Bekijk volle/desktop versie : De Special Effects



22-09-2010, 14:36
[Wie o wieeeeeeeeeee??? Stuur me meteen een offerte aub. ]

22-09-2010, 14:56


Assalamoe alykoem,


Wil jij ook een prachtige bruiloft!!!?


De Special Effects [/SIZE]


[SIZE="2"] Belleblaasmachine[/SIZE] voor prachtige bellen op de achtergrond zorgen voor een dromerig effect...
[SIZE="2"] Rookmachine[/SIZE] voor een mystieke sfeer bij binnenkomst...
[SIZE="2"] Bellenblaasapparaten[/SIZE] voor een prachtige binnenkomst van het bruidspaar...
[SIZE="2"] Spotlight[/SIZE] bij de laatste binnenkomst voor dat extra speciale moment...
[SIZE="2"] Vuurwerk[/SIZE] Bij aansnijden taart en zorgt voor een prachtige spektakel...
[SIZE="2"]Laagliggende mist [/SIZE] voor een romantische en mystieke sfeer wanneer t bruidspaar danst...
[SIZE="5"] Confetti-kanon met 1 kilo! snippers (diverse kleuren/vormen aanwezig– wordt paar keer afgeschoten (schiet 12 tot 20 m hoog) tijdens hoogtepunten op de avond, denk aan binnenkomst bruidspaar, volle dansvloer,in de 3amaria, etc. Zorgt voor een WOW-effect!)
Dit pakket geeft dié extra sfeer aan je bruiloft waar mensen nog lang over zullen napraten……
Laat hieronder een bericht achter, met vermelding van plaats en datum, en ik PM je terug!
Bellen mag natuurlijk ook.
0620763355.
Email: Nahri_5@hotmail.com.

22-09-2010, 16:57
hoeveel kost het vuurwerk en confetti?? voor 4 december inshaAllah

22-09-2010, 22:56
heb je een offerte ge-pmt met al onze diensten!


Citaat door Sunshine_88:
hoeveel kost het vuurwerk en confetti?? voor 4 december inshaAllah

22-09-2010, 23:19



Citaat door Nisrientje81:
Assalamoe alykoem,


Wil jij ook een prachtige bruiloft!!!?


De Special Effects [/SIZE]


[SIZE="2"] Belleblaasmachine[/SIZE] voor prachtige bellen op de achtergrond zorgen voor een dromerig effect...
[SIZE="2"] Rookmachine[/SIZE] voor een mystieke sfeer bij binnenkomst...
[SIZE="2"] Bellenblaasapparaten[/SIZE] voor een prachtige binnenkomst van het bruidspaar...
[SIZE="2"] Spotlight[/SIZE] bij de laatste binnenkomst voor dat extra speciale moment...
[SIZE="2"] Vuurwerk[/SIZE] Bij aansnijden taart en zorgt voor een prachtige spektakel...
[SIZE="2"]Laagliggende mist [/SIZE] voor een romantische en mystieke sfeer wanneer t bruidspaar danst...
[SIZE="5"] Confetti-kanon met 1 kilo! snippers (diverse kleuren/vormen aanwezig– wordt paar keer afgeschoten (schiet 12 tot 20 m hoog) tijdens hoogtepunten op de avond, denk aan binnenkomst bruidspaar, volle dansvloer,in de 3amaria, etc. Zorgt voor een WOW-effect!)
Dit pakket geeft dié extra sfeer aan je bruiloft waar mensen nog lang over zullen napraten……
Laat hieronder een bericht achter, met vermelding van plaats en datum, en ik PM je terug!
Bellen mag natuurlijk ook.
0620763355.
Email: Nahri_5@hotmail.com.



hoeveel vraag je voor dit hele pakketje

en voor confetti alleen

23-09-2010, 16:38
Karim I motion is goedkoper en beter!

23-09-2010, 16:40

Citaat door Feministe_NO1:
Karim I motion is goedkoper en beter!



Wat vraagt hij..?? weet je dat?

23-09-2010, 16:49
wie of wat is karim I ik wil een offerte en zijn nummer

25-09-2010, 11:32
Kan Ik Ook Een Offerte Ontvangen Per Pm?? Shoukran! Tis Voor 9 Oktober!