Bekijk volle/desktop versie : Het is toegestaan om met je man te vechten als...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

24-09-2010, 17:57
... als hij weigert te bidden.

Ik heb hier een lezing over rechten en plichten van de vrouw waarin deze imam zegt: Een man mag zijn vrouw niet verbieden om te gaan bidden. Een vrouw moet met haar man vechten zodat hij gaat bidden

Hier, precies op 17 minuten zegt hij dat

http://www.speedyshare.com/files/24391836/02_Track_02_1.m4a

Ik zie mezelf al een gevecht aangaan met mijn man hahaha. Ik zou aan zijn oren hangen totdat ze eraf vallen hahaha

Stel jouw man weigert om te bidden, ga jij dan ook een gevecht aan met hem? Hoe ga je het aanpakken?


Let wel op: ik bedoel dat hij het gebed WEL erkent als een van de zuilen van de islam en dat het een plicht is maar door luiheid wil hij niet bidden, en niet omdat hij het gebed in zijn totaliteit verwerpt, want dat is gewoon kufr billaah zoals de ulamah het met elkaar over eens zijn.

24-09-2010, 17:58


Ja geef hem een kopstoot dat is je goed recht

24-09-2010, 17:59
ik vlieg op hem

24-09-2010, 18:01
vechten haha hy bedoelt misschien dat je de discussie moet aangaan zodat hy gaat bidden

ik heb anders wel me aikido zwaard hier liggen

24-09-2010, 18:09


Yek? Wat zegt die imaam dan precies? Vechten?
Dus als vrouw mag je je leven wagen voor een matpartij met manlief zodat ie bang voor je wordt als je de volgende keer weer aanstalten maakt om zijn botten te breken wanneer hij weigert de woedol te doen?

24-09-2010, 18:10

Citaat door niesj:
Yek? Wat zegt die imaam dan precies? Vechten?
Dus als vrouw mag je je leven wagen voor een matpartij met manlief zodat ie bang voor je wordt als je de volgende keer weer aanstalten maakt om zijn botten te breken wanneer hij weigert de woedol te doen?



ik zie het al helemaal voor me hoe massaal alle vrouwen hun mannen in elkaar slaan omdat de imaam dat heeft gezegt

24-09-2010, 18:13

Citaat door Benisaidgirl:
ik zie het al helemaal voor me hoe massaal alle vrouwen hun mannen in elkaar slaan omdat de imaam dat heeft gezegt

Maar omdat onze joodse Vlaamse het zegt zie ik die taferelen niet snel gebeuren.

24-09-2010, 18:15

Citaat door niesj:
Maar omdat onze joodse Vlaamse het zegt zie ik die taferelen niet snel gebeuren.



vlaamse joodse is ts joods

24-09-2010, 18:16

Citaat door niesj:
Yek? Wat zegt die imaam dan precies? Vechten?
Dus als vrouw mag je je leven wagen voor een matpartij met manlief zodat ie bang voor je wordt als je de volgende keer weer aanstalten maakt om zijn botten te breken wanneer hij weigert de woedol te doen?




24-09-2010, 18:16
wie is hier joods? & vlaams??

24-09-2010, 18:18
Boksbeugel

24-09-2010, 18:18

Citaat door StreetChic:
wie is hier joods? & vlaams??


24-09-2010, 18:19



Citaat door niesj:
Yek? Wat zegt die imaam dan precies? Vechten?
Dus als vrouw mag je je leven wagen voor een matpartij met manlief zodat ie bang voor je wordt als je de volgende keer weer aanstalten maakt om zijn botten te breken wanneer hij weigert de woedol te doen?


ja klopt, hij zegt vechten. Er is geen pijn die je beter kunt lijden dan de pijn fie sabielillaah. Maar een man die het gebed wel erkent maar uit luiheid niet bidt, die gaat zeker niet gemeen slaan. Hij zou zich schamen dat zijn vrouw het gevecht aangaat

24-09-2010, 18:20
heb jy er iets van begrepen? ik niet



Citaat door verhaalmaakster:

24-09-2010, 18:20

Citaat door Benisaidgirl:
vlaamse joodse is ts joods

Ja, ze is joods en van België en zaait hier op het forum regelmatig verwarring en verderf door zich voor te doen als Marokkaanse moslima die het Woord van Allah verdraait en mixt met leugens.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8