Bekijk volle/desktop versie : Alleenstaande moeders en ook vaders

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

27-09-2010, 11:57
Ik heb na dit weekend echt nog meer respect voor jullie gekregen. Hoe jullie het doen weet ik niet, maar petje af.

Ik heb dit weekend dus op mijn twee neefjes gepast. Ze hebben bij mij gelogeerd. eentje is 4 de andere is 5. Mohim kinderen zijn leuk voor maximaal een uur daarna begint de rwina.

Ik heb een nieuwe ps3 en een nieuwe wii nodig, want die zijn kapot.

En waar ik ook achter ben gekomen is: Dat kinderen een zwakkere maag hebben dan volwassen. Geef een kind van rond de 5 jaar oud nooit een half bevroren pizza

En wat ik helemaal niet begrijp, waar halen ze de energie vandaan. Of had ik ze gewoon geen redbull moeten geven

27-09-2010, 12:04

Citaat door Sterfeling_:
Haha.

niet echt grappig hoor ik moet na me werk straks ook nog eens verder met opruimen

27-09-2010, 12:12
je had ze om 6 uur moeten laten slapen joh. Ik had ze een keer een dvdtje laten zien van sesamstraat, toen dachten ze dat ze moesten gaan slapen

27-09-2010, 12:15

Citaat door Just_Hannah:
waarom lach je

Citaat door _mohammmeddddd:
je had ze om 6 uur moeten laten slapen joh. Ik had ze een keer een dvdtje laten zien van sesamstraat, toen dachten ze dat ze moesten gaan slapen

eentje zei tegen mij: ik moet zometeen studiovoetbal kijken ik wil weten of psv heeft gewonnen of verloren.

27-09-2010, 12:17

jij had neefjes ik had nichtjes, die waren rustig

27-09-2010, 12:22

Citaat door ra_bo:
Ik heb na dit weekend echt nog meer respect voor jullie gekregen. Hoe jullie het doen weet ik niet, maar petje af.

Ik heb dit weekend dus op mijn twee neefjes gepast. Ze hebben bij mij gelogeerd. eentje is 4 de andere is 5. Mohim kinderen zijn leuk voor maximaal een uur daarna begint de rwina.

Ik heb een nieuwe ps3 en een nieuwe wii nodig, want die zijn kapot.

En waar ik ook achter ben gekomen is: Dat kinderen een zwakkere maag hebben dan volwassen. Geef een kind van rond de 5 jaar oud nooit een half bevroren pizza

En wat ik helemaal niet begrijp, waar halen ze de energie vandaan. Of had ik ze gewoon geen redbull moeten geven

Begrijp k ook niet!

Meskien!! Maar eerlijk met kids is er echt leven in huis Of weetje wat k niet begrijp ze slapen 's avond kei laat en worden 's morgen vroeg kei wakker

27-09-2010, 12:26

Citaat door _mohammmeddddd:
jij had neefjes ik had nichtjes, die waren rustig

ja dat klopt, deze zijn echt duivels

Citaat door justmimz:

Begrijp k ook niet!

Meskien!! Maar eerlijk met kids is er echt leven in huis Of weetje wat k niet begrijp ze slapen 's avond kei laat en worden 's morgen vroeg kei wakker

ze sliepen pas rond half 1 om 7 uur was de eerste wakker en wilde hij ontbijt hebben

27-09-2010, 12:28

Citaat door ra_bo:
ja dat klopt, deze zijn echt duivels

ze sliepen pas rond half 1 om 7 uur was de eerste wakker en wilde hij ontbijt hebben

Had k vorige weekend ook?!! Ik werd half stoned wakker en wou hun echt levend opeten Was me zusjes en 2 nichtjes! Dit snap k ook niet, serieus

27-09-2010, 12:31

Citaat door justmimz:
Had k vorige weekend ook?!! Ik werd half stoned wakker en wou hun echt levend opeten Was me zusjes en 2 nichtjes! Dit snap k ook niet, serieus

je moet ook niet blowen

27-09-2010, 12:33
Mijn 2 neefjes kwamen bij me logeren. De ene pies in zijn bed, de andere wou het me laten weten door me een klap te geven op mijn gezicht toen ik sliep.

27-09-2010, 12:34
Discipline moet je ze aanleren. Als ik ooit de verantwoordelijkheid krijg om op andere koters te passen dan had ik ze wel wat anders meegegeven dan redbull/pizza & studio voetbal. Alhoewel niemand mij dat toevertrouwd.

Bokshandschoenen en met ze knokken als ze zich niet gedisciplineerd en netjes gedragen. Blijft nog altijd vele malen meliger dan de manier hoe k het heb geleerd.

27-09-2010, 12:34
Mijn neefjes lachen mij uit als ik streng probeer te doen. Ze zijn zo bijdehand dat ze dan gaan zeggen: Jij kan niet boos kijken net als andere oom. mijn broer hoeft maar een keer boos te kijekn subhannalah zie je ze allemaal verdwijnen in een hoekje. mij slaan ze in elkaar

27-09-2010, 12:36

Als mijn neefjes komen logeren laat ik ze altijd op maroc.chat inloggen als een 17 jarige ...alleen die teringmeisjes gaan laat slapen waardoor ik ook op moet blijven zodat ze niet de cam aanzetten.

27-09-2010, 12:38

Citaat door Dorian_Gray_:
Mijn 2 neefjes kwamen bij me logeren. De ene pies in zijn bed, de andere wou het me laten weten door me een klap te geven op mijn gezicht toen ik sliep.

ze zijn echt brutaal tegenwoordig

Citaat door DST-AGENT:
Discipline moet je ze aanleren. Als ik ooit de verantwoordelijkheid krijg om op andere koters te passen dan had ik ze wel wat anders meegegeven dan redbull/pizza & studio voetbal. Alhoewel niemand mij dat toevertrouwd.

Bokshandschoenen en met ze knokken als ze zich niet gedisciplineerd en netjes gedragen. Blijft nog altijd vele malen meliger dan de manier hoe k het heb geleerd.

disicpline krijgen ze thuis, bij mij zijn ze voor de lol. Als ik streng tegen ze gaan doen en ze van alles ga verbieden komen ze nooit meer langs. Tuurlijk geef ik ze bepaalde dingen mee

Citaat door Just_Khalid:
Mijn neefjes lachen mij uit als ik streng probeer te doen. Ze zijn zo bijdehand dat ze dan gaan zeggen: Jij kan niet boos kijken net als andere oom. mijn broer hoeft maar een keer boos te kijekn subhannalah zie je ze allemaal verdwijnen in een hoekje. mij slaan ze in elkaar

bij mij ook altijd dat heb je of heb je niet. Bij mijn broertje preicies het zelfde, zodra ze hem naam horen, gaan ze allemaal stil zitten en zijn het engels

27-09-2010, 12:39

Citaat door ra_bo:
je moet ook niet blowen

Ik doe het niet, moet je weten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6