Bekijk volle/desktop versie : Respect voor werkende moeders.

Pagina's : 1 2 [3] 4

20-09-2010, 21:00

Citaat door tanger_lover:
Oeff jou toekomstplannen lijken mij heeeeeerlijk.
Waar wil je dan naar teruggaan?

Juist maar die mannenkwestie is een verhaal apart als ik daarover begin raak ik niet uitgesproken

How are you?

Yep In Nederland kan je amper ondernemen als je rijk wilt worden,
meer dan dat je verdient gaat naar de belasting hier lijk je wel op een kip in een hokje tussen andere kippen.

20-09-2010, 21:01

Citaat door maroc_chica:
Ok, hoe zie je dat voor je? Ik zou niet willen wonen,waar 80 % honger lijdt en ik rond huppel met me prada muiltjes..

Blijf dan maar lekker in Nederland, je heb genoeg rijke plekken ..

20-09-2010, 21:03

Citaat door Zara_Zara:
Yep In Nederland kan je amper ondernemen als je rijk wilt worden,
meer dan dat je verdient gaat naar de belasting hier lijk je wel op een kip in een hokje tussen andere kippen.

Ligt eraan hoe je het aanpakt.

Trouwens ik zou eerder iets willen beginnen in Marokko en dan daarna als ik ouder ben geworden daarnaartoe verhuizen.
Gewoon heerlijk het leven daar is gewoon zo simpel zo makkelijk.

20-09-2010, 21:06

Ligt eraan hoe je het aanpakt.

Trouwens ik zou eerder iets willen beginnen in Marokko en dan daarna als ik ouder ben geworden daarnaartoe verhuizen.
Gewoon heerlijk het leven daar is gewoon zo simpel zo makkelijk.

Ik ben een vrouw die droomt van ondernemen als ik een man was , kon ik het gewoon in Nederland, maar later heb ik een hele gezin .. ik ben niet zo sterk genoeg , anders heb ik zo reuma van het actief rond rennen als een gek afwassen , schoonmaken , koken , familie aandacht geven rond rennen in een supermarkt voordat het sluitingstijd is , ondernemen stressen om personeel die stiekem stelen of te laat komen , belasting aanvragen etc.

20-09-2010, 21:11

Citaat door Zara_Zara:
Ik ben een vrouw die droomt van ondernemen als ik een man was , kon ik het gewoon in Nederland, maar later heb ik een hele gezin .. ik ben niet zo sterk genoeg , anders heb ik zo reuma van het actief rond rennen als een gek afwassen , schoonmaken , koken , familie aandacht geven rond rennen in een supermarkt voordat het sluitingstijd is , ondernemen stressen om personeel die stiekem stelen of te laat komen , belasting aanvragen etc.

Wij hadden vroeger een huishoudster oeff dat was echt heerlijk

20-09-2010, 21:19

Wij hadden vroeger een huishoudster oeff dat was echt heerlijk

Je bedoelt die thuiszorg type

20-09-2010, 21:42

Citaat door Zara_Zara:
Je bedoelt die thuiszorg type
Nee nee echt een schoonmaakster
Me pa had haar ingehuurd zodat hij kon laten zien dat hij zegma geld had.

Citaat door Miracle_:
Nee precies haha als hij nou meegaat en dan betaalt oke maar alsof hij elke keer mee kan boodschappen doen

Ik zie een man dat dus echtttttttt niet doen

20-09-2010, 21:46

[Dan heb ik het echt alleen maar over moeders die niet anders kunnen.
Die alleenstaand zijn of een klootzak van een man hebben die zelf niet kan werken.

Heb deze afgelopen 2 weken thuis gezeten en voor mijn drie kleine zusjes gezorgd omdat mijn mams ziek was.
Nou ik begrijp dus helemaaal niet hoe sommige vrouwen er zelf voor kiezen om te werken als dat niet hoeft.
Alleen al aan het ophalen en brengen naar school, schoonmaken, koken enz ben je de hele dag mee bezig.
Soms heb je niet eens alles af.

Dus ladies waarom zou jij willen werken als je kinderen hebt?]

Weet je wat ik nu vaak werkende moeders hoor zeggen? Mijn werkdag is mijn vrije dag. Dat zegt genoeg over hoe zwaar het moederschap is.

Ik wil mijn kinderen Insha'Allah zelf grootbrengen, maar ik wil ook niet 7 hele dagen thuis zitten. Dus parttime werken en de kinderen grootbrengen.

20-09-2010, 21:51

Citaat door slimiatje:
Weet je wat ik nu vaak van werkende moeders hoor zeggen? Mijn werkdag is mijn vrije dag. Dat zegt genoeg over hoe zwaar het moederschap is.

Ik wil mijn kinderen Insha'Allah zelf grootbrengen, maar ik wil ook niet 7 hele dagen thuis zitten. Dus parttime werken en de kinderen grootbrengen.

Ik vind dat soms een beetje te overdreven.
Er is genoeg te doen en je hoeft echt niet elke minuut van de dag thuis te zitten.

Maar ik kan ze dan ook wel weer begrijpen.

20-09-2010, 22:06

Citaat door Miracle_:
Hahahah mijn man is verplicht 1x in de week minimaal mee te gaan
wie gaat mijn zware boodschappen dragen hahahah

Ik zie een man er echt wel voor aan om te zeggen neem de auto maar

Ben je getrouwd?

20-09-2010, 22:10
nou topicstarter gelijk heb je!

ik heb ook een eigen verantwoordelijkheid thuis
moeder werkt en ik pas op doe alles in huis..

vader woont niet thuis madre is alleenstaande dus moet wel helpen...

later zou ik voor geen meter willen werken maar zorgen voor kids en het huis inshallah!

20-09-2010, 22:16

Ik vind dat soms een beetje te overdreven.
Er is genoeg te doen en je hoeft echt niet elke minuut van de dag thuis te zitten.

Maar ik kan ze dan ook wel weer begrijpen.

Het is misschien ietswat overdreven maar het moederschap is echt niet makkelijk, zeker niet als je een stel kleine kinderen hebt.

Wat bedoel je met genoeg te doen?

20-09-2010, 22:53

Citaat door Prachtig..:
Vroeger hadden vrouwen 10 kinderen en dan waren ze nog eens zwanger en dan moesten ze nog eens binnen en buitenshuis zwaar werk verichtten. Tegenwoordig van alle luxes voorzien en nog doen alsof opvoeden een zwaar taak is..vertel wat je ons nu vertelt aan een vrouw van de eerste generatie..ze zal je vierkant uitlachen.

schat vroeger was het juist makkelijk.. kinderen hoeven niet eens naar school... en douchen een keer in de maand lopen met gescheurde kleren en vieze huizen niemand die wat tegen je zegt probeer het nu hier te doen heb je zo jeugdzorg op je dak dus het kinderen opvoedien van nu is zwaarder dan vroeger ja..en die moeders houden zich alleen met kids bezig.. de vrouwen van nu ze3ma zijn anders ze werken ook en hebben een leven ook buiten het moeder zijn..

21-09-2010, 19:59

Citaat door Pr0ud_:
nou topicstarter gelijk heb je!

ik heb ook een eigen verantwoordelijkheid thuis
moeder werkt en ik pas op doe alles in huis..

vader woont niet thuis madre is alleenstaande dus moet wel helpen...

later zou ik voor geen meter willen werken maar zorgen voor kids en het huis inshallah!

Juist kijk jij begrijpt me

Citaat door slimiatje:
Het is misschien ietswat overdreven maar het moederschap is echt niet makkelijk, zeker niet als je een stel kleine kinderen hebt.

Wat bedoel je met genoeg te doen?

Tuurlijk is het niet makkelijk maar dat is niks in het leven en als jij die keuze maakt van kinderen moet je ze wel al je aandacht geven.

Er valt in een hele dag genoeg te doen soms kom je zelfs tijd te kort.

Citaat door Miracle_:
Hahaha eigen auto wil ik sowieso
Maar dan nog, wie gaat het dragen van de winkel naar de auto van de auto naar huis ? Ik niet hoor !

Haha nee, verloofd

Daar heb je een man voor i guess

Oee zo leuk wanneer is de grote dag?

Allah jekemelkoem bel gair inshallah

21-09-2010, 20:06
Ik ga werkennnn

Pagina's : 1 2 [3] 4