Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ewa al gedaan en dan seks!

Soumayaa
17-12-2002, 18:28

Weet je wat ik heb gemerkt!!! De Ramadan is gedaan en weet je wat me daarna opviel op Yasmina!! Heel veel topics over seks!! Nu vroeg ik me af.... ben ik dan de enige die er zo over denkt... of was het al zo een tijdje...dus ook tijdens de ramadan :) ik vind het maar erg zielig

MAROCGIRRLLY
17-12-2002, 18:30
Origineel gepost door Soumayaa Weet je wat ik heb gemerkt!!! De Ramadan is gedaan en weet je wat me daarna opviel op Yasmina!! Heel veel topics over seks!! Nu vroeg ik me af.... ben ik dan de enige die er zo over denkt... of was het al zo een tijdje...dus ook tijdens de ramadan :) JE HEBT GELIJK!!!!!!!!! DAT IS ME OOK OPGEVALLEN! GROETJES ik vind het maar erg zielig

Soumayaa
17-12-2002, 18:32
Origineel gepost door MAROCGIRRLLY dacht dat ik de enige was... :D maar waaraan ligt het dan? :confused:

Overspel
17-12-2002, 18:39
Origineel gepost door Soumayaa dacht dat ik de enige was... :D maar waaraan ligt het dan? :confused: He meid, Voor een vrouw is het leven net een pik... te hard en te kort!! Oh ja, SEX... ummm sex is goed, het stimuleert lichaam en geest... en vooral lekker... Ik zie het als Snoepen.:D Ps. heb je nou mijn ondertekening al gecheckt??

MAROCGIRRLLY
17-12-2002, 18:41

Origineel gepost door Overspel He meid, Voor een vrouw is het leven net een pik... te hard en te kort!! Oh ja, SEX... ummm sex is goed, het stimuleert het lichaam en geest... en vooral lekker... Ik zie het als Snoepen.:D Ps. heb je nou mijn ondertekening al gecheckt?? WHAHAHAHAAHHAHAHH,WILIE DIT IS ERG!!!! IK MAG NIET LACHEN!! :giechel:

Overspel
18-12-2002, 11:26
Origineel gepost door MAROCGIRRLLY WHAHAHAHAAHHAHAHH,WILIE DIT IS ERG!!!! IK MAG NIET LACHEN!! :giechel: Hi Babe, :D Een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft... Sex in de morgen, is een dag zonder zorgen!!!

Marocana
18-12-2002, 11:28
Waar het hoofd vol van is, loopt de mond van over... Groet, Marocana

Overspel
18-12-2002, 11:36
Origineel gepost door Marocana Waar de hoofd vol van is, loopt de mond van over... Groet, Marocana pfffff.... zeg dat wel ja... Ik heb zoveel gezegd dat ik eigenlijk niet meer weet waar ik het over hebbbb... Nu nog maar een mond vol :D tanden...

Soumayaa
18-12-2002, 21:12
Origineel gepost door Overspel He meid, Voor een vrouw is het leven net een pik... te hard en te kort!! Oh ja, SEX... ummm sex is goed, het stimuleert lichaam en geest... en vooral lekker... Ik zie het als Snoepen.:D Ps. heb je nou mijn ondertekening al gecheckt?? hard en kort? nee hoor... misschien wist je dit niet maar vrouwen leven LANGER.... :p ooh ja en teveel SNOEPEN is niet goed....daar krijg je gaatjes van ps. je ondertekening?...wat is daarmee? gaat het leven soms niet snel genoeg?....ja je moet maar niet zo snel zijn hé!

Soumayaa
18-12-2002, 21:15
Origineel gepost door Overspel Hi Babe, :D Een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft... Sex in de morgen, is een dag zonder zorgen!!! dat is waar..... MAAR wip rustig zonder zorgen, al wie niet klaarkomt doet dat MORGEN! er is toch geen haast............ moet je echt alles snel snel doen?

Overspel
19-12-2002, 12:01
Origineel gepost door Soumayaa dat is waar..... MAAR wip rustig zonder zorgen, al wie niet klaarkomt doet dat MORGEN! er is toch geen haast............ moet je echt alles snel snel doen? Bij mij niet... :D Ik heb liever vandaag dan MORGEN! Beter nu dan straks... NIKS traag en saai gedoe!! Meer beleving Babe... actions, kicks, maar WEET je limits.. Kortom. OVERSPEL!!!!! Ps. Ik heb mijn Ondertekening aangepast aan die van jou, jij bent HARDER!!! Ik ben SNELLER!!! Dat is wat ik bedoelde met check mijn ondrtkning...

Soumayaa
21-12-2002, 11:26
Origineel gepost door Overspel Bij mij niet... :D Ik heb liever vandaag dan MORGEN! Beter nu dan straks... NIKS traag en saai gedoe!! Meer beleving Babe... actions, kicks, maar WEET je limits.. Kortom. OVERSPEL!!!!! Ps. Ik heb mijn Ondertekening aangepast aan die van jou, jij bent HARDER!!! Ik ben SNELLER!!! Dat is wat ik bedoelde met check mijn ondrtkning... Wie zegt dat traag saai is?.... Hoe kan je dingen echt beleven als je alles snel snel doet.... Ik zie er de FUN echt niet van :) ps: ik wist wel wat je bedoelde met je ondertekening...was je maar aan het pesten :D

Socky
21-12-2002, 11:46

Veel Marokanen zijn oversekst!De meeste marokanen denken alleen aan sex!Ramadan voorbij en dan begint alles weer!Meisjes doen hun make up weer.Jongens gaan weer playeren.Er wordt overal gewipt!Het is niet meer normaal!

Overspel
23-12-2002, 09:53
Origineel gepost door Soumayaa Wie zegt dat traag saai is?.... Hoe kan je dingen echt beleven als je alles snel snel doet.... Ik zie er de FUN echt niet van :) ps: ik wist wel wat je bedoelde met je ondertekening...was je maar aan het pesten :D Ik heb wat antwoorden op je vragen.. - Je komt traag en saai over. - Beleef zoveel mogelijke dingen, maar met mate (Weet je limits). maar nu effe tussen ons (hoe oud ben je eigenlijk?) dat was effe tussen ons.. :D ps. ik hou er niet van om gepest te worden...