Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid AUB vraag mbt definitief ontharen



25-09-2010, 02:11
Beste meiden,

Ik heb een vraagje. En hoop dat jullie me inshalla kunnen beantwoorden. Ik wil binnenkort inshalla het haar op mijn gezicht definitief verwijderen.

Nou heb ik op internet gekeken wat de mogelijkheden zijn. na het onderzocht te hebben is gebleken dat er zoveel apparaten/ middelen zijn; IPL/ diode/ ELOS etc. etc.

Ik kwam tot de conclusie dat ELOS het veiligst, milder en meest effectief is. Maar ik ben nog steeds aan het twijfelen. ook heb ik gekeken naar de prijzen, maar die verschillen ook heel erg waardoor ik twijfel of een goedkoop behandeling wel kwalitatief goed is.

Kortom;

- Ik zou graag willen weten welke apparaat/methode het veiligst is voor mijn gezicht.

- Ik wil ook heel graag weten waar ik zo'n veilige behandeling in Rotterdam best goedkoop en veilig kan krijgen, omdat er zoveel aanbieders zijn die zoveel beloven en verschillende prijzen hanteren.

- ik wil het ook via Agis vergoed krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt,

02-10-2010, 20:03


Ipl schijnt weinig, dan niet te werken.
Ik zelf doe aan de diode laser, zeer effectief, maar wel pijnlijk.
elos weet ik niets van.

goedkoopste in nederland zijn larabeauty in amsterdan en melinda schoonheidssalon in utrecht.


word gewoon door het agis vergoed.

03-10-2010, 13:47
Up Up ik wil het ook weten!! + een vraagje hoe weet je of het vergoed wordt door je verzekering??

04-10-2010, 22:15
Ik heb gisteren een afspraak gemaakt bij 'perfectclinic' iemand ervaring mee??

04-10-2010, 22:16



Citaat door Shuruq:
Ipl schijnt weinig, dan niet te werken.
Ik zelf doe aan de diode laser, zeer effectief, maar wel pijnlijk.
elos weet ik niets van.

goedkoopste in nederland zijn larabeauty in amsterdan en melinda schoonheidssalon in utrecht.


word gewoon door het agis vergoed.



Waar doe jij dat ? En zie je al verschil?
Sorry dat ik zoveel vraag

09-10-2010, 12:13
Ik laat me haartjes d.m.v. laser weghalen bij aquamare huidkliniek in Rotterdam.
En het word vergoed door je zorgverzekeraar.