Bekijk volle/desktop versie : "Alle marokkaanse mannen gaan vreemd en zijn slecht'



Pagina's : [1] 2

27-09-2010, 11:12
Dat idee krijg je haast als je uitgaat van m.nl als referentiekader.

"Alle mannen onderhouden hun gezinnen niet'
"Alle mannen gaan vreem'
"de vrouwen zijn perfect en doen niets verkeerds'
'Alle schoonmoeders moeten hun schoondochters niet'


Het is wel erg makkelijk om alle problemen af te schuiven op de mannen, natuurlijk bestaan, maar wij marokkaanse vrouwen moeten eens onszelf een spiegel voorhouden.

27-09-2010, 11:13


Ik vraag me ook altijd af wat de andere kant van het verhaal is als mensen iets plaatsen hier.
Niet dat ik zeg dat alles gelogen is....maar we horen nooit eens de kant van de man...of schoonmoeder.

27-09-2010, 11:15
Nee serieus het ligt bijna altijd aan de mannen. En dat denk ik echt.

27-09-2010, 11:15

Citaat door noechanarif:
Dat idee krijg je haast als je uitgaat van m.nl als referentiekader.

"Alle mannen onderhouden hun gezinnen niet'
"Alle mannen gaan vreem'
"de vrouwen zijn perfect en doen niets verkeerds'
'Alle schoonmoeders moeten hun schoondochters niet'


Het is wel erg makkelijk om alle problemen af te schuiven op de mannen, natuurlijk bestaan, maar wij marokkaanse vrouwen moeten eens onszelf een spiegel voorhouden.


wallahiela!!!
zo erg wat je hier allemaal leest, en natuurlijk is het erg voor die vrouwen. Maar dan denk ik, waarom waarom lieve vrouwen, zag je het niet aankomen, was je ze3ma zooooooo erg verliefd in het begin dat je niet doorhad watvoor a3yoor het is?
maaaaar elke verhaal heeft twee kanten!!

27-09-2010, 11:18


Je hebt ook echte mannen die vrezen voor ALLAH swt en houden van hun gezin, zulke topics lees ik helaas nooit. Ik voel mij altijd extra gezegend wanneer ik zulke topics lees, hamdoelilah

27-09-2010, 11:21

Citaat door noechanarif:
Dat idee krijg je haast als je uitgaat van m.nl als referentiekader.

"Alle mannen onderhouden hun gezinnen niet'
"Alle mannen gaan vreem'
"de vrouwen zijn perfect en doen niets verkeerds'
'Alle schoonmoeders moeten hun schoondochters niet'


Het is wel erg makkelijk om alle problemen af te schuiven op de mannen, natuurlijk bestaan, maar wij marokkaanse vrouwen moeten eens onszelf een spiegel voorhouden.
Als ik hier alle problemen van andere lees, of het in real life van anderen aanhoor dan bedenk ik me hoe zeer ik het getroffen heb in het leven hmdl, en dan sta ik er toch wel even bij stil, natuurlijk heb ik ook mijn ups en downs maar niets ernstigs hmdl, maar volgens mij moet je hier op m.nl bijna alles met een korreltje zout nemen hoor

27-09-2010, 11:21
Vrouwen hebben wel een aandeel hierin...

mannen zwart maken is bull.. Maar mensen praten niet snel over iets watgoed gaat...
Alleen negatieve zaken worden in beeld gebracht..

Zie de media die doet dat toch ook....???
Dus zo vreemd is dat niet...

27-09-2010, 11:24

Citaat door diamant...:
Je hebt ook echte mannen die vrezen voor ALLAH swt en houden van hun gezin, zulke topics lees ik helaas nooit. Ik voel mij altijd extra gezegend wanneer ik zulke topics lees, hamdoelilah

Als je een topic opent over je geluk en dat je zeker weet dat je man niet vreemd gaat enz., dan wordt je van alle kanten aangevallen dus kun je het beter maar niet doen, het lijkt wel alsof mensen niet meer in iets positiefs geloven

27-09-2010, 11:42

Citaat door sunset:
Als je een topic opent over je geluk en dat je zeker weet dat je man niet vreemd gaat enz., dan wordt je van alle kanten aangevallen dus kun je het beter maar niet doen, het lijkt wel alsof mensen niet meer in iets positiefs geloven



hierin geef ik je gelijk.
Laatst had ik ook een discussie met een lid die niet geloofde dat ik na 15 jaar huwelijk nog steeds gek op hem ben en hij op mij, volgens haar gingen alle mannen vreemd naarmate je langer getrouwd bent.

27-09-2010, 11:47

Citaat door diamant...:
hierin geef ik je gelijk.
Laatst had ik ook een discussie met een lid die niet geloofde dat ik na 15 jaar huwelijk nog steeds gek op hem ben en hij op mij, volgens haar gingen alle mannen vreemd naarmate je langer getrouwd bent.

Hier al ruim 16 jaar getrouwd en nog steeds verliefd hmdl, dus het kan zeker wel, ik wens jou en je man al het geluk van de wereld wa allah ighalikoum li ba3dkoum incha allah

27-09-2010, 11:48
Marokkaanse vrouwen houden van zeuren/zeiken over elk minpunt van hun man. En zelf in de spiegel kijken vinden ze moeilijk. Wordt hier echt moe van.

27-09-2010, 17:43
Elk huisje heeft z'n kruisje en ieder huwelijk kent zijn 'ups en downs' maar mijn man daar krijg ik nog altijd de kriebels van.

Tegen de vrouwenn; een man heeft weinig aan een viswijf die de hele dag loopt te zeuren en zich volvreet met celebrations om vervolgens te zeuren dat ze zich niet goed voelt omdat ze zich te dik voelt..

Iedere man wil een vrouw die er verzorgd uitziet, lekker ruikt en lekker in haar vel zit...

27-09-2010, 17:59



Citaat door noechanarif:
Elk huisje heeft z'n kruisje en ieder huwelijk kent zijn 'ups en downs' maar mijn man daar krijg ik nog altijd de kriebels van.

Tegen de vrouwenn; een man heeft weinig aan een viswijf die de hele dag loopt te zeuren en zich volvreet met celebrations om vervolgens te zeuren dat ze zich niet goed voelt omdat ze zich te dik voelt..

Iedere man wil een vrouw die er verzorgd uitziet, lekker ruikt en lekker in haar vel zit...




27-09-2010, 18:01

Citaat door sunset:
Als je een topic opent over je geluk en dat je zeker weet dat je man niet vreemd gaat enz., dan wordt je van alle kanten aangevallen dus kun je het beter maar niet doen, het lijkt wel alsof mensen niet meer in iets positiefs geloven




Inderdaad

27-09-2010, 18:03
klopt, heel veel problemen die veroorzaken de vrouw

Pagina's : [1] 2