Bekijk volle/desktop versie : pro-zionisten nederland loopt weg voor de waarheid



Pagina's : [1] 2

24-09-2010, 20:46
Ahmadinejad: VS achter aanslagen 9/11
Gepubliceerd: 24 september 2010 07:46 | Gewijzigd: 24 september 2010 07:46
Door een onzer redacteuren
New York, 24 sept. De Iraanse president Ahmadinejad heeft zich gisteren in de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties in New York opnieuw de woede op de hals gehaald van een aantal westerse landen. Zijn opmerking dat de Amerikaanse regering volgens de meeste mensen achter de de terreuraanslagen van 11 september 2001 zat, leidde tot het weglopen de delegaties van de Verenigde Staten en enkele tientallen bondgenoten, waaronder Nederland.

Ook vorig jaar liepen de vertegenwoordigers van een aantal landen weg tijdens de speech van de Iraanse president. Toen gebeurde dat nadat hij Israël „onmenselijke politiek jegens de Palestijnen” en het bedrijven van „genocide” had verweten.

Gisteren zei Ahmadinejad dat er drie theorieën zijn over de aanslagen van 9/11, waaronder de opvatting dat de Amerikaanse regering er destijds een impuls mee wilde geven aan de kwakkelende economie. Ook zou ze er haar greep op het Midden-Oosten mee hebben willen vergroten, om zo „het zionistische regime” te helpen. Een woordvoerder van de Amerikaanse missie bij de VN noemde de uitspraken „weerzinwekkend en misleidend”.




http://www.nrc.nl/buitenland/article2622932.ece/Ahmadinejad_VS_achter_aanslagen_9%2F11?utm_source= feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Nr cHandelsbladVoorpagina+%28NRC+Handelsblad+%7C+Voor pagina%29

24-09-2010, 20:49


België kon het terecht ook niet aanhoren en verliet de zaal

24-09-2010, 20:56
Welke gek zou naar de leugens van Aapnejad zitten luisteren?

24-09-2010, 21:02

Citaat door Tehrani:
Welke gek zou naar de leugens van Aapnejad zitten luisteren?



loop niet met de meute mee , en doe zelf eens keer onderzoek naar de aanslagen op 9/11

voor de rest heb ik geen mening of oordeel over deze man !

24-09-2010, 21:04


Ik heb diep medelijden met het Iraanse volk. Geregeerd worden door zo'n harlekijn. Treurig.

24-09-2010, 21:05

Citaat door Rabih:
loop niet met de meute mee , en doe zelf eens keer onderzoek naar de aanslagen op 9/11

voor de rest heb ik geen mening of oordeel over deze man !


ik spreek me niet uit over Tehrani maar ik heb er best wel hele boekenkasten over gelezen (Engels, Frans en Nederlands)
Mijn conclusie 911 is géén inside job

24-09-2010, 21:10

Citaat door _kingmaroc_:
nee hoor degene die naar jou luistert die is pas gek


ik ken Tehrani niet maar hij het zal niet moeilijk hebben om beter te zijn dan die illegale president

24-09-2010, 21:12

Citaat door garf23:
ik spreek me niet uit over Tehrani maar ik heb er best wel hele boekenkasten over gelezen (Engels, Frans en Nederlands)
Mijn conclusie 911 is géén inside job



en welke boeken heb jij gelezen dan ?


er is genoeg bewijs dat het degelijk wel een inside job was

zelfs de wet van zwaarte kracht is die dag verneukt door die domme amerikanen

en nano thermyte was toevallig op een van die vliegtuigen toch ?

of de controle over de FAA die een maand lang aan dick cheney is overgedragen wat nog nooit is gebeurd ?

en hoe verklaar je een tempratuur van 2700 graden 160 meter onder de wtc ?

ben benieuwd naar de titels en auteurs van die boeken

24-09-2010, 21:17
Toch binnenkort deze maar eens kijken. Is weer eens wat anders..

http://www.moviemeter.nl/film/24989

24-09-2010, 22:02

Citaat door Rabih:


en welke boeken heb jij gelezen dan ?


er is genoeg bewijs dat het degelijk wel een inside job was

zelfs de wet van zwaarte kracht is die dag verneukt door die domme amerikanen

en nano thermyte was toevallig op een van die vliegtuigen toch ?

of de controle over de FAA die een maand lang aan dick cheney is overgedragen wat nog nooit is gebeurd ?

en hoe verklaar je een tempratuur van 2700 graden 160 meter onder de wtc ?

ben benieuwd naar de titels en auteurs van die boeken



Hij heeft het gehoord van bush.

24-09-2010, 22:07

Citaat door agmet:
Toch binnenkort deze maar eens kijken. Is weer eens wat anders..

http://www.moviemeter.nl/film/24989



alleen die kop van je laat me aan het lachen

24-09-2010, 22:41

Citaat door garf23:
België kon het terecht ook niet aanhoren en verliet de zaal


Zouden die het begrijpen dan?

24-09-2010, 23:07



Citaat door Berberclan:
de waarheid zal uiteindelijk boven water komen, dan gaan de Amerikanen zich masaal bekeren tot de islam,

Zou het?
Of misschien worden ze wel Boeddhist......

24-09-2010, 23:23

Citaat door amazigharifi:
Ahmadinejad: VS achter aanslagen 9/11
Gepubliceerd: 24 september 2010 07:46 | Gewijzigd: 24 september 2010 07:46
Door een onzer redacteuren
New York, 24 sept. De Iraanse president Ahmadinejad heeft zich gisteren in de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties in New York opnieuw de woede op de hals gehaald van een aantal westerse landen. Zijn opmerking dat de Amerikaanse regering volgens de meeste mensen achter de de terreuraanslagen van 11 september 2001 zat, leidde tot het weglopen de delegaties van de Verenigde Staten en enkele tientallen bondgenoten, waaronder Nederland.

Ook vorig jaar liepen de vertegenwoordigers van een aantal landen weg tijdens de speech van de Iraanse president. Toen gebeurde dat nadat hij Israël „onmenselijke politiek jegens de Palestijnen” en het bedrijven van „genocide” had verweten.

Gisteren zei Ahmadinejad dat er drie theorieën zijn over de aanslagen van 9/11, waaronder de opvatting dat de Amerikaanse regering er destijds een impuls mee wilde geven aan de kwakkelende economie. Ook zou ze er haar greep op het Midden-Oosten mee hebben willen vergroten, om zo „het zionistische regime” te helpen. Een woordvoerder van de Amerikaanse missie bij de VN noemde de uitspraken „weerzinwekkend en misleidend”.




http://www.nrc.nl/buitenland/article2622932.ece/Ahmadinejad_VS_achter_aanslagen_9%2F11?utm_source= feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Nr cHandelsbladVoorpagina+%28NRC+Handelsblad+%7C+Voor pagina%29


Hahahah sinds wanneer moeten we een ondemocratische dictator serieus nemen.
Die man is echt gestoord. Maar mensen als jij zijn toch tegen democratie en tegen het gesprek met opposanten, dus is de mening van deze man voor jou waarheid.

25-09-2010, 13:48

Citaat door _kingmaroc_:
nee joh gek hij is gekozen president niks illegaals aan


Verkiezingen door fraude en intimitatie winnen zijn niet de naam verkiezing waardig.

Pagina's : [1] 2