Bekijk volle/desktop versie : Vinden jullie mannen dat normaal?



Pagina's : [1] 2 3

26-09-2010, 00:54
Mannen plannen nauwelijks nooit wat betreft met vrienden zijn...

Ben net bijna 2 weken getrouwd en woon vlak bij mijn beste vriendin (Moederskind) 5 min rijden... belt 1 van de jongens mijn man en man van moederskind op of ze bij S. willen komen met de rest van de jongens Het is al kwart voor 1 bijna, wth ??? Hoezo zo laat pas bellen...ik vroeg: kon hij niet 2 uur geleden bellen, waarom zo laat pas?

Ze hebben echt zin, zomaar uit het niets afspreken met zn allen..

Als ik met Moederskind afspreek is het vaak dagen van te voren
We plannen altijd! (soms gaat het zelfs niet door )

Welke meiden hebben dit ook weleens, dat hun man opeens naar zijn vrienden gaat...

En guys...waarom spreken jullie op zo een tijdstip af

Ik vroeg ook aan hem, zegt ie: is normaal toch, ik wil je wel naar Moederskind brengen aangezien O. (haar man) ook komt.. Maar no way! Ik blijf lekker thuis en heb echt geen zin om de deur uit te gaan en Moederskind ook niet

Hoe is de gemiddelde man hier op m.nl? Plannen jullie d doen jullie het net als zij?

26-09-2010, 00:58



Citaat door Tara_22:
Mannen plannen nauwelijks nooit wat betreft met vrienden zijn...

Ben net bijna 2 weken getrouwd en woon vlak bij mijn beste vriendin (Moederskind) 5 min rijden... belt 1 van de jongens mijn man en man van moederskind op of ze bij S. willen komen met de rest van de jongens Het is al kwart voor 1 bijna, wth ??? Hoezo zo laat pas bellen...ik vroeg: kon hij niet 2 uur geleden bellen, waarom zo laat pas?

Ze hebben echt zin, zomaar uit het niets afspreken met zn allen..

[COLOR="SeaGreen"]Als ik met Moederskind afspreek is het vaak dagen van te voren
We plannen altijd! (soms gaat het zelfs niet door )
Welke meiden hebben dit ook weleens, dat hun man opeens naar zijn vrienden gaat...

En guys...waarom spreken jullie op zo een tijdstip af

Ik vroeg ook aan hem, zegt ie: is normaal toch, ik wil je wel naar Moederskind brengen aangezien O. (haar man) ook komt.. Maar no way! Ik blijf lekker thuis en heb echt geen zin om de deur uit te gaan en Moederskind ook niet

Hoe is de gemiddelde man hier op m.nl? Plannen jullie d doen jullie het net als zij?[/COLOR]



Hier moest ik wel om lachen om het feit dat het soms gewoon niet door gaat

26-09-2010, 00:58
Sociale planning is bij de meeste mannen/jongens die ik ken echt niet efficient. Ik herken de dingen in jouw verhaal. Ik vind het altijd wel leuk als iemand belt en zegt zid we gaan "chillen". Mits het mij wel uitkomt.

Daartegenover vind ik het wel hypocriet bij getrouwde meiden dat ze wel alles plannen met vriendinnen,familie maar nooit iets leuks plannen met hun man. Laat staan zelf iets spontaan te gaan doen.

26-09-2010, 00:59
Maar ja, morgen ons avond!

26-09-2010, 00:59



Citaat door Mister_Charisma:
Sociale planning is bij de meeste mannen/jongens die ik ken echt niet efficient. Ik herken de dingen in jouw verhaal. Ik vind het altijd wel leuk als iemand belt en zegt zid we gaan "chillen". Mits het mij wel uitkomt.

Daartegenover vind ik het wel hypocriet bij getrouwde meiden dat ze wel alles plannen met vriendinnen,familie maar nooit iets leuks plannen met hun man. Laat staan zelf iets spontaan te gaan doen.



Hier ben ik het wel mee eens.

26-09-2010, 01:00

Citaat door Tara_22:
Maar ja, morgen ons avond!



Wordt een gezellige meidenavond

26-09-2010, 01:01
Waarom zou je een bezoek aan een vriend plannen?!

Het is geen doktersbezoek..te gecontroleerd in het leven staan is ook niet goed.

26-09-2010, 01:03

Citaat door Mister_Charisma:


Daartegenover vind ik het wel hypocriet bij getrouwde meiden dat ze wel alles plannen met vriendinnen,familie maar nooit iets leuks plannen met hun man. Laat staan zelf iets spontaan te gaan doen.


Doen we ook hoor..Maar hoezo bellen jullie elkaar zo laat pas Mijn man vindt t normaal.. ik vind het ook weer niet zo erg, maar waarom zooo laat (en nog zonder gepland te hebben!)..

26-09-2010, 01:04

Citaat door Barney:
Waarom zou je een bezoek aan een vriend plannen?!

Het is geen doktersbezoek..te gecontroleerd in het leven staan is ook niet goed.


Ieder zijn eigen manier van leven.

Ik kan over het algemeen niet zomaar spontaan langs gaan. Ik moet het van te voren weten. Al is het maar 2 uur van te voren. Dan weet ik dat ik over 2 uurtjes langs mn vriendin ga.

26-09-2010, 01:04

Citaat door moederskind:
Hier ben ik het wel mee eens.



Wat ik merk bij de meeste getrouwde meiden (uit mijn sociale kring) is dat ze wel graag de lusten willen maar niet de lasten. Ze kijken naar mijn mening teveel Dhr.Phil. Die gast meet echt met 2 maten en is zo pro-vrouwelijk dat hij zichzelf kan laten ombouwen.

Waarom investeren ze nooit zelf in wat gezelligheid,romantiek en spontaniteit in hun eigen huwelijk. De meeste zeggen jah i kben wel romantisch..ik ga dan wat lekkers koken ..noem je dat romantisch Ach jah je begrijpt wat ik bedoel..een huwelijk moet in balans zijn en het is geen levenswijze waar de ene geeft en de ander lekker neemt

26-09-2010, 01:05

Citaat door Barney:
Waarom zou je een bezoek aan een vriend plannen?!

Het is geen doktersbezoek..te gecontroleerd in het leven staan is ook niet goed.


Nee maar jongens spreken af op de meeste vreemde tijdstippen en momenten.. ze hoeven niet eens over na te denken, zeggen gelijk: ja is goed, komt S. ook? ok dan, zie je zo, doei...

26-09-2010, 01:06

Citaat door moederskind:
Ieder zijn eigen manier van leven.

Ik kan over het algemeen niet zomaar spontaan langs gaan. Ik moet het van te voren weten. Al is het maar 2 uur van te voren. Dan weet ik dat ik over 2 uurtjes langs mn vriendin ga.


Controlefreak!

26-09-2010, 01:07


Ik ga later 37 sloten aan de voordeur maken, en de sleutels verstop ik dan ergens waar niemand ze kan vinden. En als hij stoer gaat doen, lok ik m de douche in en sluit m daar op (mocht ie zn behoefte willen doen, kan hij t in t putje doen)

Wat nou weg gaan in de nacht, zelfs overdag moet hij toestemming vragen, want ik heb de sleutels. Hij trouwens ook niet werken buiten de deur. Ik laat gewoon 3x in de week een paar zakken garnalen thuis bezorgen en dan gaat hij ze pellen voor geld. Ik ben ook zn kapper, gewoon tondeuse. Dus tja, ben zn kapper, werkgever, vrouw, enz enz.


De man die met mij trouwt is mag god op zn blote knieen danken met zo'n vrouw

26-09-2010, 01:07

Citaat door Tara_22:
Doen we ook hoor..Maar hoezo bellen jullie elkaar zo laat pas Mijn man vindt t normaal.. ik vind het ook weer niet zo erg, maar waarom zooo laat (en nog zonder gepland te hebben!)..



Jah dat zeggen jullie allemaal GAAP...ok wanneer heb jij iets leuks gepland en spontaan gedaan met jouw man. let op! jij hebt toen het initiatief genomen.


Waarom bellen jullie meiden altijd zo laat in de avond naar elkaar op..dat is ook zo raar

26-09-2010, 01:07
Ik kan niet eens koken maar goed...

Aub dont say anything about Dr phil...

Pagina's : [1] 2 3