Bekijk volle/desktop versie : Sollicitatieangst?????????

27-08-2004, 15:04
Ben je aan het solliciteren maar het lukt niet? Weet je niet hoe je moet solliciteren? Hoe met je brief eruit zien? Hoe ga je het gesprek uiteindelijk in? Hoe beantwoordt je de vragen? Je houding tijdens het gesprek??????

etc etc etc.

Het zou toch leuk zijn als we elkaar hierin kunnen helpen.
Ik ben niet opzoek hoor maar ik zou je wel kunnen helpen als je hulp nodig hebt.
Gratis en voor niks

Groetjes Roses

27-08-2004, 19:01

Ja ik heb dat altijd als ik ergens wil gaan solliciteren

27-08-2004, 23:11

Citaat:
Origineel gepost door Moeltazemaa
Ja ik heb dat altijd als ik ergens wil gaan solliciteren
Wat heb je precies altijd, ik bedoel waar loop je precies tegenaan.

21-09-2004, 21:47
nou wat ik heb is dat ik niet meer uit mijn woorden kom
terwijl als ik me gewoon relaxed voel echt een praatster ben
ik praat nogal veel
maar als ik ergens iets moet doen dat van belang is klap ik dicht

22-09-2004, 10:32

ik heb gisteren gesolliciteerd in hilversum ...
het ging perfect gewoon doen alsof je NIET nerveus bent en een beetje stoer overkomen zou ook wel handig zijn (in een beleefde manier dan )

28-09-2004, 18:58
Ik solliciteer al twee jaar na mijn afstuderen en noppes nada walloe. Ik word er ten eerste gek van, ten tweede raak ik het zelfvertrouwen kwijt en ten derde sta ik vet rood.
Ben je eens hoog opgeleid (CV in orde, goeie cijferlijst, al zeg ik het zelf) kan je nergens aan de bak komen! Echt erg!

Mocht iemand mij willen helpen: Ik ben afgestudeerd in Nederlands recht in de richtingen strafrecht en privaatrecht. Ik zoek een baan in het circuit van het vreemdelingenrecht/strafrecht. Mag bij de overheid zijn, juridisch medewerker...ANYTHING om te beginnen!

Pm me dan aub, aangezien ik niet vaak op deze site ben.

I would be so gratefull to ya!

M3a Salama,
Meysa

28-09-2004, 19:03

Citaat door Meysa:
Ik solliciteer al twee jaar na mijn afstuderen en noppes nada walloe. Ik word er ten eerste gek van, ten tweede raak ik het zelfvertrouwen kwijt en ten derde sta ik vet rood.
Ben je eens hoog opgeleid (CV in orde, goeie cijferlijst, al zeg ik het zelf) kan je nergens aan de bak komen! Echt erg!

Mocht iemand mij willen helpen: Ik ben afgestudeerd in Nederlands recht in de richtingen strafrecht en privaatrecht. Ik zoek een baan in het circuit van het vreemdelingenrecht/strafrecht. Mag bij de overheid zijn, juridisch medewerker...ANYTHING om te beginnen!

Pm me dan aub, aangezien ik niet vaak op deze site ben.

I would be so gratefull to ya!

M3a Salama,
Meysa
aweli hata ana malkit khedma hadi 4 jaar w ana kankeleb machi ghir nti