Bekijk volle/desktop versie : 'Anders kan ik je het gebouw niet binnen laten.'



Pagina's : [1] 2

26-09-2010, 19:00
Ik was dus vorige woensdag op zoek naar een stageplek (mèt hoofddoek). Ik was al heel lang op zoek, dus ik was blij dat ik eindelijk op gesprek kon gaan.

Muhim, ik kom aan aan de balie.. De vrouw die daar stond zei me dat ik eventjes moest gaan zitten en dat de persoon met wie ik die stagedinges moest bespreken zo zou komen.

Dus uiteindelijk komt hij aan.. Hij eerste wat hij zegt is 'Mag ik je vragen om je hoofddoek uit te doen? Anders kan ik je het gebouw niet binnen laten.' Ik was in shock. :/ Dus ik zeg heel droog 'dan ga ik wel weg'. Hij keek me verbaasd aan (hij zag het niet aankomen) en ik snelde naar de uitgang.

Einde.

Weet je hoe gefrustreerd ik was :/. Ik heb hem wel op 17 verschillende manieren gedood in mijn gedachten.

26-09-2010, 19:02


Je reactie is echt prachtig (l) . Dat je wegliep , wallah probz voor dat ! Niet schelden , niet vloeken niet zweren , maar rustig en beleefd afwijzen en weglopen , dat doet hun het meeste pijn dan inshallah !

ps: http://www.discriminatie.nl maak melding aub

26-09-2010, 19:03

Citaat door Lil_S:
Ik was dus vorige woensdag op zoek naar een stageplek (mèt hoofddoek). Ik was al heel lang op zoek, dus ik was blij dat ik eindelijk op gesprek kon gaan.

Muhim, ik kom aan aan de balie.. De vrouw die daar stond zei me dat ik eventjes moest gaan zitten en dat de persoon met wie ik die stagedinges moest bespreken zo zou komen.

Dus uiteindelijk komt hij aan.. Hij eerste wat hij zegt is 'Mag ik je vragen om je hoofddoek uit te doen? Anders kan ik je het gebouw niet binnen laten.' Ik was in shock. :/ Dus ik zeg heel droog 'dan ga ik wel weg'. Hij keek me verbaasd aan (hij zag het niet aankomen) en ik snelde naar de uitgang.

Einde.

Weet je hoe gefrustreerd ik was :/. Ik heb hem wel op 17 verschillende manieren gedood in mijn gedachten.


Is dit in Nederland gebeurd?

26-09-2010, 19:03

Citaat door Fifth:
Je reactie is echt prachtig (l) . Dat je wegliep , wallah probz voor dat ! Niet schelden , niet vloeken niet zweren , maar rustig en beleefd afwijzen en weglopen , dat doet hun het meeste pijn dan inshallah !



Ik heb wel gevloekt. Ongelooflijk veel zelfs. Alleen niet luidop.

26-09-2010, 19:04


Ik zou er ook geen woorden aan vuil maken. Zulk volk mag van mij de grond inzakken.

Tbarke Allah 3lik, lil S.

26-09-2010, 19:04

Citaat door Honingbloesem:
Is dit in Nederland gebeurd?




In Belgie.. Ja dat gebeurd daar zo te zien niet zo veel. Achja, het is hoe het is.

26-09-2010, 19:04

Citaat:
Alleen niet luidop
.

:P...

26-09-2010, 19:05

Citaat door Nimbooda:
Ik zou er ook geen woorden aan vuil maken. Zulk volk mag van mij de grond inzakken.

Tbarke Allah 3lik, lil S.



Ik dacht eraan om die school in brand te steken.

26-09-2010, 19:06

Citaat door Satisfashion:
:\



Trouwens ik was het gebouw al binnen. LOL.

26-09-2010, 19:07

Citaat door Fifth:
Je reactie is echt prachtig (l) . Dat je wegliep , wallah probz voor dat ! Niet schelden , niet vloeken niet zweren , maar rustig en beleefd afwijzen en weglopen , dat doet hun het meeste pijn dan inshallah !

ps: http://www.discriminatie.nl maak melding aub





26-09-2010, 19:12
Ik krijg nog altijd rillingen als ik denk aan die zelfingenomen blik dat hij in z'n ogen had. Ik kon gewoon horen wat hij dacht. :barf:

26-09-2010, 19:13
Het is jouw geloof en hun bedrijf.

Zij hoeven jouw geloof niet te accepteren en jij hun bedrijf ook niet.

Goed dat je daar ook rustig bent weggelopen.

26-09-2010, 19:14



Citaat door Fifth:
Je reactie is echt prachtig (l) . Dat je wegliep , wallah probz voor dat ! Niet schelden , niet vloeken niet zweren , maar rustig en beleefd afwijzen en weglopen , dat doet hun het meeste pijn dan inshallah !

ps: http://www.discriminatie.nl maak melding aub

Ben het helemaal met je eens.
Ik dacht ook direct aan die site.

26-09-2010, 19:16

Citaat door Acid:
Je had eigenlijk niks moeten zeggen, chin up & gelijk weg moeten gaan. Dan kwam het nog harder aan.



Mijn chin was up maar mijn mond was open. Kon er niks aan doen. Maar ik heb wel gelachen. Geen oprechte lach, maar zo'n -lachje.

26-09-2010, 19:16
Goed gehandeld,maschallah!

Pagina's : [1] 2