Bekijk volle/desktop versie : zwanger en hevig bloedverlies



23-09-2010, 22:36
Zijn hier misschien mensen met ervaring hiermee? Ik ben 8 weken zwanger nu, en gister kreeg ik opeens ongesteldheids buikpijn en verloor ik best veel bloed. Dus ik had vandaag een echo en het kindje was gezond we hoorde het hartje kloppen. De gynacoloog zei iets dat de placenta nog tever voor de uitgang zat waardoor t kon gaan bloeden. Maar nu verlies ik opeens echt heeeel veel bloed en heb onwijs last van krampen en van diarree :s ik snap er niks meer van dit moet toch gewoon een miskraam zijn??? Ik word echt gek

23-09-2010, 22:49


Als je acuut heel veel bloed verliest, moet je naar het ziekenhuis om het te stoppen.

23-09-2010, 22:51
Kun je het ziekenhuis niet bellen?

23-09-2010, 22:53

Citaat door Lady__b:
Zijn hier misschien mensen met ervaring hiermee? Ik ben 8 weken zwanger nu, en gister kreeg ik opeens ongesteldheids buikpijn en verloor ik best veel bloed. Dus ik had vandaag een echo en het kindje was gezond we hoorde het hartje kloppen. De gynacoloog zei iets dat de placenta nog tever voor de uitgang zat waardoor t kon gaan bloeden. Maar nu verlies ik opeens echt heeeel veel bloed en heb onwijs last van krampen en van diarree :s ik snap er niks meer van dit moet toch gewoon een miskraam zijn??? Ik word echt gek


Als je hevig bloedt en kramp hebt kun je beter een arts bellen ipv hier op marokko.nl raad vragen..

23-09-2010, 22:55


je moet echt snel bellen

23-09-2010, 22:58
ga naar het spoed..

23-09-2010, 22:59
dit luidt op een miskraam...toen ik hevig bloedde was ook alles goed met de bb maar daarna ook hevige buikpijn en bloedingen die niet stopten het bleek gewoon een miksraamte zijn, dus als ik jouw as dan zou ik nu onmiddelijk naar de erste hulp gaan.

23-09-2010, 22:59

Citaat door Lady__b:
Zijn hier misschien mensen met ervaring hiermee? Ik ben 8 weken zwanger nu, en gister kreeg ik opeens ongesteldheids buikpijn en verloor ik best veel bloed. Dus ik had vandaag een echo en het kindje was gezond we hoorde het hartje kloppen. De gynacoloog zei iets dat de placenta nog tever voor de uitgang zat waardoor t kon gaan bloeden. Maar nu verlies ik opeens echt heeeel veel bloed en heb onwijs last van krampen en van diarree :s ik snap er niks meer van dit moet toch gewoon een miskraam zijn??? Ik word echt gek

Ik zou de dokter bellen in plaats van hier om raad te vragen.

23-09-2010, 23:04
ik zou snel naar spoed gaan. ik was 11 weken zwanger, en ben beginnen bloeden in combinatie met krampen en heb maandag een miskraam gehad.

sterkte!! insha'Allah is het niks!!

23-09-2010, 23:11
Ja maar zij bloedde al en het hartje klopte nog.

Normaal sterft het vruchtje af en dan pas ga je bloeden.

Heeft de dokter niet gezegd wat je moet doen als het erger wordt??

23-09-2010, 23:18

Citaat door CoffeeAddicted:
Ja maar zij bloedde al en het hartje klopte nog.

Normaal sterft het vruchtje af en dan pas ga je bloeden.

Heeft de dokter niet gezegd wat je moet doen als het erger wordt??

ik verloorde zelfs propjes bloed en bloed zelf en toen bleek bij de echo dta hte hartje klopte en alles in orde was, het ergste heb 3 maanden gedacht dat ik zwanger was terwijl ik allllllllllllllang tussen die periodes een miskraam had gehad...het bloeden hielt niet op.

25-09-2010, 01:55
en en hoe gaat het? ben je nog naar de docter geweest??laat het ons weten

ik hoop dat het goed met je gaat ...

gr...Ooit

25-09-2010, 11:58


ik ben ook benieuwd, Lady_b hoe is het nu??