Bekijk volle/desktop versie : Keizersnede (gepland)

Pagina's : 1 [2]

25-09-2010, 11:13

Citaat door missy_chanel:
Ja ik had daarvoor voor zonder medische indicatie gevraagd, kon wel maar moest ik zelf betalen. Dat vond ik niet erg, zolang ik maar niet via natuurlijke weg zou bevallen. Uiteindelijk bleek dat mijn zoontje in stuitligging zat.
Ik ben bevallen in het buitenland niet in Nederland en daar kan alles zolang je maar geld laat zien.

Mijn zus, moeder en schoonmoeder kwamen bij mij voor 3 weken die zorgde dan voor mij en voor de baby. Daarna vloog ik naar Nederland ivm geboortefeest.

haha jij hebt t werelds aangepakt! goed bedacht allemaal..in welk land dan?ja hier in NL kunnen ze echt moeilijk doen over ks zonder indicatie.

25-09-2010, 11:30

Citaat door Ghita77:
haha jij hebt t werelds aangepakt! goed bedacht allemaal..in welk land dan?ja hier in NL kunnen ze echt moeilijk doen over ks zonder indicatie.

Ik zat in Qatar, klopt in Nederland smeekte mijn zus om een ks en gynecoloog weigerde omdat hij het eerst vaginaal wilde proberen. En ook kreeg ze geen verdoving, omdat je het ruim van te voren moet aangeven en ze midden in een bevalling zat. In alle landen krijg je verdoving/ruggeprik als de pijn je teveel wordt enkel in kikkerlandje niet.

Pagina's : 1 [2]