Bekijk volle/desktop versie : Dames en heren, hulppp aubbbb



Pagina's : [1] 2 3 4

23-09-2010, 19:24
Hallo lieve mensjes,

Ik ben zo verdrietig en heb jullie advies nodig.

Ik heb een jongen ontmoet, waar ik helemaal smoorverliefd op ben.
We hebben diepgaande gesprekken gehad en het waren geen koetjes en kalfjes gesprekken. Deze jongeman en ik hadden het over trouwen, kinderen etc. een keer zei hij zelfs dat hij met mij wilde trouwen. Ik ken hem nu bijna 4 maanden.
Waar het op neer komt is dat ik geen hoogte van hem krijg. Er was een tijdje dat hij iedere avond belde. Maar nu zijn er alleen momenten waarvan ik een week niets van hem hoor totdat ik bel. Ik vindt het zo raar..
Ik bedoel als je iemand echt leuk vindt dan merkt diegene dat wel en ik merk dat niet. Laat ik het zo zeggen, hij vraagt mij nooit wat te doen etc.
Ik heb al een paar keer gevraagd wat te doen, maar ik krijg er iedere keer een vaag antwoord op terug, waarvan er uiteindelijk toch niets van komt.

De echte mannen onder ons, kunnen jullie mij aangeven hoe mannen in elkaar zitten en of het kan dat een man tegen je zegt ik wil met je trouwen, maar ondertussen merk je daar niets van in zijn daden.
Ik word bijna gek van het speculeren en denken wat ik misschien fout heb gedaan of speculeren over of er wat anders aan de hand zou kunnen zijn.

Het vervelende is dat ik niet gauw verliefd wordt, want ik ben best kieskeurig. Deze jongeman ziet er goed uit, dus aandacht zal hij zeker krijgen van andere meiden. Misschien dat het daaraan ligt.

Please help me out with some advice!!

23-09-2010, 19:27


Het klinkt hard, maar ik denk dat die boy is afgeknapt. Als vrouw zijnde moet je ook de spanning erin houden, anders knapt een man af. En dat is bij hem het geval, denk ik. En kennelijk ben je niet het type meisje waarvan hij zegt: dit wordt 1000% de moeder van mijn kids. Hij zegt dat misschien wel, maar hij vindt dat niet, anders had je dat wel gemerkt en zou hij je nu niet minder aandacht geven. Conclusie: hij is afgeknapt. Hard, maar waar.

23-09-2010, 19:27
Ik kan je wel adviseren, heb ongv. hetzelfde meegemaakt. Punt is alleen; elk individu is anders. Ik kan je wel vertellen hoe mannen in het algemeen zijn, maar dat geeft nog geen specifiek antwoord op je vraag. Ik zal zo hierop verder ingaan.

23-09-2010, 19:27
mannen zijn gewoon geestelijk gestoord

23-09-2010, 19:28


Laat hem gaan, negeer hem. Als je echt iets wilt dan laat je dat merken.

23-09-2010, 19:28
Hey meid,

al die gesprekken wat je met hem had gehad voelde jij dat het sirieuse gesprekken waren???

Meid vergis je niet jongens kunnen heel goed toneel spelen!

23-09-2010, 19:29

Citaat door Wanka989:
Het klinkt hard, maar ik denk dat die boy is afgeknapt. Als vrouw zijnde moet je ook de spanning erin houden, anders knapt een man af. En dat is bij hem het geval, denk ik. En kennelijk ben je niet het type meisje waarvan hij zegt: dit wordt 1000% de moeder van mijn kids. Hij zegt dat misschien wel, maar hij vindt dat niet, anders had je dat wel gemerkt en zou hij je nu niet minder aandacht geven. Conclusie: hij is afgeknapt. Hard, maar waar.


Ik dacht hetzelfde. Misschien is hij idd. afgeknapt maar houd hij nog sporadisch contact met haar als backup-meisje zeg maar. Dat doen veel jongens, ze gaan met veel meiden en ze maken een selectie van waar ze eventueel serieus mee verder kunnen. Als een jongen erg knap is, is het makkelijk voor hem om meiden te laten vallen. Ook als je te verliefd bent waardoor je veel voor hem over hebt, kunnen ze er misbruik van maken. Het is lastig, hoe is het contact nu tussen jou en hem?

Vergis je niet, het kan ook zo zijn dat hij wel degelijk van je houd maar dat hij zijn liefde niet kan uiten of hij doet bewust niet teveel aan contact etc. zodat hij dominant blijft, begrijp je?

23-09-2010, 19:29
Inc. je vader?

Citaat door Parel_Moer:
mannen zijn gewoon geestelijk gestoord

23-09-2010, 19:30
Net zoals de Marokkaanse meisjes dat doen. Overal hebben ze scharreltjes.

Citaat door RareJongen:
Ik dacht hetzelfde. Misschien is hij idd. afgeknapt maar houd hij nog sporadisch contact met haar als backup-meisje zeg maar. Dat doen veel jongens, ze gaan met veel meiden en ze maken een selectie van waar ze eventueel serieus mee verder kunnen. Als een jongen erg knap is, is het makkelijk voor hem om meiden te laten vallen. Ook als je te verliefd bent waardoor je veel voor hem over hebt, kunnen ze er misbruik van maken. Het is lastig, hoe is het contact nu tussen jou en hem?

23-09-2010, 19:30
Hij wilt je gewoon fixen en drna dumpen,maar blijkbaar wil ie jou dat niet aandoen

23-09-2010, 19:34

Citaat door Wanka989:
Inc. je vader?




erqe7ba bek dicht over me vader

23-09-2010, 19:38

Citaat door Wanka989:
Net zoals de Marokkaanse meisjes dat doen. Overal hebben ze scharreltjes.


Precies, soort zoekt soort. Het bedrog is vaak wederzijds dus op zich is het niet erg. Hoevaak komen die huppeltrutjes hier niet huilen om een vriendje Eigen schuld toch?

23-09-2010, 19:39



Citaat door RareJongen:
Ik dacht hetzelfde. Misschien is hij idd. afgeknapt maar houd hij nog sporadisch contact met haar als backup-meisje zeg maar. Dat doen veel jongens, ze gaan met veel meiden en ze maken een selectie van waar ze eventueel serieus mee verder kunnen. Als een jongen erg knap is, is het makkelijk voor hem om meiden te laten vallen. Ook als je te verliefd bent waardoor je veel voor hem over hebt, kunnen ze er misbruik van maken. Het is lastig, hoe is het contact nu tussen jou en hem?

Vergis je niet, het kan ook zo zijn dat hij wel degelijk van je houd maar dat hij zijn liefde niet kan uiten of hij doet bewust niet teveel aan contact etc. zodat hij dominant blijft, begrijp je?


Dat doen meiden ook. Daarom negeren die handel, iemand die werkelijk geïnteresseerd is komt vanzelf naar je toe.

23-09-2010, 19:47
Kan dat hij is afgeknapt, maar op wat dan? Initiatief was wederzijds, in het begin meer hij, want hij belde mij op met: trouwen, dit en dat. Hij vroeg me wel ooit wat vindt je van me en na een aantal gesprekken heb ik gezegd dat ik hem wel leuk vind.
Ik vind het gewoon raar, de gesprekken hebben in het begin plaats gevonden en toen was het ineens stil. En een maand geleden belde hij op en hadden we weer zo'n soortgelijke (lange) gesprek: waarbij hij gewoon vertelde dat hij met mij wilde trouwen. Dat trouwen etc. is nooit van mij kant gekomen. Hij vroeg me in hetzelfde gesprek de volgende dag samen te eten, maar dat ging niet door. Heel raar, eerst zegt hij zullen we morgen een happie eten samen en daarna hoor ik niet echt veel meer van hem.
Communicatie tussen ons nu is echt minimaal, ik maak me vriendinnen ook echt gek met mij verhaal en onzekerheden (die door hem zijn ontstaan). Totdat ik hem 2 dagen geleden had gebeld en vroeg hoe het nou precies zat (vroeg het trillend, want ik durfde niet). Zijn antwoord daarop was: schatje ik had het druk. (tenminste daar kwam het op neer). Nu 2 dagen daarna hoor ik nog steeds niets en ben bang dat ik hem heb weggejaagd met mijn laatste belletje.
Ik ben zo gek van deze jongen dat ik het zelfs me moeder had verteld. HAhahahahhaha, en dat is nooit eerder voorgekomen.

23-09-2010, 19:51
Btw, heren bedankt voor jullie reactie. En wanka, wees maar lekker hard als het maar de waarheid is. Liever dat iemand eerlijk een oprechte mening geeft dan zachtaardige woordjes.

Pagina's : [1] 2 3 4