Bekijk volle/desktop versie : Royal Air Maroc.



Pagina's : [1] 2

17-12-2002, 23:02
WIE HEEFT ER WELEENS MET ROYAL AIR MAROC GEVLOGEN EN WAT VONDEN JULLIE VAN DE SERVICE? IKZELF KON MIJ ERGEREN AAN DIE STEWARDS EN STEWARDESSEN MET TEVEEL KAPSONES DIE MEER BEZIG WAREN MET ZICHZELF DAN MET DE PASSAGIERS. ALS JE IETS VROEG IN HET ARABISCH DAN KREEG JE HET ANTWOORD IN HET FRANS.

17-12-2002, 23:05


die stewardessen waren zo chikkie!!! en continu bezig met hun makeup.. verder vond ik de kleine kinderen ook heel hinderlijk die de hele tijd aan het janken en achter me stoel aan het schoppen waren werd gewoon helemaal gek...
op de terugweg zaten we alhamdoelilah beter...

17-12-2002, 23:06

Citaat:
Origineel gepost door noel
WIE HEEFT ER WELEENS MET ROYAL AIR MAROC GEVLOGEN EN WAT VONDEN JULLIE VAN DE SERVICE? IKZELF KON MIJ ERGEREN AAN DIE STEWARDS EN STEWARDESSEN MET TEVEEL KAPSONES DIE MEER BEZIG WAREN MET ZICHZELF DAN MET DE PASSAGIERS. ALS JE IETS VROEG IN HET ARABISCH DAN KREEG JE HET ANTWOORD IN HET FRANS.
vliegen ze nog??????

17-12-2002, 23:07
nope nog niet meegemaakt.....

17-12-2002, 23:13


afgelopen zomer vloog ik met RAM.Het enige dat ik op te merken heb is het vliegtuig.Bij vertrek was het vliegtuig zo krap dat je de hele vlucht lang je benen niet meer voelde aangezien iedereen zeeeeer dicht naast mekaar zit en de stoelen dicht op elkaar volgen.het verbaast mij nog dat ik er heelhuids ben uitgekomen.En bij terugkomst was het vliegtuig vol van die oude vrouwen die duizenden tassen vol slakken/olijfolie en andere "schatten van marokkaanse makelij" meehadden.alsof dat hier niet verkrijgbaar is.

17-12-2002, 23:14
WAT DACHT JE VAN EEN MAROKKAANSE STEWARDES,DIE IN HET ENGELS VEILIGHEIDSINSTRUCTIES GEEFT.

17-12-2002, 23:17

Citaat:
Origineel gepost door Toufik19
afgelopen zomer vloog ik met RAM.Het enige dat ik op te merken heb is het vliegtuig.Bij vertrek was het vliegtuig zo krap dat je de hele vlucht lang je benen niet meer voelde aangezien iedereen zeeeeer dicht naast mekaar zit en de stoelen dicht op elkaar volgen.het verbaast mij nog dat ik er heelhuids ben uitgekomen.En bij terugkomst was het vliegtuig vol van die oude vrouwen die duizenden tassen vol slakken/olijfolie en andere "schatten van marokkaanse makelij" meehadden.alsof dat hier niet verkrijgbaar is.
Precies afgelopen jaar zat mijn tas vol met olijf olie.. ik bedoel het is nu niet meer als tien jaar geleden. Toen kon je die dingen hier niet halen maar als je nu even naar de markt loopt zie je wel een marokkaan die het wil verkopen.
En ik moet eerlijk zeggen je zit best wel krap jah.. ik zat dan nog aan de kant maar degene die in het midden zag had geen leuke vlucht.

Maar ach jahh we moeten blij zijn dat ze er zijn anders had ik 3 dagen in bus moeten zitten of 4 weken wachten totdat me ouders terug zouden gaan. En daar had ik even geen zin.

Ps een enkeltje Oujda - Amsterdam kost ongeveer 330 €
best veel vond ik..

17-12-2002, 23:18
Ik had er niet zo heel veel moeite mee...

17-12-2002, 23:19
Ik moest eerder lachen on airport arouit/nador

17-12-2002, 23:25
tfoee inderdaad,ze denken dat ze het helemaal hebben gemaakt nu ze stewardessen zijn.
Afgelopen zomer ben ik met RAM(niet dat je veel keus hebt) naar Oujda gevlogen,dat was geen echte probleem eten was zoals gewoonlijk koud stewardessen die er verwaand bij liepen.alles spraken behalve nederlands of normaal arabisch. .Vliegtuig die een beetje turbelentie had.Als je om drinken vroeg kreeg je deze niet .Het grote verschil tussen 1ste en 2de classe hahahahaha

Maar naast dit alles Het bracht me naar me Hometown Oujda en dat was het bealngrijkste

17-12-2002, 23:26

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Precies afgelopen jaar zat mijn tas vol met olijf olie.. ik bedoel het is nu niet meer als tien jaar geleden. Toen kon je die dingen hier niet halen maar als je nu even naar de markt loopt zie je wel een marokkaan die het wil verkopen.
En ik moet eerlijk zeggen je zit best wel krap jah.. ik zat dan nog aan de kant maar degene die in het midden zag had geen leuke vlucht.

Maar ach jahh we moeten blij zijn dat ze er zijn anders had ik 3 dagen in bus moeten zitten of 4 weken wachten totdat me ouders terug zouden gaan. En daar had ik even geen zin.

Ps een enkeltje Oujda - Amsterdam kost ongeveer 330 €
best veel vond ik..
zozo,olijfolie smokkelen.maar als je ziet wat anderen allemaal meepakken dan sta ik toch verbaasd hoor en die bagageruimten boven je hoofd zitten dan nog vol met aparte tassen.liever in het vliegtuig 3uur doorbrengen dan 3 dagen in een snikhete bus.


ps:je ticket was relatief goedkoop.ik heb oujda-brussel 420 euro betaald.

17-12-2002, 23:26
DAN HEB IK HET ALLEEN NOG MAAR OVER DE VLUCHT NAAR MOHAMMED V IN CASABLANCA ,LAAT STAAN ALS JE DAN NOG EEN OVERSTAP HEBT MET EEN BINNENLANDSE VLUCHT,DAT IS PAS EEN RAMP.

17-12-2002, 23:28



Citaat:
Origineel gepost door noel
WAT DACHT JE VAN EEN MAROKKAANSE STEWARDES,DIE IN HET ENGELS VEILIGHEIDSINSTRUCTIES GEEFT.
hahaha daar kan ik me elke keer bijna dood om lachen wgagaggagagaaga nu nog weet ik niet wat ik moet doen als er wat gebeurt ook al heb ik zo vaak met deze geweldige vliegtuigmaatschappij gevlogen

17-12-2002, 23:51
EN ALS JE DAN DENKT DAT JE ALLES GEHAD HEBT,DAB KRIJG JE DE MAROKKAANSE DOUANE NOG.DAT BETEKEND DUS URENLANG ONNODIG IN DE RIJ STAAN,DE POLITIEMENSEN DIE ER MET JOU PASPOORT VANDOOR GAAN OM ZEHGMA TE KIJKEN OF ALLES WEL ECHT IS.

18-12-2002, 00:00
zomervakantie 2000-VERTRAGING VAN 12 UUR, het eten was niet te eten, detail: KAKKERLAK (dit meen ik serieus), stewardessen praten alleen frans, gelukkig ben ik daar wel goed in, maar ik heb ontdekt dat je het beste engels tegen ze kunt praten als je ze de grond in wilt pushen!
maar... in die 12 uurtjes vertraging heb ik wel hele leuke mensen leren kennen...

Pagina's : [1] 2