Bekijk volle/desktop versie : Ik heb schulden



Pagina's : [1] 2

25-09-2010, 02:28
En ik kan ze niet aflossen..


Ik sta bij de rabo nu -1000..

en op dit moment kom ik maar niet aan werk.. en de schuldeisers blijven maar komen..


Mijn plan was om bij een andere bank een rekening te openen, en daar dan ook die -1000 regeling te maken.. zodat ik van die eisers af ben.. en dan hopelijk tegen die tijd werk te hebben..


Wat vinden jullie?

25-09-2010, 03:04


Als je een rekening opent wordt een bkr check gedaan..

25-09-2010, 04:30
kan je niet van je familie 1000 euro lenen ?
is beste hoef je geen rente te betalen

25-09-2010, 06:20
Hoe oud ben je? en zit je op school?

25-09-2010, 08:46


1000 euro rood bij de bank, sturen ze geen schuldeisers op je af.
zeg gewoon dat je niet meer rood kan staan en of het bij een ander bank mogelijk is.

triest om je zelf zo in de nesten te werken voor een tel. kosten en die nieuwe gympen die hassan ook heeft.

25-09-2010, 08:51

Citaat door MaroCCino.:
En ik kan ze niet aflossen..


Ik sta bij de rabo nu -1000..

en op dit moment kom ik maar niet aan werk.. en de schuldeisers blijven maar komen..


Mijn plan was om bij een andere bank een rekening te openen, en daar dan ook die -1000 regeling te maken.. zodat ik van die eisers af ben.. en dan hopelijk tegen die tijd werk te hebben..


Wat vinden jullie?



of je nu bij andere bank gaat of niet, beiden heb je net zo veel kans dat ze je iets of niets geven.

wat denk je dat nu het beste is dan? het éne gat met het andere vullen of gewoon minder geld uitgeven?

25-09-2010, 08:57
Om rood te komen staan moet je laten zien dat je werkt. Dat heb je niet. Heb je nog meer schulden dan rood staan? Welke bank heb je? Ik heb paar jaar terug ook gehad tijdens mijn studie. Ik ben echt blij dat ik daar vanaf ben. Me zus ging het voor schieten en heb haar in paar maanden af betaald. Het is echt moeilijk om het geld op je bank te laten staan. Want je denkt dat jouw geld is. Andere tip regel betalingsregeling, dat raad ik mijn klanten ook altijd aan. Om problemen te voorkomen. Succes!

27-09-2010, 11:08

Citaat door mevrouw_kruid:
Om rood te komen staan moet je laten zien dat je werkt. Dat heb je niet. Heb je nog meer schulden dan rood staan? Welke bank heb je? Ik heb paar jaar terug ook gehad tijdens mijn studie. Ik ben echt blij dat ik daar vanaf ben. Me zus ging het voor schieten en heb haar in paar maanden af betaald. Het is echt moeilijk om het geld op je bank te laten staan. Want je denkt dat jouw geld is. Andere tip regel betalingsregeling, dat raad ik mijn klanten ook altijd aan. Om problemen te voorkomen. Succes!


Helemaal mee eens

27-09-2010, 11:47
misschien klinkt het raar en is elke cent schuld te veel

maar tegenwoordig is 1000,- geen schuld, als je ziet hoe mensen erin zitten duizenden euro's schuld.
want je moet doen is een plan van aanpak hebben want 1000 kan 2000 worden en ga maar door.
begin een goed overzicht van bij en afschrijvingen, wat je kan missen en begin met aflossen , op mijn werk heb ik de ervaring met klanten zodra ze de overzicht kwijt zijn dat het dan van kwaad tot erger wordt
veel succes

27-09-2010, 12:08

Citaat door MaroCCino.:
En ik kan ze niet aflossen..


Ik sta bij de rabo nu -1000..

en op dit moment kom ik maar niet aan werk.. en de schuldeisers blijven maar komen..


Mijn plan was om bij een andere bank een rekening te openen, en daar dan ook die -1000 regeling te maken.. zodat ik van die eisers af ben.. en dan hopelijk tegen die tijd werk te hebben..


Wat vinden jullie?



BETAAL JE REKENING LEER DE LES MAAK NOOIT MEER SCHULDEN

27-09-2010, 14:31
Wat doe je met al het geld dan? Woon je alleen? Ik woon alleen maar geen schulden, ik studeer ernaast, heb een strakke auto en momenteel werkloos. Alhamdoelillah geen schulden!

Hoe krijg je dat voor elkaar broer??

27-09-2010, 14:40

Citaat door rachid_SE:
Wat doe je met al het geld dan? Woon je alleen? Ik woon alleen maar geen schulden, ik studeer ernaast, heb een strakke auto en momenteel werkloos. Alhamdoelillah geen schulden!

Hoe krijg je dat voor elkaar broer??



hoe kom jij aan die strakke auto dan, als je niet werkt?? van je stufi zeker

27-09-2010, 14:55


Wat is Stufi?

27-09-2010, 14:57
studiefinanciering

27-09-2010, 15:01
450 euro is mijn huur per maand.

Pagina's : [1] 2