Bekijk volle/desktop versie : Immigrant kiest Belgische namen



27-08-2004, 16:38

Citaat door luister:
Donderdag, 26 augustus 2004

BRUSSEL - Steeds meer Belgen laten hun voor- of achternaam veranderen. In kwart van de gevallen gaat het om Noord-Afrikanen en andere nieuwkomers die zo makkelijk willen integreren. De dienst Naamswijzigingen meldde gisteren ongeveer 20 procent meer aanvragen dan vorige jaar.
De Belgische justitieminister Onkelinx vindt de trend onrustbarend. ' ALs mensen hun naam Belgischer maken om makkelijker een baan te krijgen, integreren ze eigenlijk niet. Dit lost discriminatie niet op" , stelt ze.
Bij de naamwijzigingen bevinden zich ook autochtone Belgen die vreemde namen als 'Anus' en 'xxx' kwijt willen.

Bron: Metro
.

27-08-2004, 17:50


Het word met de dag gekker in mannekepisland .

Dus mijn neef Hassan in Brussel mag zich straks Hassan Janssen noemen.

Ik moet er niet aandenken.Ik laat 'm meteen onterfen.

27-08-2004, 18:00

Citaat:
Origineel gepost door FAITHLESS128
Het word met de dag gekker in mannekepisland .

Dus mijn neef Hassan in Brussel mag zich straks Hassan Janssen noemen.

Ik moet er niet aandenken.Ik laat 'm meteen onterfen.
Hahahahahaha kei grappig.

27-08-2004, 18:23
Jongen , als ik het wist dan had ik ze tegen gehouden .

Ik heb de neiging me voor hun te schamen.

27-08-2004, 19:00


Ik zou anders onmiddellijk mijn achternaam wijzigen als ik naar Groot Brittanie ofzo zou verhuizen. Mijn achternaam betekent daar penis, pej.

27-08-2004, 21:12

Citaat:
Origineel gepost door tonk
Ik zou anders onmiddellijk mijn achternaam wijzigen als ik naar Groot Brittanie ofzo zou verhuizen. Mijn achternaam betekent daar penis, pej.
Dat zou een slechte zaak zijn om je naam te veranderen in een andere land waar de betekenis anders is .

Wim Kok heeft zijn achternaam ook niet verandert toen hij Minister- President is geworden.
Hij kwam vaak in het buitenland waar Kok ook penis betekent , weliswaar met CK , maar toch.

27-08-2004, 22:57

Citaat:
Origineel gepost door FAITHLESS128
Dat zou een slechte zaak zijn om je naam te veranderen in een andere land waar de betekenis anders is .

Wim Kok heeft zijn achternaam ook niet verandert toen hij Minister- President is geworden.
Hij kwam vaak in het buitenland waar Kok ook penis betekent , weliswaar met CK , maar toch.
Ik zou er alleen maar Cook van maken, betekent hetzelfde en is net een tikje praktischer.

Kun je mijn arme tante (zus van mijn vader) indenken? Haar voornaam was Toos.

28-08-2004, 13:10

Citaat:
Origineel gepost door tonk
Ik zou er alleen maar Cook van maken, betekent hetzelfde en is net een tikje praktischer.

Kun je mijn arme tante (zus van mijn vader) indenken? Haar voornaam was Toos.
Wat is er mis met Toos als ik vragen mag?!