Bekijk volle/desktop versie : is zij betrouwbaar?



26-09-2010, 17:54
ik had na een week telefonisch kontakt met een vrouw, een date. op ons eerste date hebben we sex gehad. zij zegt dat ze wil trouwen, maar kan ik haar vertrouwen?ik denk dat een goede vrouw niet zo makelijk is. ik ben ook niet heilig, maar een vrouw moet toch strijden voor haar eer. hoe denk je daarover?

26-09-2010, 17:55


Mag ik haar nummer?

26-09-2010, 17:55
Ach jullie zijn beide even vies. Dus ik zeg trouwen!

26-09-2010, 17:55
Jij en de desbetreffende vrouw horen bij elkaar. - Mannen horen hun eer ook te bewaken.

26-09-2010, 17:57



Citaat door smilyman:
ik had na een week telefonisch kontakt met een vrouw, een date. op ons eerste date hebben we sex gehad. zij zegt dat ze wil trouwen, maar kan ik haar vertrouwen?ik denk dat een goede vrouw niet zo makelijk is. ik ben ook niet heilig, maar een vrouw moet toch strijden voor haar eer. hoe denk je daarover?


Oh, en jij hebt geen eer ze3ma. Het geldt alleen voor de vrouw als het om sex draait. Jij bent net zo makkelijk het bed ingedoken met haar dus wat zegt dat over jou?

26-09-2010, 17:59

Citaat door Nimbooda:
Jij en de desbetreffende vrouw horen bij elkaar. - Mannen horen hun eer ook te bewaken.



26-09-2010, 18:00

Citaat door Mokeraar:
Mag ik haar nummer?


26-09-2010, 18:01
Toon oprecht berouw broeder en sluit deze topic verkondig je zondes niet..


“En degenen die niet naast Allah een andere god aanroepen en die niemand doden - waarvan het (doden) door Allah verboden is gemaakt, behalve volgens het recht - en degenen die geen overspel plegen, want wie dat doet zal een bestraffing tegemoet gaan. Voor hem zal de bestraffing vermenigvuldigd worden op de Dag der Opstanding en vernederd zal hij daarin eeuwig leven. Behalve degene die berouw toont, gelooft en goede daden verricht. Voor diegenen wisselt Allah hun zonden in voor goede daden. En Allah is Vergevensgezind, Meest Barmhartig.”

(Soerat al-Foerqaan: 68-70)

26-09-2010, 18:02
je bent een slet en zij ook ,jullie horen bij elkaar joh

26-09-2010, 18:06
Natuurlijk is ze betrouwbaar!

En jij blijkbaar ook, want ze deelt meteen de intiemste momenten met jou.