Bekijk volle/desktop versie : Waarom is het belangrijk dat je goed kan koken?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

27-09-2010, 21:18
Het lijkt soms dat goed kunnen koken een minimale voorwaarden is voor de man als ie zijn vrouwtje gaat uitkiezen. Iedereen wil een keukenprinses en geen keukenheks..

Maar wat is nou goed koken?? Is gewoon normaal koken niet goed genoeg???



Hoe dan ook, domme eis van een man.

27-09-2010, 21:20


Alsof je kunt tippen aan de kookkunsten van hun mammie.

Geen idee. Het is handig omdat we vaak visite krijgen en dan moet er wel wat staan. Ik heb niet veel ervaring met traditoneel marokkaans koken, maar weet wel hoe het moet. Heb vandaag voor het eerst vleestagine gemaakt met uitjes en rozijnen. Was lekker! Koken is ook echt geen exacte wetenschap.

27-09-2010, 21:21
Nou gelukkig was t geen voorwaarde voor mijn man hahaa. Ik ben nog steeds geen keukenprinses en daar heeft hij absoluut geen moeite mee. Het zit gewoon niet in me om de hele dag te kokkerellen.

27-09-2010, 21:21
Hahaha, mijn man het andere uiterste:

eten is zo belangrijk voor hem, dat hij bang was dat ik het avondeten zou verpesten. Een half jaar liet hij mij niet koken.

( hij geeft het ook eerlijk toe. Hij zegt: ik vertrouwde je niet en als het zou mislukken word ik super chagrijnig!)

27-09-2010, 21:24


Ik vind dat geen domme eis en de keukenprinsesjes onder ons weten dat. Een vrouw moet kunnen koken en een man moet kunnen werken. Lijkt mij nie erg veel gevraagd. Maar de beste koks zijn mannen als ik alle tv programma's moet geloven.

Bij ons worden meisjes van jong af aan al onderwezen door hun moeders. Jongens krijgen op hun beurt ook een lesje onder de motorkap.

Koken, je hebt het of je hebt het niet, ik kan daar mijn passie in vinden.

27-09-2010, 21:24

Citaat door juno:
Alsof je kunt tippen aan de kookkunsten van hun mammie.