Bekijk volle/desktop versie : Alleen dames klikken hierop!



Pagina's : [1] 2

23-09-2010, 01:20
Ik hoor nou zo veel verschillende verhalen bij meiden over het bloeden bij de eerste gemeenschap tussen vrouw en man. De 1 zegt een vrouw hoort sowieso te bloeden en de andere zegt dat hoeft niet perse altijd zo te zijn . Ik wil nou weten of deze stelling nou klopt of niet, en als mensen hiermee ervaring mee hebben, dan zijn hun reacties van harte welkom. Ik hoop dat iemand mij het juiste antwoord mee kan geven, we worden alleen maar wijzer door van elkaar te leren, dus alvast bedankt voor jullie reacties.

23-09-2010, 01:22


Van alle meisjes die ik ken hebben de meeste wel gebloedt. Allemaal heel weinig maar. Maar het komt wel eens voor dat 't niet het geval is. Hoezo wil je dat weten?

23-09-2010, 01:25
niet alle meisjes bloeden.. sommige worden geboren zonder maagdenvlies..
net zoals sommige worden geboren met een te dikke maagdenvlies waar de man nauwelijks door heen komt..

23-09-2010, 01:27
Zulke topics zijn altijd leuk. Kom op jongens, maak het zo spannend mogelijk!

23-09-2010, 01:50



Citaat door Darling:
Van alle meisjes die ik ken hebben de meeste wel gebloedt. Allemaal heel weinig maar. Maar het komt wel eens voor dat 't niet het geval is. Hoezo wil je dat weten?


Komt wel es voor zeg je, maar hoe groot is die kans dan, gebeurt dat heel vaak of bijna noooit eigenlijk. Kun je het wat uitgebreider uitleggen. Bedankt

23-09-2010, 01:52

Citaat door Hugoboss001:
Komt wel es voor zeg je, maar hoe groot is die kans dan, gebeurt dat heel vaak of bijna noooit eigenlijk. Kun je het wat uitgebreider uitleggen. Bedankt



Eigenlijk best vaak. Het is niet vreemd als een meisje niet bloedt. Soms kom het bloeden pas na een hele lange tijd, en soms nooit. Hoop jij er zo achter te komen of jouw vriendin/vrouw maagd is?

23-09-2010, 01:54

Citaat door clickclick-BOOM:
niet alle meisjes bloeden.. sommige worden geboren zonder maagdenvlies..
net zoals sommige worden geboren met een te dikke maagdenvlies waar de man nauwelijks door heen komt..


Haha geboren zonder maagdenvlies, nog nooit van gehoord, maar dan was er zeker iets fout gegaan toen de vader tijdens de zwangerschap gemeenschap had met de moeder.

23-09-2010, 02:03

Citaat door Darling:
Eigenlijk best vaak. Het is niet vreemd als een meisje niet bloedt. Soms kom het bloeden pas na een hele lange tijd, en soms nooit. Hoop jij er zo achter te komen of jouw vriendin/vrouw maagd is?


Ik had ooit een vriendin gehad, en die beweerde dat zij nog maagd was, na de gemeenschap zag ik geen plasje bloed, helemaal niks en zei vertelde mij toen achteraf dat dat niet altijd het geval is dat je bloed moet zien en toen twijfelde ik wel een beetje aan haar woord. En tot de dag van vndg is het voor mij nog steeds een vraag en voor haar een weet. Soo wat denk jij, klinkt dat geloofbaar of heb jij ook zo je twijfels. Eerlijk.

23-09-2010, 03:28

Citaat door Hugoboss001:
Ik hoor nou zo veel verschillende verhalen bij meiden over het bloeden bij de eerste gemeenschap tussen vrouw en man. De 1 zegt een vrouw hoort sowieso te bloeden en de andere zegt dat hoeft niet perse altijd zo te zijn . Ik wil nou weten of deze stelling nou klopt of niet, en als mensen hiermee ervaring mee hebben, dan zijn hun reacties van harte welkom. Ik hoop dat iemand mij het juiste antwoord mee kan geven, we worden alleen maar wijzer door van elkaar te leren, dus alvast bedankt voor jullie reacties.



De vrouw hoort niet sowieso te bloeden heb ik vernomen, sommigen bloeden.. en sommigen niet.

23-09-2010, 04:58
De meeste bloeden niet bij ontmaagding.. en met de meeste bedoel ik 80% van de vrouwen bloed niet..

23-09-2010, 05:10

Citaat door Hugoboss001:
Ik hoor nou zo veel verschillende verhalen bij meiden over het bloeden bij de eerste gemeenschap tussen vrouw en man. De 1 zegt een vrouw hoort sowieso te bloeden en de andere zegt dat hoeft niet perse altijd zo te zijn . Ik wil nou weten of deze stelling nou klopt of niet, en als mensen hiermee ervaring mee hebben, dan zijn hun reacties van harte welkom. Ik hoop dat iemand mij het juiste antwoord mee kan geven, we worden alleen maar wijzer door van elkaar te leren, dus alvast bedankt voor jullie reacties.



zoiets hoorde ik ook van westerse chicks dat je niet altijd bloed bij eerste schot

Ik masturbeer meestal door mijn clitoris te strelen. Maar laatst stopte ik mijn vingers diep in mijn vagina. Toen ik ze er weer uithaalde zat er bloed aan. Heb ik mezelf nu ontmaagd?

23-09-2010, 05:12
6 weken na mijn ontmaagding bloed ik nog steeds..

Subrubriek: Relaties en seks | Seks leuk?!
Vraag:

Een dikke maand geleden hebben we (Hij 23, ik 19) het voor het eerst gedaan. De dag erna merkte ik dat ik flink bloedde en dit heeft zeker een week aangehouden. Ik gebruikte eerst tampons, maar dacht dat daardoor het wondje misschien niet genas, dus heb daarna maandverband gebruikt. Het hield inderdaad op. De week erna hadden we weer seks, en de daarop volgende dagen bloedde ik weer (wel minder). Nu is de eerste keer al 6 weken geleden, de seks is fijn en pijnloos, maar nog steeds bloed ik. Nu constant elke dag, ik voel er niets van maar het is wel zeer vervelend! we hebben ook al eens een week niet gevreeen, maar het bloedden stopt niet. Hoe kan dit? En wat kan ik eraan doen..?Alvast bedankt voor je antwoord!
Antwoord:

Als ik je vraag goed lees zit er hooguit een week tussen twee vrijpartijen. Het kan zijn dat het inderdaad een wondje is dat niet lang genoeg de kans krijgt om te genezen. Dan gaat het wel een beetje dicht, maar het is nog een teer plekje en als je dan weer gaat vrijen is er niet veel voor nodig voor het weer stuk gaat. Dan zou je dus iets langer moeten wachten om het wondje de kans te geven om helemaal goed te genezen. Neem eens een pauze van twee weken en kijk wat er gebeurt. Mocht het dan nog niet over zijn laat dan je huisarts eens kijken. Voor hem of haar is dat de gewoonste zaak van de wereld, daar hoef je niet over in te zitten. Als je probleem over een poosje is opgelost zorg dan wel dat je altijd vochtig genoeg bent voor je vriend bij je naar binnen gaat. Want anders dan gaat het vrijen veel te stroef, en dat maakt de kans op een beschadiging van je vagina groter. Zorg dus altijd voor een uitgebreid voorspel, zodat je goed vochtig wordt. Gebruik desnoods wat glijmiddel, daar is ook niets mis mee. Als jullie met condoom vrijen, wat ik wel adviseer, neem dan een glijmiddel op waterbasis. Want een op oliebasis tast het materiaal van het condoom aan.

Veel succes verder!

23-09-2010, 05:13



Citaat door Afriqiyah.:
Zulke topics zijn altijd leuk. Kom op jongens, maak het zo spannend mogelijk!



altidj ff genieten van vrouwen geheimen en ideeen

23-09-2010, 06:04
Totzover ik weet moet het wel bloeden van alle verhalen die ik gehoord heb, ik ga de risico niet nemen iig als ze niet bloed die nacht.

23-09-2010, 07:45
Niet iedereen bloedt you dumbass, de meesten hebben dat gewoon niet.

Pagina's : [1] 2