Bekijk volle/desktop versie : Messi



22-09-2010, 04:51



ZEKER DOOR 1 VAN JULLIE GEMAAKT

22-09-2010, 12:46



Citaat door ElGuaje:
Kan Khedira ook.

Khedira heeft messi wel uitgeschakeld op het wk

22-09-2010, 13:26

Citaat door realmadridno1:
Khedira heeft messi wel uitgeschakeld op het wk


Dus jij wilt zeggen dat er maar 1 man op Messi werd gezet. Please ga een eindje fietsen ofzo. Hij werd constant gedekt door minimaal 2 man. Soms wel door 3 tegelijk.

22-09-2010, 13:40
wat ga je khedira met messi vergelijke dan hb je egt geen verstand van voetbal

22-09-2010, 14:18



Citaat door antiajaxjoden:
wat ga je khedira met messi vergelijke dan hb je egt geen verstand van voetbal



khedria is aanvallend verdediger en hij heeft idd messi kapot gemaakt tijdens wk tegen argentine kansloos was tegen duiters

22-09-2010, 14:45
Tazz..ga jullie het weer over WK hebben.. Puyol en pique hebben Cristiano Ronaldo ook koudgemaakt tijdens het WK waar was hij met zijn Portugal die door Spanje (7 spelers van Barca) werd weggespeeld..
dus niet komen lullen dat messi niks was op wk ga maar eerst kijken naar ''jullie'' ronaldo en dan pas praten

22-09-2010, 15:27
Psjooww, die goal lijkt gewoon sprekend. Echtttt, maar dan ook echtttt jammer dat hij voor Barcelona speelt. Maar ja, wie ben ik.. ik ben te subjectief. 23 jaar pas maar over paar 2 jaartjes al een Barca-legende, denk ik.

22-09-2010, 15:42

Citaat door Little_m0cro:
Tazz..ga jullie het weer over WK hebben.. Puyol en pique hebben Cristiano Ronaldo ook koudgemaakt tijdens het WK waar was hij met zijn Portugal die door Spanje (7 spelers van Barca) werd weggespeeld..
dus niet komen lullen dat messi niks was op wk ga maar eerst kijken naar ''jullie'' ronaldo en dan pas praten

Puyol en Pique maakten vorig seizoen c.ronaldo ook onzichtbaar tijdens de onderlinge ontmoetingen.

Citaat door 3bdelilah:
Psjooww, die goal lijkt gewoon sprekend. Echtttt, maar dan ook echtttt jammer dat hij voor Barcelona speelt. Maar ja, wie ben ik.. ik ben te subjectief. 23 jaar pas maar over paar 2 jaartjes al een Barca-legende, denk ik.

Maradonna maakte die goal op een wk tegen ENGELAND. Maradonna blijft toch een maatje groter dan messi (op dit moment)

23-09-2010, 00:59

Citaat door ElGuaje:
Kijk de parasieten als bloedzuigers helemaal paniekerig hun behaarde Turkse idool in bescherming nemen. Rustig rustig, was slechts een (treffende) prikkelende reactie.

je kk hoofd ja