Bekijk volle/desktop versie : Vasten & naar de dokter voor.. [Ladies.. help me out, please!!]



Pagina's : [1] 2 3

21-09-2010, 23:36
-








salam 3alaikoem dames,

ik wou even het volgende weten; ik ben onlangs naar de dokter geweest voor mijn huiduitslag ( heb overal soort van blaasjes) waaronder ook rond mijn schaamstreek (sme7li voor de details). Maar ik moest het dus ook daaronder laten zien, maar ik heb die dag gevast. Is/was mijn vasten nou geldig die dag of niet nu ik die dokter daar heb laten kijken?
Ik verwacht enkel reactie's met daleel.

Shoukran!


Wassalam.

21-09-2010, 23:44


Tuurlijk niet


Het is wel haram wat je deed, maar het zal je vasten niet ontbreken. Ff daleel voor je zoeken

21-09-2010, 23:45
De een zegt van wel de ander zegt weer van niet, heb je enig daleel betreft dit onderwerp?

21-09-2010, 23:54
Djazzaki Allah, dagje inhalen dus!

21-09-2010, 23:59


Oh, da's toevallig. Dat wilde ik ook weten. Ik was toen naar het ziekenhuis en daar heb ik tot drie keer toe mijn bovenlijf moeten ontbloten. Twee keren bij een vrouw en één keer bij een man.

Verhaalmaakster: Ik heb verschillende uitspraken van geleerden gezien die zeggen dat een astma-inhaler het vasten niet verbreekt, omdat het stofje naar de longen gaat en niet naar de maag. Dus ik vraag me af in hoeverre de rest van je lijst klopt.

22-09-2010, 00:00
Ja Allahoe3alm. Ik dacht altijd dat wanneer je iets bewust at/dronk dat alleen dat je vasten niet geldig zou maken.

22-09-2010, 00:03

Citaat door Vlampje:
Ik vind dat stuk over dat water in je anus wel heel bizar. Het kan toch niet zo zijn dat het water via je anus in je maag komt?

misschien als je op je kop staat na je whudu


22-09-2010, 00:04
Verbreekt astma inhaler vasten?! Dus dan heb ik gewoon 30 dagen, onbewust mijn vasten verbroken.

Volgens mij klopt die niet hoor~!!!

22-09-2010, 00:05

Citaat door MroewnaFeDar.:
Verbreekt astma inhaler vasten?! Dus dan heb ik gewoon 30 dagen, onbewust mijn vasten verbroken.

Volgens mij klopt die niet hoor~!!!

Allah oe3alm. Ik heb dit ook maar gekopieerd
domme zet van mij. Vraag dit beter aan geleerde

22-09-2010, 00:07
Verhaalmaakster, je kunt beter je reactie verwijderen. Ik heb het niet gelezen maar de site is er eentje van extreme Soefisten en daar kun je geen kennis van nemen.

Ik ga even kijken of ik op Islaam Q and A wat kan vinden maar doktersbezoek verbreekt het vasten normaliter niet.

TS; Was het een man die je heeft onderzocht?

22-09-2010, 00:07

Citaat door verhaalmaakster:
Allah oe3alm. Ik heb dit ook maar gekopieerd
domme zet van mij. Vraag dit beter aan geleerde



Ja, heb het ooit nagevraagd. En werd verteld zoals Vlampje al zei.
Wa Allah o a3laam, zou denk ik dan gewoon niet kunnen vasten! Heb dat ding 24 uur bij me..

22-09-2010, 00:09

Citaat door Sabrun_Jameel:
Verhaalmaakster, je kunt beter je reactie verwijderen. Ik heb het niet gelezen maar de site is er eentje van extreme Soefisten en daar kun je geen kennis van nemen.

Ik ga even kijken of ik op Islaam Q and A wat kan vinden maar doktersbezoek verbreekt het vasten normaliter niet.

TS; Was het een man die je heeft onderzocht?


Ik ben benieuwd. Bij mij was één van de drie wel een man.

22-09-2010, 00:09



Citaat door Sabrun_Jameel:
Verhaalmaakster, je kunt beter je reactie verwijderen. Ik heb het niet gelezen maar de site is er eentje van extreme Soefisten en daar kun je geen kennis van nemen.

Ik ga even kijken of ik op Islaam Q and A wat kan vinden maar doktersbezoek verbreekt het vasten normaliter niet.

TS; Was het een man die je heeft onderzocht?

gedaan.

22-09-2010, 00:11

Citaat door verhaalmaakster:
misschien als je op je kop staat na je whudu



Hahaha, hou eens op!

22-09-2010, 00:11

Citaat door verhaalmaakster:
gedaan.


Nou dan haal ik mijn reactie ook maar weg he? Ik had je ook nog eens geciteerd.

Pagina's : [1] 2 3