Bekijk volle/desktop versie : heupdysplasie

28-09-2010, 10:47
hallo dame,
graag wil ik reactie van de moeders die dit ook hebben of hadden bij hun kindje.
mijn dochtertje is nu inmiddels 9 maanden oud en draagt nu al 3 maanden een spreidbroekjevanaf haar 6de levens maand, maar als ik de broekje soms even verwijder om een paar stapjes te zetten merk ik dat ze haar rechterbeen stijfhoud en sscheef naar binnen loopt met die been .

weet iemand of herkent iemand dit ??

28-09-2010, 10:59

mijn broertje heeft dit ook gehad.
Hij is nu 6 jaar en heeftd at broekje een paar maanden gedragen toen hij een baby was.
Hij kan alles en loopt niet 'anders' behalve dat hij af en toe zijn rechtervoet iets meer naar binnen buigt tijdens het rennen dan normaal.

Komt goed inchallah!!

En je opmerking/vraag gewoon menemen naar de dokter bij de volgende afsrpaak.

28-09-2010, 21:01

Citaat door MissNoara:
mijn broertje heeft dit ook gehad.
Hij is nu 6 jaar en heeftd at broekje een paar maanden gedragen toen hij een baby was.
Hij kan alles en loopt niet 'anders' behalve dat hij af en toe zijn rechtervoet iets meer naar binnen buigt tijdens het rennen dan normaal.

Komt goed inchallah!!

En je opmerking/vraag gewoon menemen naar de dokter bij de volgende afsrpaak.

thnx

28-09-2010, 21:20
een nichtje van mn man had het, bij haar ontdekten ze het vrij vroeg en ze heeft er best lang mee gelopen ong een jaar.. het werd ook wijder gemaakt maar het meisje was nog zo jong, ze kon er op een gegeven moment alles mee.. zelfs rennen!!! was wel zielig om te zien toendertijd maar het botje is wel op de goede plek gaan zitten en is helemaal goed gekomen

28-09-2010, 21:32

Citaat door Muwahidda:
een nichtje van mn man had het, bij haar ontdekten ze het vrij vroeg en ze heeft er best lang mee gelopen ong een jaar.. het werd ook wijder gemaakt maar het meisje was nog zo jong, ze kon er op een gegeven moment alles mee.. zelfs rennen!!! was wel zielig om te zien toendertijd maar het botje is wel op de goede plek gaan zitten en is helemaal goed gekomen

dat heeft mijn dochtertje ook, ze draagt hem nu 3 maanden en had hem om toen ze 6 maanden was, ik kom net van het ziekenhuis vandaag en er was wel verbetering maar ze miet hem nog 3 maanden extra dan zitten we straks op 6 a 7 maanden, ze doet er ook nu van alles mee, staan , kruipen , zitten , jah lopen doet ze nog niet, maar het gaat wel beter elhamdolah