Bekijk volle/desktop versie : Uitstapjes op school

Pagina's : 1 [2]

29-09-2010, 14:45
Dus dames die nog nooit mee zijn gegaan en de juf of meester vraagt om vrijwilligers: RUN......................RUN FOR YOUR LIFE.................RUNNNNNN

29-09-2010, 14:47

Citaat door MoneyMonster:
Ladies met kinderen: gaan jullie ook vaak mee met uitstapjes/schoolreisjes van jullie kinderen op school?

Dinsdag insahallah gaat die kleine van me met zijn klas naar Artis en ik ga gezellig mee. Ik had zijn juffen al verteld dat ik eigenlijk met alle uitstapjes mee wil. Maar achteraf denk ik: is dat wel zo slim? Als ik erbij ben dan zal mijn zoontje waarschijnlijk alleen rond mij blijven hangen en bij schoolreisjes is het juist leuk als de kinderen SAMEN er een leuke dag van maken.......
Wat vinden jullie?

is echt leuk meid.
Ik wil dat ook doen elke keer, maar heb nog een dochtertje van 3 die aan het puberen is. Anders had ik me allang aangemeld.
je moet gewoon je zoontje zijn gang laten gaan en doen alsof je er niet bent

29-09-2010, 14:47
hahaha wat een verhaal, je was dus de boel een beetje aan het romantiseren

(wat wij dames/moeders graag doen in eerste instantie)

29-09-2010, 14:48
Wanneer je je groepje toegewezen krijgt, begin je pas als je de regels met hen doorneemt. Vertel ook wat de gevolgen zijn als zij zich niet aan de regels houden. Kinderen hebben dat nodig.
Ik ga regelmatig met stageklassen op excursies of uitjes, en het maakt niet uit of het groep 1/2 of 8 is, ze luisteren.

29-09-2010, 14:53

Citaat door RomaysaRayyan:
is echt leuk meid.
Ik wil dat ook doen elke keer, maar heb nog een dochtertje van 3 die aan het puberen is. Anders had ik me allang aangemeld.
je moet gewoon je zoontje zijn gang laten gaan en doen alsof je er niet bent

Nee mijn zoontje zat niet in mijn groepje maar bij een andere mama. je krijgt een aantal kids toegwezen en daar moet je het mee doen. Nou als je vindt dat 3 jarige puberen....wacht maar met 4 en 5 jarige

29-09-2010, 14:53

Citaat door Roedaina:
Wanneer je je groepje toegewezen krijgt, begin je pas als je de regels met hen doorneemt. Vertel ook wat de gevolgen zijn als zij zich niet aan de regels houden. Kinderen hebben dat nodig.
Ik ga regelmatig met stageklassen op excursies of uitjes, en het maakt niet uit of het groep 1/2 of 8 is, ze luisteren.

Goed van je!

29-09-2010, 14:54
Hoe was je zoontje dan in de dierentuin, was hij naar je op zoek of viel dat mee?

29-09-2010, 14:56

Citaat door Roedaina:

Zoals ik al zei: ik had geen kinderen maar monsters
Ik heb afspraken gemaakt voordat we weggingen en in Artis zelf nog eerst met ze gezeten en plan gemaakt van welke dieren ga we eerst zien etc. Maar eenmaal in de park was er geen houden meer aan................

29-09-2010, 14:59

Citaat door Maneschijn--:
Hoe was je zoontje dan in de dierentuin, was hij naar je op zoek of viel dat mee?

Nee dat viel reuze mee. Ik heb hem even gezien toen we de kinderen naar restaurant brachten voor lunch. Toen zei hij wel dat hij met mij mee wilde maar heb hem verteld dat hij bij het gele groepje hoorde en ik bij blauw (ieder groep kreeg een bepaald kleurkaart opgehangen met de naam en schoolgegevens). Hij heeft het heerlijk gehad. Al is hij door de gorilla behoorlijk geschrokken. De kinderen stonden daar en toen poepte dat beest om het vervolgens weer smakelijk op te eten De kinderen waren in shock en hebben het er nog steeds over inclusief mijn zoon

29-09-2010, 15:12
waarom zou je op andere kindjes letten ; heb je niks te doen?

29-09-2010, 15:22

Citaat door MoneyMonster:
Nee dat viel reuze mee. Ik heb hem even gezien toen we de kinderen naar restaurant brachten voor lunch. Toen zei hij wel dat hij met mij mee wilde maar heb hem verteld dat hij bij het gele groepje hoorde en ik bij blauw (ieder groep kreeg een bepaald kleurkaart opgehangen met de naam en schoolgegevens). Hij heeft het heerlijk gehad. Al is hij door de gorilla behoorlijk geschrokken. De kinderen stonden daar en toen poepte dat beest om het vervolgens weer smakelijk op te eten De kinderen waren in shock en hebben het er nog steeds over inclusief mijn zoon

Ik zie het helemaal voor me, ik zou zelf ook in shock zijn, laat staan die arme zieltjes...

29-09-2010, 16:09
Bij ons mogen alleen ouders uit de OR mee, andere mogen alleen mee als er niet genoeg ouders van de OR mee kunnen. Zou wel raar zijn, ouders van de OR mogen alle rotklusjes doen, en andere ouders mogen lekker mee naar allerlei uitstapjes.

Pagina's : 1 [2]