Bekijk volle/desktop versie : OV-chipkaart :nerd:



25-09-2010, 17:32
Ik heb gisteren mijn OV-chipkaart ontvangen. Ben daarmee meteen naar zo'n oplaadpunt gegaan, en probeerde hem te activeren. Maar dat kloteapparaat gaf aan dat "mijn bestelling niet opgehaald kan worden". Er staat niks op de pas.

Wat kani k hieraan doen? Of ben ik ook slachtoffer, net als de overige duizenden studenten.

Heeft de OV ding geen plek waar ik heen kan met vragen (net zoals de IB-groep)? Want ik betaal egwoon 400 euro per maand aan reiskosten, terwijl dat helemaal niet hoeft.

25-09-2010, 18:07


Stond je bestelling al klaar,als het goed is kun je dat zien op ibgroep.nl als je inlogt. Anders kan het idd een fout weer van hun zijn en zul je ze moeten bellen.

25-09-2010, 19:05
Geldig vanaf 1-10-2010

Dit is de datum waarop dit studentenreisproduct ingaat.
De ingangsdatum van je studentenreisproduct is gekoppeld aan je recht op studiefinanciering.

Reisrecht tot en met 1-12-2010



Maar in de brief die ik gekregen heb bij de OV-kaart staat dat ik hem al kan gebruiken op de 15e van de maand vóóóóórdat mijn studiefinanciering ingaat.

25-09-2010, 21:57

Citaat door moOie_mOkurrr:
Geldig vanaf 1-10-2010

Dit is de datum waarop dit studentenreisproduct ingaat.
De ingangsdatum van je studentenreisproduct is gekoppeld aan je recht op studiefinanciering.

Reisrecht tot en met 1-12-2010



Maar in de brief die ik gekregen heb bij de OV-kaart staat dat ik hem al kan gebruiken op de 15e van de maand vóóóóórdat mijn studiefinanciering ingaat.


Klopt dat staat ook op de site van ibgroep, maar ookal zou ie dan pas 1 oktober ingaan je moet van tevoren wel je week-of weekend abbonement kunnen ophalen. Ik denk dat je de zoveelste bent waarbij er iets mis gaat, het enige wat je kunt doen is bellen denk ik en mocht je vanaf 1 oktbover reiskosten maken die indienen bij hun.