Bekijk volle/desktop versie : Het kraamhotel..

Pagina's : [1] 2

21-09-2010, 01:29
Welke dames hebben er ervaring mee of hebben zich ervoor ingeschreven?
Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen?

21-09-2010, 10:44

Citaat door Classy-:
Welke dames hebben er ervaring mee of hebben zich ervoor ingeschreven?
Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen?

hoi classy,

ik heb er geen ervaring mee,mr heb me pas nog ingeschreven.ik wil echt me rust nemen en weet als ik de volgende dag naar huis ga meteen bezoek krijg.

21-09-2010, 10:55
welk kraamhotel?

heb ervaring met rotterdam zuid, ben er drie keer geweest

21-09-2010, 11:03
Ik ben er in 1 geboren

21-09-2010, 12:02

Ideaal. Al je bezoek komt daar langs, zo heb je thuis geen mensen over de vloer. En de zusters in het kraamhotel nemen al het werk over. Zie het als een weekendje weg. Het zal je zeer zeker tot rust brengen.

21-09-2010, 12:30

Citaat door mercedez207:
hoi classy,

ik heb er geen ervaring mee,mr heb me pas nog ingeschreven.ik wil echt me rust nemen en weet als ik de volgende dag naar huis ga meteen bezoek krijg.

Hoi Hoi,

Ja precies, om die reden heb ik mij er ook voor ingeschreven.. hoe lang ben je er van plan te blijven?

21-09-2010, 12:31

Citaat door Yasmina1:
welk kraamhotel?

heb ervaring met rotterdam zuid, ben er drie keer geweest

Ja ik ga inshAllah ook naar die!
Vertel eens in het kort hoe je dagje er daar uit ziet, ga je je vervelen na een paar dagen? Zijn je verwachtingen ook waargemaakt?

21-09-2010, 12:37

Citaat door Hennabankje:
Ideaal. Al je bezoek komt daar langs, zo heb je thuis geen mensen over de vloer. En de zusters in het kraamhotel nemen al het werk over. Zie het als een weekendje weg. Het zal je zeer zeker tot rust brengen.

Ja hoe de kraamverzorgster (tijdens de intake) er gister over sprak dacht ik ook dat is wel lekker zo na je bevalling.