Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk UGG voor kleine meisjes waar?



21-09-2010, 09:49
Hey meiden

Mijn dochter is binnenkort jarig en nu wil ik graag UGGs voor haar kopen maar in de winkel zijn ze ongelooflijk duur.

Wie o wie kan me helpen met Namaak UGG boots maat 28 maar wel met de logo erop


Dank je wel voor jullie hulp

groetjes

21-09-2010, 10:21


grappig, dat het logo er dus wel moet opstaan..
Als ik iets perse wil kopen van een bepaald merk, is het met de reden dat het degelijk en van hoge kwaliteit is.... Maar niet om te showen en ik heb het idee dat het bij jou hier omgaat..

21-09-2010, 10:39
Waarom probeer je niet de bijenkorf. Ze zijn niet te duur voor kinderen vind ik.

21-09-2010, 10:42

Citaat door Haraba:
Lees haar teks nog eens....


Ze zegt dat er neppe uggs zijn maar toch met de uggs logo,dus ze weet dan niet zeker of dat de orginele zijn..



Oke heb ik gedaan, nog steeds zelfde conclusie..

De echte zijn te duur, er zijn namaak (neppe dus), maar wel met logo.. En ze vraagt wie haar daarbij kan helpen..

Misschien wil jij het nog een keer lezen..

21-09-2010, 10:53



Citaat door Haraba:
Ik dacht dat ze op zoek is naar uggs voor haar kleine maar in de winkel te duur voor haar zijn en misschien hier dames die ze voor minder verkopen..

Dus niet de neppe maar de orginele..



Ooh zo! had gekund, hahaha

21-09-2010, 11:13
hahahahaha jullie reacties

Dat ze om te showen zijn klopt helemaal ik ga me daar niet voor schamen vooral niet omdat me dochter 5 is en heel ruw met schoenen omgaat en ik vindt gemiddeld 150 euro voor die laarsen gewoon te duur wetend dat ze binnen korte tijd toch versleten zullen raken.....

BTW denk je dat de meeste, met nadruk op de meeste en dus niet allemaal, Marokkaanse meiden die met de UGG boots lopen dat het allemaal de originele zijn???
Denk je werkelijk dat ze van de UGG Australia winkel of Albert Noten zaak komen???, de meeste daarvan zijn ook namaak met het logo erop....
Maar goed dat ter zijde...

Wie o wie kan me helpen met Namaak UGG boots maat 28 maar wel met de logo erop


21-09-2010, 11:36
ik heb ze ook voor mijn dochtertje,
het zijn de echte, ik vind persoonlijk dat ze niet snel kapot gaan
Mijn dochtertje is twee jaar en zij kruipt dus af en toe ook nog,
alleen aan de voorkant is een randje beschadigd binnen een maand.
Maar verder merk je wel dat het goede kwaliteit is, ik zou alleen geen lichte kleur nemen
xoxo

21-09-2010, 15:44

Citaat door Haraba:
Zet deze zin in je eerste reactie dan weten we waar je het over hebt..


Is gedaan

Citaat door Lalina:
ik heb ze ook voor mijn dochtertje,
het zijn de echte, ik vind persoonlijk dat ze niet snel kapot gaan
Mijn dochtertje is twee jaar en zij kruipt dus af en toe ook nog,
alleen aan de voorkant is een randje beschadigd binnen een maand.
Maar verder merk je wel dat het goede kwaliteit is, ik zou alleen geen lichte kleur nemen
xoxo


Ow ik zie je kleintje al helemaal voor me ze zijn zo schatiig op die leeftijd

Ja maar daarom omdat het randje ook snel beschadigd vindt ik het gewoon zonde
en eerlijk als ik de namaak vindt dan koop ik meteen 3 a 4 paar voor haar dan kan ze erin omwisselen van elk kleur 1