Bekijk volle/desktop versie : Moet een vrouw achter man aanlopen



Pagina's : [1] 2

28-09-2010, 12:05
Of andersom?

28-09-2010, 12:08


Hoe bedoel je, bedoel je nou als ze buiten aan het lopen zijn of achter iemand aan zitten om hem/haar binnen te krijgen?

28-09-2010, 12:09

Citaat door PareltJe_Nr1:
Hoe bedoel je, bedoel je nou als ze buiten aan het lopen zijn of achter iemand aan zitten om hem/haar binnen te krijgen?

Hem hosselen

28-09-2010, 12:10
een man moet achter een vrouw aanlopen!!

28-09-2010, 12:11



Citaat door marokkaan18:
Hem hosselen


Als meisjeszijnde ben je gwn triest als je achter een jongen zit.. Je verlaagt jezelf dan big time.. Maar dat is wat ik vind

28-09-2010, 12:12

Citaat door nadoriaa030:
een man moet achter een vrouw aanlopen!!

Hoe herken je de signaal wat een meisje afgeeft dan ?

28-09-2010, 12:19
Een meisje/vrouw hoort eigenlijk het signaal te geven "I like you",en dan hoort de man er iets mee te doen als hij geïnteresseerd is.Maar soms moet je het "lot"een handje helpen,ook als vrouw zijnde.Een vrouw besteedt extra aandacht aan hem,maakt grapjes,doet aardig,lacht om hem,etc.Ze doet net even extra haar best-als het goed is herken je het wel-

28-09-2010, 12:21

Citaat door marokkaan18:
Of andersom?

Nee, een man moet de handen van zijn vrouw vasthouden als ze op straat lopen, ongeacht hoe oud ze zijn. Althans zo zou ik het doen.

28-09-2010, 12:22

Citaat door habibaziz:
Een meisje/vrouw hoort eigenlijk het signaal te geven "I like you",en dan hoort de man er iets mee te doen als hij geïnteresseerd is.Maar soms moet je het "lot"een handje helpen,ook als vrouw zijnde.Een vrouw besteedt extra aandacht aan hem,maakt grapjes,doet aardig,lacht om hem,etc.Ze doet net even extra haar best-als het goed is herken je het wel-

Hmm intressant dus die bitch is dus niet in me geïnteresseerd

28-09-2010, 12:22

Citaat door Verrijking:
Nee, een man moet de handen van zijn vrouw vasthouden als ze op straat lopen, ongeacht hoe oud ze zijn. Althans zo zou ik het doen.

Okey en ik bind ze dan gelijk ook vast

28-09-2010, 12:24

Citaat door marokkaan18:
Hmm intressant dus die bitch is dus niet in me geïnteresseerd


Niet zo "bitchen" Als ze geïnteresseerd is kan ze ook wel wat afstandelijk doen,maar niet té..Waarom denk je dat ze niet geïnteresseerd is

28-09-2010, 12:24

Citaat door marokkaan18:
Okey en ik bind ze dan gelijk ook vast

Dat is nog beter, want dan loopt ze nooit meer weg.

28-09-2010, 12:25



Citaat door Verrijking:
Dat is nog beter, want dan loopt ze nooit meer weg.



28-09-2010, 12:25

Citaat door habibaziz:
Niet zo "bitchen" Als ze geïnteresseerd is kan ze ook wel wat afstandelijk doen,maar niet té..Waarom denk je dat ze niet geïnteresseerd is

Ze is verwaand
Ewa vindt jij het leuk dan om met haar te praten enzo en dan gaat ze met een ander jonge elk keer praten

28-09-2010, 12:32

Citaat door marokkaan18:
Ze is verwaand
Ewa vindt jij het leuk dan om met haar te praten enzo en dan gaat ze met een ander jonge elk keer praten


Als ze verwaand doet,keihard verwaand terug doen Probeer maar eens een houding aan te nemen,zo van "voor jou 10 anderen ".
Misschien is het een houding van haar,en weet ze niet hoe ze moet doen tegen je.Als ze wel geïnteresseerd is zal ze misschien proberen om je aandacht te trekken.Anders je aandacht op iemand anders richten..Het hele flirten is zo

Pagina's : [1] 2