Bekijk volle/desktop versie : You lost me, and i lost my self.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

27-09-2010, 22:26




Citaat:

Wij hadden iets speciaals, wat anderen nooit hebben gekend. Het gevoel dat hij mij gaf was iets wat ik nu nog altijd mis in mijn leven. Zo vaak hebben we het geprobeerd en zo vaak heb ik er om gehuild. We zijn het magie kwijt, het gevoel die wij al jaren hadden was verdwenen. Hij die mij begreep was meer dan een vriend. Ons vriendschap was strek maar het gevoel was meer dan liefde. Ik voelde het gemis in me branden, het verleden zie ik elke keer voor me als ik me tranen laat vallen en rustig me ogen sluit. We hebben verloren, ons zelf en ons magie hebben we achter gelaten, we zijn verder gegaan met het leven. Ooit, zullen we ons tweede kans krijgen en het magie om ons heen voelen.

Noor en Ilias die elkaar zijn verloren en de vriendschap is gebroken.
Ze waren slechts twee personen maar een ziel. Ze waren voor elkaar bestemd. Noor die altijd voor Ilias klaar stond en andersom. Deze twee zijn elkaar tegen gekomen en sins toen niet meer tescheiden. Helaas zijn ze nu alle twee hun eigen kant op gegaan, het lot heeft ze gescheiden van elkaar maar zal weet terug keren. Zullen ze elkaar bevriend houden of toch verder gaan zonder elkaar zoals de laatste jaren. Noor die 22 jaar is en in Amsterdam leeft & Ilias die 24 jaar is en nu al 6 jaar in haarlem woont. Waargebeurd verhaal




Vervolg 1.
Vervolg 2.
Vervolg 3.
Vervolg 4.
Vervolg 5.
Vervolg 6.
Vervolg 7.
Vervolg 8.
Vervolg 9.
Vervolg 10.
Vervolg 11.
Vervolg 12.
Vervolg 13.
Vervolg 14.
Vervolg 15.
Vervolg 16.
Vervolg 17.
Vervolg 18.
Vervolg 19. new

27-09-2010, 22:33




Ze hapte naar lucht bij het horen van zijn worden, ze sloot haar ogen en dacht diep na. Op dit moment zou ze hem moeten nageren , ze hadden laatst een vreemde discussie gekregen, ze dacht dat hij spijt had. Maar dit is het laatste wat ze had verwacht. “ Je liegt.” Bracht Noor er na een tijdje er slapjes uit. Ze voelde haar handen trillen van angst en ogen vullen met tranen. ‘ Hij maakt geen grap.’ Schreeuwde een stem door me hoofd. “ Je liegt, waarom lieg je Ilias.” Schreeuwde ik dit keer wat harder terwijl ik toch zeker wist dat dit geen grap was. Ik was bang, bang om hem kwijt te raken.

Hij bleef slechts Noor aan staren zonder enkele emotie of beweging. “ Is dit wat je wilt, wil je me alleen laten. Is het om die ruzie dat was slechts een klein ding. Het is al goed Ilias, ik smeek het je verlaat me niet.” Bracht ze er huilend uit bij het zien dat Ilias bloed serieus was. Ze kon niet zonder de enige vriend in haar leven. Bij elke traan die Noor liet vallen brak Ilias hart. Hij was verlamd hij kon niks zeggen of bewegen, hij voelde slechts de pijn in zijn hart branden. Hij kon niet anders dan haar blijven aankijken en genieten. Dit was de laatste keer dat wist hij zeker, hij moest met zijn vader mee. Hij kon zijn vader niet alleen laten verhuizen, hij is de enige wat tie nog over heeft van zijn familie.

“ Ilias, ik smeek het je.” Bracht Noor er deze keer er zachtjes uit terwijl ze haar vingers op zijn wang liet rusten. Haar aanraking was het gevoel dat hem deed breken, hij kon het niet meer aan hij sloot zijn ogen en liet zijn gevoel vrij lopen met zijn tranen mee. ‘ Ik hou van haar.’ Herhaalde hij nogmaals in zich zelf. Noor stond huilend zijn tranen weg te vegen terwijl ze toch elke seconden hoopte dat dit een grap was. ‘ Ik hou van hem.’ Herhaalde zicht zelf binnensmonds terwijl ze haar vinger terug trok. Ilias voelde de leegte weer zijn hart overnemen en opende zijn ogen. Het was tijd om te gaan. Hij ging met zijn handen door zijn haren en keek Noor met een gebroken blik aan. “ Ik moet gaan, het is tijd.” Noor voelde haar hart begaan van de pijn, ze moest hem laten gaan.

Ze deed een stap achter uit en liep vervolgens zo de straat uit. Hoe sneller ze liep hoe harder ze schreeuwde van de pijn ’Ilias ik hou van je, me hele leven lang.’ Ilias hoorde haar gillen van de pijn. Terwijl hij bekeek hoe Noor zijn leven uit liep voor goed. Hij miste haar gezelschap nu al. Niemand die wist dat deze twee van elkaar hielden. Ilias deed zijn capuchon op en liep vervolgens zijn richting op. ‘Haarlem ik kom eraan.’

27-09-2010, 23:19
Fannetjeee!!
UPPPAAAAA

28-09-2010, 08:32
Up!!
Zet je er wel een inhoudsopgave bij, dat maakt het makkelijker om te lezen. Voor het geval als je lang verhaal van maakt..

Ga vooral verder met schrijven..

Toppie..

28-09-2010, 08:54



Citaat door Koekeloeren:
Up!!
Zet je er wel een inhoudsopgave bij, dat maakt het makkelijker om te lezen. Voor het geval als je lang verhaal van maakt..

Ga vooral verder met schrijven..

Toppie..
Ja,dat zel ik zeker doen.

28-09-2010, 19:31

6 jaar later.
Lachend nam Noor haar telefoon op bij het zien dat haar vriendin Sarah haar opbelde. “ Ja, ik ben onderweg.” Zei ze lachend terwijl ze nog even afscheid neemt van haar collega’s. Noor bekeek zich zelf nog even in de spiegel en maakt haar donkere bos krullen vast aan een elastiek en liep vervolgens de ziekenhuis uit en liep lachend richting haar auto toe. “ over 5 minuten, echt waar anders ben ik weg.” Siste Sarah boos aan de andere kant van de lijn terwijl Noor lachend haar tas op de bank neer gooide. “ Saar, tot zo.” Zuchtend verliet ze het terrein en reed ze met volle gas richting Sarah.

Noor en Sarah liepen lachend de Rotterdamse centrum in. Noor bekeek al het kleding die ze zag hangen en haalde een diepe zucht. “ Sarah, we kunnen niet zonder kleding he?” vroeg Noor vragend terwijl ze van afstand al bekeek wat ze graag wou hebben. “ Jawel, we gaan eerst even eten.” Zei ze lachend terwijl Sarah, Noor mee trok in een of ander restaurant. Noor bekeek de restaurant die in het Marokkaans was in gericht, zelfs het geur deed je denken aan Marokko. Geschrokken keek ze op bij het horen van Sarah “ kom je nog of blijf je daar staan.” Riep Sarah lachend terwijl ze de ober al haar kant op riep. Hoofdschuddend liep Noor richting haar stoel en bestelede ze maar ook wat.

Nadat de ober de bestelling had opgenomen liep hij weer weg. “psst.” Zei Sarah zachtjes alsof iemand ons afluisterde. Noor bekeek haar vriendin vreemd aan en vroeg wat er aan de hand was. “ Hij is echt lekker, iets voor jou vind je ook niet.” Noor schrok van haar worden en bekeek de ober nog een na. ‘ hij is wel mooi ja.’ Hoorde ze zich zelf nadenken. “ Nee, lelijk.” Bedacht Noor zich zonder wachten op Sarah de reactie stond ze op en liep ze richting de wc. Noor bekeek zich zelf in de spiegel en schrok van zich zelf. Haar haren die alle kanten op waren en haar wenkbrauwen die nu al weer aangroeien. ‘ ik moet vlug weer eens me wenkbrauwen laten doen.’ Bedacht ze zich terwijl ze haar haren deze keer los liet hangen en nogmaals naar der wenkbrauwen keek. De laatste tijd had ze het erg druk met haar werk, en had ze niet eens het tijd om te eten. Ze zuchtte diep en beloofde zich zelf dat ze vandaag haar wenkbrauwen laat doen.

--
Woedend gooide Ilias zijn pen tegen de muur aan bij het zien van het percentage. Hij was moe en heeft al zijn kracht in dit bedrijf gestopt en toch gaat het mis. ‘ Fuck, fuck.’ Bedacht Ilias zich bij het horen van zijn vader die tegen de deur aan klopt en vraagt of alles wel goed met hem gaat. “ Binnen.” Riep hij vermoeiend terwijl hij zijn das los wurgde. Lachend kwam zijn vader binnen terwijl Ilias moe en helemaal geen zin had in gezelschap vandaag. “ Zoon hoe gaat het met het bedrijf.” Geschrokken keek Ilias zijn vader aan. Hij kon het hem niet vertellen, hij sloeg zijn laptop dicht en kuchte zachtjes. “ Goed.” Zijn vader knikte wat en liep ver volgens weer richting de deur en verliet vervolgens de kamer. Woedend balde Ilias zijn vuisten en sloeg hij met al zijn kracht tegen de bureau aan.

De relatie tussen zijn vader en Ilias is het helemaal veranderd toen ze heer heen zijn gekomen. De reden was om hier te komen en een bedrijf te open, maar wat zijn vader geheim hield was dat hij zou hertrouwen. Tot de dag van vandaag kan Ilias het hem nog steeds niet vergeven. “ Sanne, ik ben weg” schreeuwde Ilias nog even tegen de receptionist voor dat hij de bedrijf verliet. Hij bekeek zijn nieuwe auto al van een afstand en plaatste rustig een glimlach op zijn gezicht. ‘ deze auto heb ik altijd van gedroom.’ Herhaalde hij het zich zelf. Rustig zette hij een muziek je op en reed hij met een snelheid de snelweg op. Hoe sneller hij Haarlem achter zich liet, hoe beter.

“ Mo met mij.” Riep Ilias aan de andere kant van de lijn terwijl hij Rotterdam in reed. “ Spoorloos a gozer, lang niet gezien.” Riep Mo lachend terwijl hij verbaasd was over Ilias belletje. “ ik kom nu jou kant op, ons standaard plek, over een kleine halfuurtje saffie.” Zei hij na een tijdje. “ Saffie, ik spreek je.” Bracht mo er lachend uit. Snel zette Ilias het muziek wat harder en bedacht hij zich dat Mo wel gelijk had. Sinds hij in Haarlem woont is hij altijd bezig met zijn werk, dan met andere dingen. Hij schudde de gedachten van zich af en reed vervolgens hun standaard plekje in.

28-09-2010, 20:44
Oepaaaa~!!

28-09-2010, 23:09

Citaat door Nissiee:
Oepaaaa~!!


Citaat door nadiaa.:
up


Citaat door Nadyah:
up!



bedankt meiden.

29-09-2010, 03:08

Citaat door nlovess:
bedankt meiden.


Youre Welcomee.
GOo on je schrijft prachtig

29-09-2010, 19:54


Noor zuchtte diep bij het zien van een afgelegen plek, en legde haar zakken neer op de grond. “Sarah, weet je zeker dat we goed zijn?” vroeg Noor vragend terwijl ze toch zeker wist dat ze verkeerd zijn. Zonder antwoord te geven op Noor de vraag liep Sarah rustig door. “ Noor, kom.” Schreeuwde Sarah na een kleine vijf minuten bij het zien van een groep jongens. Noor zuchtte nogmaals en sleepte zich zelf en haar plasticzakken mee richting Sarah. “ ik weet zeker dat we goed zijn, wil je het aan de heren vragen.” Vroeg Sarah met glimlach op der gezicht en wees naar de groep jongens. “ Nee, nee en nee.” Beantwoorden Noor bot terwijl ze terug liep. Sarah lachte bij het zien dat Noor boos werd en rende Noor lachend achter na.

“ Ik betaal dan bij het kapper, toe nou.” Riep Sarah hijgend van het rennen. ‘ Gratis behandeling, dat is het wel waard.’ Hoorde Noor zich zelf nadenken terwijl ze Sarah met spleetoogjes aan keek. “ plus ik laat me haren stijlen.” Zei Noor zonder Sarah aan te kijken richting de groep jongens. Hoe dichterbij er ze bij de heren kwam hoe meer ogen haar richting op keken. “ Heren, mag ik wat vragen.” Hoorde de heren een zachte lieve stem door hun schorre stemmen heen. Noor voelde zich ongemakkelijk nadat ze had opgemerkt dat het stil was en iedereen haar kant op keek. “ Zeg het maar.” Vroeg een jonge met een aantrekkelijke uiterlijk. Duidelijk dat hij de leider van de groep was en ook de mooiste van hun alle. “ Weet je misschien of hier ergens in de buurt een kapper ligt.” Vroeg Noor twijfelend.

De jonge man lachte liefjes en knikte zachtjes. “ je zit goed, hier om de hoek zit er een.” Zei hij hees terwijl hij wees welke kant hij bedoelde. Noor bekeek hoe hij glimlachte en stiekem een knipoog gaf. Noor bedankte deze jongeman en liep zo snel mogelijk richting Sarah. “ En, heb je ze nummer.” Vroeg Sarah fluisterend terwijl ze de zakken weer aan Noor gaf. Noor rolde met haar ogen en liep zelfverzekerd richting de kapper. ‘ Heerlijk, een gratis behandeling.’ Grapte ze in zich zelf terwijl ze de kapper al zag staan.
--

“ ik kan nu niet komen Leila.” Maakte Ilias het haar nogmaals duidelijk bij het horen dat ze huilde en hem nogmaals zei dat ze hem erg miste. ‘ ik moet het echt uit maken.’ Bedacht hij zich terwijl hij hoorde hoe Leila schreeuwde en huilde aan de andere kant van de lijn. Hij schudde mijn zijn hoofd en had de neiging om op te hangen. Alleen, dan wist hij dat ze de hele dag door zal bellen en smsen. “ Leila.” Zei hij zachtjes terwijl zei maar bleef schreeuwen. “ Leila.” Herhaalde hij nogmaals. Alsof ze doof was bleef ze schreeuwen dat ze van hem hield en dat ze zonder hem kan. Ilias voelde zijn bloed stijgen van woeden en had hier zeker geen zin in. “ Hou op met dat tering geschreeuw.” Schreeuwde hij terwijl hij hard op zijn stuur sloeg. Hij hoorde haar gesnik en zuchtte diep in. “ ik bel je wel.” Zei hij voor dat hij zijn telefoon uit deed.

Ilias keek om zich heen en stapte zijn auto uit en liep vermoeiend naar zijn standard plekje. Lachend bekeek hij zijn vrienden kring aan en ging hij met zijn handen door zijn haren. Dit had hij gemist, hij had het chillen op straat zeker wel gemist. “ Homo’s.” grapte Ilias met de jongens terwijl hij rustig plek nam op de bank naar Mo. “ Jonge, je bent te laat het is een uur later, a ezel. “ schreeuwde Mo zo wat in ze oren terwijl hij met zijn vinger wees naar zijn horloge. “ Zogenaamd, jij was op tijd.” Zei Ilias lachend terwijl hij bekeek hoe zijn oude goeie vriend een grapje met hem uithaalde. “ Trouwens Ilias, je hebt wat gemist.” Schreeuwde een jonge na een kleine halfuur tegen Ilias en op zijn vinger beet. Vragend trok Ilias zijn wenkbrauw om hoog en wachtte hij af op het verhaal.

“ Nee jonge, hij heeft al een chick deze is van mijn.” Onderbrak Mo zijn vrienden en wees naar Ilias. “ Je mag der hebben.” Zei Ilias chagrijnig bij het horen dat het verhaal over een meisje gaat. De jonge tikte op Ilias de schouder en lachte hard op. “ Zij is niet zo als je denkt jonge.” Ilias zuchtte diep in en bedacht zich hoe hij de jongens moest laten zien dat deze meisje net zoals de rest was. ‘ Misschien is ze wel bijzonders, zelfs Mo vind haar te gek.’ Bedacht Ilias zich.

29-09-2010, 20:45
~Oeepaaaaaaaaa.

30-09-2010, 14:43
Prachtig!! UPPPAAA!!

30-09-2010, 16:32


ga verderrrrr upupupupupupupupupupupupup

30-09-2010, 17:41


Tevreden bekeek ik me zelf in de spiegel. ‘ dat is lang geleden dat ik iets anders heb dan krullen .’ Bedacht ik bij het zien van me haren die langs me rug hangen en dit keer geen krullen zijn. Ik keek tevreden naar de kapster en bedankte haar nogmaals. Ongeduldig zat ik te wachten op Sarah die me auto is gaan halen. Snel pakte ik me BB er bij en zocht ik naar Sarah. “ A bolle, doe snel.” Na dat ik op verzenden heb gedrukt legde ik me BB weer in me zak. “ Kop koffie, Noor.” Vroeg de kapster beleefd. Ik knikte zachtjes en bekeek me zelf weer in spiegel. Ik herkende me zelf niet eens met stijlle haren. Zo vreemd van een bos krullen opeens helemaal plat zijn. “ weet je wat bij jou zal staan.” Zei ze zachtjes terwijl ze me een mok met koffie aan gaf. ‘ als het maar niet kort is.’ Bedacht ik me terwijl ik wachtte op haar advies. “ Nou, zwart zou jou echt staan.

Nu heb je licht haar maar donker zal zeker staan.” Zei ze vlug nadat ze een slok van de koffie had genomen. Lachend knikte ik bij het horen van haar advies. “ heb ik vaker gehoord.” Stak haar duim op en nam nog een slok. Geschrokken liet ik me kop bijna vallen bij het voelen dat iets trilde in me zakken. ‘ kut telefoon ook.’ Rustig legde ik me kop koffie neer en pakte ik me mobiel der bij. “ Noor, ik kan niet voor de deur parkeren het is vol, kom waar we de jongens tegen kwamen, ik sta daar x.” zuchtend stond ik op en pakte ik me spullen bij elkaar. “ Lieverd, ik moet gaan.” schreeuwde ik naar de kapster. Ze lachte vriendelijk en zwaaide vlug voordat ik de kaperzaak verliet en richting Sarah liep.
--
Lachend volgde ik de vinger van Mo die richting een meisje wees die net een auto uit stapte. “ Dat is der vriendin.” Zei hij vlug der achterna en snel zijn vinger terug trok. Ik knikte rustig en bekeek de meisje aandachtig. Blonde krullen, een korte leer jasje en een grote zwart pumps. Voor zo ver ik het kan zien. Aandachtig zat ze met haar telefoon bezig en keek ze steeds op alsof ze op iemand zat te wachten. “ Mo, regel die chick via haar.” Hoorde ik een van de jongens zeggen. Lachend schudde ik met me hoofd bij het zien dat Mo richting het meisje toe liep en haar vast zou vragen of der vriendin nog zal komen. Ik bekeek hoe de meisje schrok en een stap achter uit deed terwijl Mo zo rustig mogelijk een stap voor uit deed. ‘ wat een sukkel.’

Met opgetrokken wenkbrauw wees Mo met zijn vinger naar rechts achter zijn rug. Rustig volgde ik zijn vinger tot ik iemand zag die richting der vriendin liep. Rustig stond ik op en liep ik richting de meisje toe.‘ ik moet haar goed bekijken.’ Met elke stap die ik zette voelde ik een gevoel van angst door me heen gaan. Snel schudde ik het gevoel van me af en stapte ik op Mo af.“ Ewa Mo.” Zei ik lachend terwijl ik me hand op Mo schouder legde. ‘ wat een schoonheid.’ Hoorde ik me gedachtes roepen bij het bekijken van het meisje die druk bezig was met haar BB. ‘ kijk nou op, meid.’ Hoopte ik terwijl ik afwachtend haar kant op keek. Net op het moment dat ik in haar bruine ogen keek voelde ik me hart sneller kloppen en alles om me heen verdwijnen. Opgesloten, ik kon nergens meer na toe. Ik zat opgesloten in haar ogen zonder iets te zeggen bleven we elkaar aan kijken. Geschrokken ging ik met me handen door me haren bij het zien dat de meisje der ogen dicht deed en snel richting de auto liep. “ wat was dat.” Riep Mo terwijl hij me vreemd aan keek.

Zonder reactie te geven op zijn vraag herhaalde ik haar blik in me gedachtes wel honderd keer achter elkaar. ‘ wat een gevoel.’ Zonder dat ik het besefte bleef ik voor me uit staren en negeerde ik alles wat om me heen gebeurde. ik schudde de gedachten van me af en keek snel richting de auto waar ik het meisje met haar handen voor der gezicht zag zitten. Een gevoel van gemis voelde ik door me heen gaan. Zoveel gevoel kon deze dame geven met slechts een blik. “ is er wat.” Vroeg der vriendin terwijl ze voor me kwam staan. Ik trok me hand van me haren terug en schudde rustig nee. ‘ wat zij met mij doet is vreemd.’Zo snel mogelijk liep ik richting me auto en bedacht ik me dat ik het gevoel droomde rustig sloot ik me ogen en haar blik weer voor me zag flitsen.

30-09-2010, 19:12
wauwww egt zo mooii verhaal
Uppaaa voor jou meid
schrijf snel vervolgje!
xx

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8