Bekijk volle/desktop versie : wat zegt jah jah?



17-12-2002, 15:36

Citaat door ahnat01:
je hebt een mooi naam geselecteerd jah jah heeft meer gezegd vooral over integratie van allochtonenklopt zijn ideeen of niet
.

17-12-2002, 15:43


ja daar erger ik me ook aan mustapha, zja zja zeggen ze dan, krijg ik echt een wimper van in mijn oog!!! yahya prachtige naam toch

17-12-2002, 15:45
Yahyah is libanees, where the hell does he get off speaking in the name of Moroccan people??? hij heeft goede bedoelingen maar hij wil vanboven beginnen en niet zoals ieder mens onderaan de ladder vind ik

hij wou van arabisch de vierde taal maken in belgie, is die vent helemaal betoeterd???

17-12-2002, 15:54
beetje realistisch blijven he!!! hij kwam van uit het niets opeens stellen dat arabisch vierde taal te maken, kondig je zelf aan , stel je partij voor, geef je agenda prijs maak duidelijk wat je intenties zijn en begin bij de kleinste verandering, beetje bij beetje, nee meneer komt van maandag op dinsdag proclameren op de tv dat arabisch nr 4 moet worden terwijl de meer dan de helft van de berbers het niet spreken!!! en NA dat hij voor opschudding zorgt zegt ie: "hallo ik ben abou diab yahyah, ik ben van het ael..." how stupid can you get my brother, zoal ik blijf herhalen, hij meent het goed maar hij denkt dat hij de vos is die achter de kip loopt terwijl het de kip is die op zoek is naar de worm

17-12-2002, 15:57


als ie zijn prioriteiten eens duidelijk stelt voor zichzelf en voor de mensen die hij ophitst , wil ik zeker weten wat er omgaat in zijn hoofd en me zelf aansluiten bij zijn gedachtengang maar ik ga zeker niet als een kip zonder kop, zoals de meeste snotneuzen in belgie van 15-20 jaar, yahyah volgen omdat hij "spreekt namens de marokkanen"

17-12-2002, 15:58
ik heb begrip voor degene die hem volgen in zijn politiek, maar denk dat het merendeel bij wie yahyah voor het eerst bekend raakte bij de dood van broeder mohamed Achrak (larhmoe) niet eens weet waar yahyah echt voor staat.

17-12-2002, 16:16
ja mannnnnn die vent maakt me agressief maar je weet wat ik gezegd heb don't play with my parents das het belangrijkste