Bekijk volle/desktop versie : Liefde Alleen Voor De Mannen



Pagina's : [1] 2

27-08-2004, 19:20
heren onder elkaar hier zijn 4 regels hoe je een vriendin kan houden.

1: vertrouw haar en zij jou en wees niet achterdochtig.
2: heb respect voor haar en behandel haar niet als oud vuil.
3: je moet echt van haar houden anders moet je je best gaan
doen om dat alsnog te doen.
4: wees niet alleen elkaars vriendje en vriendinnetje, maar ook
als goeie vrienden communiceren daar draait het om in een
relatie, zonder dat begin je niks.

dit stukje moet je goed onthouden, ze zijn net zoals ons, mensen dus en hebben dezelfde gevoelens als ons, ze kunnen ook gekwetst worden, net zoals ons.

bedenk dus eerst voordat je wat zegt of doet, of jij het leuk zou vinden als het tegen je word gezegd en tegen je wordt gedaan.

een stukje advies voor de heren

bro's latersssssssssss

29-08-2004, 17:54


tuurlijk mag dat nasra wie houdt je tegen ikke niet hoor,
ik moedig je juist aan, doe niet wat anderen willen doe wat jezelf wil,
dan ben je gelukkig met jezelf.

liefs farid

29-08-2004, 22:52
Salaam Alaikoem,

dit is voor de vrouwen:

1. toon respect en hij geeft jou hetzelfde
2. wees eerlijk en bereid om aan te horen
3. geef alles en je zal het verdubbeld terug krijgen
4. kijk niet naar wat hij heeft, maar wat hij geeft
5. wees niet materialistisch, want eens zullen we alles achterlaten
6. ook het uiterlijk zal vergaan, maar het hart blijft altijd voortbestaan...
7. hou en geef om elkaar zoals je nog nooit om iemand hebt gegeven.. want waar Allah is, daar is alles mogelijk..

En de rest?? telt zeker mee, heb vertrouwen in Allah heb geduld geef het tijd.. je zal zien, het zal het wachten waard zijn...

Beslame..

30-08-2004, 13:23

Citaat:
Origineel gepost door farid_18
heren onder elkaar hier zijn 4 regels hoe je een vriendin kan houden.

1: vertrouw haar en zij jou en wees niet achterdochtig.
2: heb respect voor haar en behandel haar niet als oud vuil.
3: je moet echt van haar houden anders moet je je best gaan
doen om dat alsnog te doen.
4: wees niet alleen elkaars vriendje en vriendinnetje, maar ook
als goeie vrienden communiceren daar draait het om in een
relatie, zonder dat begin je niks.

dit stukje moet je goed onthouden, ze zijn net zoals ons, mensen dus en hebben dezelfde gevoelens als ons, ze kunnen ook gekwetst worden, net zoals ons.

bedenk dus eerst voordat je wat zegt of doet, of jij het leuk zou vinden als het tegen je word gezegd en tegen je wordt gedaan.

een stukje advies voor de heren

bro's latersssssssssss
Sooo lief

Als iedereen zo dacht als jou, dan zou de wereld een stuk beter zijn.


30-08-2004, 14:24


he nasra heel mooi en heel eerlijk als je echt zo bent, dan ben ik een beetje jalours op je vriend als je die hebt en anders wel jalours op diegene met wie je gaat trouwen, ga zo door

liefs farid

30-08-2004, 19:42
insallah er bestaan wel meerdere jongens net zoals mij maar die durven zich niet te uitten,
zoals jij dat zegt is het uniek dat zo'n jongen nog bestaat.
maar ik ben niet uniek ik ben een jongen zoals meerdere jongens.

maar bedankt liefs farid

30-08-2004, 23:35

Citaat:
Origineel gepost door farid_18
he nasra heel mooi en heel eerlijk als je echt zo bent, dan ben ik een beetje jalours op je vriend als je die hebt en anders wel jalours op diegene met wie je gaat trouwen, ga zo door

liefs farid
salaam farid labas?

nasra is ook mijn gebruikersnaam..
heb 2 sites nasra is mijn ouwe, berberinnetje is mijn nieuwe (dat je het even weet)..

maar ik heb geen vriend nee, maar hoop inderdaad er nog een tegen te komen in mijn korte leventje... en je hoeft nergens jaloers op te zijn want als je echt zo bent zoals je schrijft.. wallah dan zou ik me geen zorgen maken als ik jouw was..

ik wou juist dat er meer mannen zoals jy bestonden, dan was het voor ons vrouwen een stuk makkelijker geweest...

Beslame.. N.

31-08-2004, 16:58
mooi dat ik het weet, en jammer dat je geen vriend hebt, ik moet eerlijk zeggen zoals jij dicht en je gevoelens uit, snap ik niet waarom jij geen vriendje hebt, maar ach, misschien is dat wel zo bedoeld bij dichters,ik heb op dit moment ook geen vriendin, ik had er een, maar zij wou niks meer, of ze heeft een ander ik weet het niet
vind het best wel jammer, maar goed het loopt niet altijd zoals jij wil,

insallah vind je de juiste man tot die tijd kun je alleen dromen van de perfecte man.

liefs farid

01-09-2004, 22:34

Citaat:
Origineel gepost door farid_18
mooi dat ik het weet, en jammer dat je geen vriend hebt, ik moet eerlijk zeggen zoals jij dicht en je gevoelens uit, snap ik niet waarom jij geen vriendje hebt, maar ach, misschien is dat wel zo bedoeld bij dichters,ik heb op dit moment ook geen vriendin, ik had er een, maar zij wou niks meer, of ze heeft een ander ik weet het niet
vind het best wel jammer, maar goed het loopt niet altijd zoals jij wil,

insallah vind je de juiste man tot die tijd kun je alleen dromen van de perfecte man.

liefs farid
Ja hahaha en ik denk dat het ook bij dromen zal blijven, want perfecte mannen noch vrouwen bestaan niet!

You only wish Allah for the best...

Liefs N.

03-09-2004, 14:35
er bestaan wel perfecte mannen en vrouwen maar het is maar zoals jij de perfecte ziet..
iedereen zijn eigen mening en iedereen heeft een ander beeld van hoe zijn perfecte man of vrouw zou zijn...

liefs farid

06-09-2004, 16:26

Citaat:
Origineel gepost door farid_18
er bestaan wel perfecte mannen en vrouwen maar het is maar zoals jij de perfecte ziet..
iedereen zijn eigen mening en iedereen heeft een ander beeld van hoe zijn perfecte man of vrouw zou zijn...

liefs farid
Nee lieverd maak je geen illusies, want illusies zijn slechts dromen...
there is no such thing as perfect man or women... wat wij in ons beeld creeeren als DE perfecte man of vrouw, zijn juist dromen omdat die in real life niet bestaan...

Je neemt genoegen met wat je hebt, omdat je anders bang bent nooit iets beters te krijgen... Er is nix mis mee met dromen, iets willen en begeren terwijl je eigenlijk weet dat het onmogelijk is..
maar daar is ook het woord HOPEN op gebaseerd, hopen en vertrouwen in Allah geeft je een dosis realiteitsgevoel over wie je bent en waar je staat.. dus ik zou zeggen laat het lot zijn werk doen... en wie weet??

Liefs N.

06-09-2004, 16:28
ik vind van niet ik heb een beeld in mijn hoofd van een perfecte vrouw voor mij dan die bij mij past en ik heb er een ontmoet,

dus ik vind van wel

liefs farid

06-09-2004, 16:40



Citaat:
Origineel gepost door halim76
Het zoeken naar perfectie wordt altijd beschouwd als iets onmogelijks, maar het perfect zijn kan je subjectief bekijken. Iemand kan voor jou de perfecte persoon zijn of jij voor hem/haar, in dat geval heb je de perfecte persoon te pakken.

Maar ik ben het met je eens dat je rationeel bezien perfectie niet kan vinden dan wel naar streven, aangezien alleen Allah perfect is.
Amin.. kijk en dat bedoel ik.

Liefs N.

07-09-2004, 19:13
kijk dat bedoeld eik nou ook in jouw ogen hoe jij de perfecte man en vrouw ziet is voor jou dan ook de perfecte man en vrouw,
liefs farid

07-09-2004, 20:22
misschien.. maar de man die ik in mijn hoofd heb ingebeeld.. nee die bestaat echt niet, daarom maak ik er maar het beste van.. kijk het is niet zo dat er dan geen goede mannen op de wereld bestaan ofzo das onzin, maar tis gewoon onmogelijk om de perfecte man te vinden denk ik... maar jah daar zijn meningsverschillen toch ook voor? we zijn niet allemaal hetzelde en blij toe..

Liefs N.

Pagina's : [1] 2