Bekijk volle/desktop versie : Een Sweet Surprice



Pagina's : [1] 2 3

22-09-2010, 10:08
Wie zegt dat comedy niet lekker kan zijn heeft het mis.

Op 9 oktober is er in theater Zuidplein weer een relaxte, stomende en zoete programma van de Hakims of Comedy.

De Hakims proberen met hun verhalen en jokes bruggen te slaan onder de aanwezigen.

Heb je zin om te lachen kom dan 9 oktober naar het theater Zuidplein in Rotterdam. Maar neem wel je tandenborstel mee.

Hakims van de avond
Omar Ahaddaf
Kristel Zweers
Adam Fields
Dali Stankovic
en Arbi el Ayachi


Reserveer je kaarten op 010-2030203
Kaarten Eur 12,50 per stuk



22-09-2010, 12:34


kifash die tandeborstel

22-09-2010, 12:40
Dat is de surprice!

Ik kan niet alles lopen verklappen hier!?

Trouwens de host Arbi El Ayachi treedt 26 sep op tijdens SOS Pakistan in Amsterdam

22-09-2010, 16:21
Hoe laat begint de programma

23-09-2010, 08:58


deuren open om 20:00

Voorstelling om 20:30

23-09-2010, 09:03
Jammer dat het zo ver weg is..

23-09-2010, 09:08
Al deze namen zeggen mij niets.

Al ze net zo saai zijn als Ab en Sal en voornamelijk Ab dan zou ik thuis blijven.

23-09-2010, 09:37
Hahahaha! Missy Chanel ik beloof je deze gasten Rocken!

Mooie is en daarom loop ik deze mother zo te promoten.

Het zijn 4 proffesionele standuppers met 4 verschillende stijlen.

Gegarandeerd dat jou humor er ook tussen zit.

23-09-2010, 09:48
zeker onderbroeken lol . dat is namelijk wat ik haat van zulke dingen. vieze grappen en grappen waar je geloof wordt neergehaald


hogedrukreinige

23-09-2010, 10:14

Citaat door hogedrukreinige:
zeker onderbroeken lol . dat is namelijk wat ik haat van zulke dingen. vieze grappen en grappen waar je geloof wordt neergehaald


hogedrukreinige




Kom op hogedrukreinige zomaar ga je mijn ding haten en dissen. Ben je weleens geweest!? Ja we hebben lol en ja we lachen om grappen soms flauw, soms diep en soms gevoelig. Maar geloof wordt gerespecteerd! PUNT! Geloof me! Mijn partner en ik zijn allebij goed opgevoed door onze ouders en ons geloof is heilig. Wij willen bruggen slaan en niet leedvermaak ten kosten van anderen.

Maar ik respecteer je mening en hoe je de dingen ziet. Ik vraag je alleen vriendelijk om conclusies te maken nadat je onze show hebt gezien. Je bent van harte welkom!

23-09-2010, 10:18
Klinkt leuk, weet alleen niet of ik mijn tandenborstel meeneem....

23-09-2010, 10:34

Citaat door MelkenGlas:
Kom op hogedrukreinige zomaar ga je mijn ding haten en dissen. Ben je weleens geweest!? Ja we hebben lol en ja we lachen om grappen soms flauw, soms diep en soms gevoelig. Maar geloof wordt gerespecteerd! PUNT! Geloof me! Mijn partner en ik zijn allebij goed opgevoed door onze ouders en ons geloof is heilig. Wij willen bruggen slaan en niet leedvermaak ten kosten van anderen.

Maar ik respecteer je mening en hoe je de dingen ziet. Ik vraag je alleen vriendelijk om conclusies te maken nadat je onze show hebt gezien. Je bent van harte welkom!

Ik ben niet aan het dissen en haten

maar 99,9% van deze shows maken onderbroeken lol. daar zou ik niet gaan, ik hshouma

ik had gehoopt dat je het zou ontkennen, maar dat doe je niet.


hogedrukreinige

23-09-2010, 10:42



Citaat door Mariyah:
Klinkt leuk, weet alleen niet of ik mijn tandenborstel meeneem....



Ok dat is op eigen risico dan!

23-09-2010, 10:47

Citaat door hogedrukreinige:
Ik ben niet aan het dissen en haten

maar 99,9% van deze shows maken onderbroeken lol. daar zou ik niet gaan, ik hshouma

ik had gehoopt dat je het zou ontkennen, maar dat doe je niet.


hogedrukreinige



Maar dan zou ik mijn zuster beledigen met een leugen. Dat doe ik niet.

Ik weet dat er mensen naar onze voorstelling komen. Die ik beschouw als zeer toegewijde moslims. En die hebben 99,9% van de tijd een great time! Die complimenteren ons altijd voor onze verzorgde programma.

23-09-2010, 11:16

Citaat door MelkenGlas:
Maar dan zou ik mijn zuster beledigen met een leugen. Dat doe ik niet.

Ik weet dat er mensen naar onze voorstelling komen. Die ik beschouw als zeer toegewijde moslims. En die hebben 99,9% van de tijd een great time! Die complimenteren ons altijd voor onze verzorgde programma.

dus er is wel onderbroeken lol!

jammer maar bedankt voor je eerlijkheid.


hogedrukreinige

Pagina's : [1] 2 3