Bekijk volle/desktop versie : raar gevoel na bevalling

25-09-2010, 20:24
ik ben een paar dagen geleden bevallen en voel me heel raar. ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. het idee dat mn leven nooit meer zal zijn zoals het was, dat is natuurlijk ook zo, maar ben bang in negatieve zin. wie heeft zich ook zo gevoeld na de bevalling?

25-09-2010, 20:26

Citaat door anoniempje2010:
ik ben een paar dagen geleden bevallen en voel me heel raar. ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. het idee dat mn leven nooit meer zal zijn zoals het was, dat is natuurlijk ook zo, maar ben bang in negatieve zin. wie heeft zich ook zo gevoeld na de bevalling?

Angsten, negatieve gevoelens, ipv een roze wolk een grijze boven je hoofd hebben. Het is normaal, je lichaam staat volledig op zijn kop na een bevalling en je hormonen vliegen alle kanten op. Het word ook wel de baby-blues genoemd. Deze gevoelens gaan vanzelf over, mocht je er toch mee blijven kampen neem dan even contact met je huisarts op!

Mabroek met de geboorte van je kindje, moge Allaah hem/ haar leiden tot het rechte pad.

25-09-2010, 20:28
o nee, klopt baby blues

25-09-2010, 20:52
Ga genieten van je baby in plaats van te denken over vage gevoelens!!

Inshallah is er niks aan de hand.

25-09-2010, 20:53

`baby-bleus.. gaat inshallah snel over en dan kun je genieten!
de eerste weken zijn egt zwaar!

25-09-2010, 20:54
Mannen hebben makkelijk praten

25-09-2010, 21:07
je voelt toch geen baby blues? probeer snel jouw gedachten te veranderen, probeer niet alleen te zijn.

25-09-2010, 21:15
oh is normaal joh, zoals een ander lid al zei geen roze wolk maar grijze had ik ook hoor was de eerste 2 weken net een spook(had ook een huilbaby) en dat maakte het er niet makkelijker op.. wanneer ben je bevallen? Mabrouk met de geboorte van je kind. Geloof mij, het word egt beter, de eerste weken zijn even doorbijten en je draai zien te vinden voor beide zowel het kindje als jijzelf.. probeer ondanks alles er egt van te genieten meid, voor je het weet zijn ze alweer 1 jaar oud.. en doen ze weer allerlei andere streken succes xxx

25-09-2010, 21:16
Je hebt toch maanden gehad, om aan het idee te wennen? Je zo er eigelijk langzaam naar toe moeten leven. Ach ik heb makkelijk praten volgens mij had ik dat ook bij de eerste, maar ik had meer van zo van dat alles in mijn handen lag en dan ik enorme verantwoordelijkheid met mij mee droeg.

Probeer die negatieve gevoelens te negeren, je kan er nu toch niks aan doen en ja, je leven is veranderd maar je gaat er aan wennen en dan weet je niet beter, en kan je het je niet meer voorstellen een leven zonder je kleintje. Geniet er nou maar van van

25-09-2010, 21:24
alvast gefelciteerd met je zoon of dochtertje allah islah inchallah

ik had die vage negatieve gevoelens ook hoor, en ik had totaalgeen moedergevoelens, misschien omdat het me eerste was en totaal geen ervaringen had op dat gebied, maar je komt er wel overheen naarmate ze groote worden.

25-01-2012, 09:11
Het is idd altijd even wennen de eerste dagen/weken. Probeer om tijd voor jezelf te nemen en te rusten. Misschien dat je familie hebt die je kunnen helpen met de baby zodat je bij kan komen van alles. Zonder hulp van je man of familieleden kan het erg zwaar zijn.