Bekijk volle/desktop versie : Wanneer weetje dat je van iemand houdt?



Pagina's : [1] 2 3

25-09-2010, 12:30
Wanneer weet je dat eigenlijk ?

25-09-2010, 12:31


als hij je niet aanraakt

tot jullie huwelijksakte tekenen

25-09-2010, 12:36
die mensen die hier komen over huwelijk dit en dat die kunnen gelijk weggaan want daar heb ik he tniet over!! ik ga niet met iemand trouwen die ik net aan 4maanden ken bijv. wesh ben je gek ofzo"?

25-09-2010, 12:37
ooh zo'n sletje ben jij

25-09-2010, 12:40



Citaat door smehen:
die mensen die hier komen over huwelijk dit en dat die kunnen gelijk weggaan want daar heb ik he tniet over!! ik ga niet met iemand trouwen die ik net aan 4maanden ken bijv. wesh ben je gek ofzo"?


verlieft worden, word je een aantal keer in je leven.
maar echt houden van, voel je maar een keer in je leven en bij maar een iemand.
het is een gevoel die niet te beschrijven is, je durft het niet tegen elkaar te zeggen, je voelt allebei het zelfde.
Mensen die vaak na een paar keer elkaar te hebben gesproken en al zeggen in hou van jou, dat kan bijna niet. want na een paar maanden is degene niet meer verlieft op je en zegt ie ik hou niet meer van je, dat is verlieftheid. Houden van gaat nooit over, je word ziels verwanten van elkaar, je voeld je gebonden met elkaar.

25-09-2010, 12:42

Citaat door jaouahir:
verlieft worden, word je een aantal keer in je leven.
maar echt houden van, voel je maar een keer in je leven en bij maar een iemand.
het is een gevoel die niet te beschrijven is, je durft het niet tegen elkaar te zeggen, je voelt allebei het zelfde.
Mensen die vaak na een paar keer elkaar te hebben gesproken en al zeggen in hou van jou, dat kan bijna niet. want na een paar maanden is degene niet meer verlieft op je en zegt ie ik hou niet meer van je, dat is verlieftheid. Houden van gaat nooit over, je word ziels verwanten van elkaar, je voeld je gebonden met elkaar.



wauww!! mooii gezegd..

25-09-2010, 12:43

Citaat door jaouahir:
verlieft worden, word je een aantal keer in je leven.
maar echt houden van, voel je maar een keer in je leven en bij maar een iemand.
het is een gevoel die niet te beschrijven is, je durft het niet tegen elkaar te zeggen, je voelt allebei het zelfde.
Mensen die vaak na een paar keer elkaar te hebben gesproken en al zeggen in hou van jou, dat kan bijna niet. want na een paar maanden is degene niet meer verlieft op je en zegt ie ik hou niet meer van je, dat is verlieftheid. Houden van gaat nooit over, je word ziels verwanten van elkaar, je voeld je gebonden met elkaar.



kijk dit nu ik pas een antwoord met KLASSE!

thanks hbiba

25-09-2010, 12:44

Citaat door Nashat_Dima:
ooh zo'n sletje ben jij



Je kent me niet dus moet je gewoon je mond houden!

oordelen terwijl je alleen mijn account ziet en een reactie!

25-09-2010, 12:47

Citaat door Nashat_Dima:
als hij je niet aanraakt

tot jullie huwelijksakte tekenen



Daar heb je gelijk in, de mijne raakt mij niet aan. Maar denk je dat we het volhouden 2 jaar?

25-09-2010, 13:03

Citaat door jaouahir:
verlieft worden, word je een aantal keer in je leven.
maar echt houden van, voel je maar een keer in je leven en bij maar een iemand.
het is een gevoel die niet te beschrijven is, je durft het niet tegen elkaar te zeggen, je voelt allebei het zelfde.
Mensen die vaak na een paar keer elkaar te hebben gesproken en al zeggen in hou van jou, dat kan bijna niet. want na een paar maanden is degene niet meer verlieft op je en zegt ie ik hou niet meer van je, dat is verlieftheid. Houden van gaat nooit over, je word ziels verwanten van elkaar, je voeld je gebonden met elkaar.



pffff Ik geloof dit niet!!! Inschá´allah zal dit ook niet waar zijn. Mijn ex daar hield/hou ik ontzettend veel van. Ik heb altijd gedacht nooit meer zoveel van iemand te kunnen houden, maar ik denk dat dat niet klopt.
Wat is het leven hard zeg..............

25-09-2010, 13:06

Citaat door smehen:
kijk dit nu ik pas een antwoord met KLASSE!

thanks hbiba


graag gedaan schat, dat is echt zo

25-09-2010, 13:11
niet aanraken betekent ----->ik hou van je?
wel aanraken betekent ----->ik hou niet van sletjes?

En dan is er nog iemand in de waan van ''houden van'' bestaat maar een keer, maar verliefd worden kan vaker?


Ih ye wled oe bnet hollanda

25-09-2010, 13:13


twee jaar niet aanraken?

25-09-2010, 13:18

Citaat door noah1:
niet aanraken betekent ----->ik hou van je?
wel aanraken betekent ----->ik hou niet van sletjes?

En dan is er nog iemand in de waan van ''houden van'' bestaat maar een keer, maar verliefd worden kan vaker?


Ih ye wled oe bnet hollanda



dat is gewoon zo
met je wled oe bnet hollanda.
waar leef jij dan?
als je van iemand houd, heb je respect voor degene, uit een gevoel van schaamte zeg je dat niet zo snel. En je zal degene ook nooit schaden door te misbruiken. Wled hollanda van tegenwoordig steken hun ding in alles wat een gaatje heeft zonder na te denken naar ALAGIRA.

25-09-2010, 13:27

Citaat door noah1:
twee jaar niet aanraken?



Ja dat vraag ik me ook af! dat kan echt niet hoor

Pagina's : [1] 2 3