Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk van zwart naar bruin!



20-09-2010, 12:05
ik heb een probleem ik kleur men haar al een jaar met zwarte henna maar wil het nu wat lichter bruin hebbe,zijn er meiden die het hebben gedaan of is het onmogelijk?

20-09-2010, 12:08


Het is echt onmogelijk meid,
je moet het laten uitgroeien. Heb ik ook gehad namelijk. Heeft mij echt een paar jaar gekost voordat ik het er helemaal uit kreeg.

20-09-2010, 12:11
jammer mijn natuurlijke haarkleur is namelijk koper rost en met zo een uitgroei rondlopen wil ik echt niet

20-09-2010, 12:16
je moet ook geen zwarte henna gebruiken. Ik gebruikte voor mijn uitgroei gewoon zwarte verf.

20-09-2010, 12:20


is er ook geen optie om het gewoon wat lichter te krijgen,nu is het echt super donker zwart mss dat ik het donker bruin kan krijge fso

20-09-2010, 12:26
je moet voor je uitgroei alleen een spoeling gebruiken

Ik had mijn haren ook heel zwart welke kleur ik ook deed het ging er maar niet uit.
Toen heeft de kapper bij mij coup soleil gedaan en ben ik zeker een paar tinten lichter geworden
Nu ben ik bezig om mijn eigen kleur te krijgen en het lukt aardig dat is donkerblond

Succes dame

20-09-2010, 12:26
Helaas niet, ik was toen ook echt in staat om alles te doen, als het maar lichter werd, ben toen naar verschillende kappers geweest en zij vertelde mij allemaal dat je er niets aan kunt doen. Ik wilde het om een gegeven moment ontkleuren, maar zelfs dat zou niet helpen, want je haar wordt dan groen ipv blond

20-09-2010, 12:27

Citaat door jurk2010:
je moet voor je uitgroei alleen een spoeling gebruiken

Ik had mijn haren ook heel zwart welke kleur ik ook deed het ging er maar niet uit.
Toen heeft de kapper bij mij coup soleil gedaan en ben ik zeker een paar tinten lichter geworden
Nu ben ik bezig om mijn eigen kleur te krijgen en het lukt aardig dat is donkerblond

Succes dame


maar had jij zwarte verf of henna gebruikt?

20-09-2010, 12:30

Citaat door Crytal:
maar had jij zwarte verf of henna gebruikt?



ik heb 1 keer een soort van hennaverf gebruikt.. en dat was echt funest voor mijn haar
Ik doe nooit meer

20-09-2010, 12:31
ik zal dan gewoon mijn uitgroei bijwerken met donker bruin maar geen henna meer!bedankt voor de tips dames!

20-09-2010, 12:31

Citaat door jurk2010:
ik heb 1 keer een soort van hennaverf gebruikt.. en dat was echt funest voor mijn haar
Ik doe nooit meer



Haha weet er alles van

20-09-2010, 12:32
ja gewoon een spoeling en dan alleen de uitgroei anders blijf je de rest zeg maar voeden met zwart (pigmenten heet dat)

20-09-2010, 12:35



Citaat door ikram_x:
ik zal dan gewoon mijn uitgroei bijwerken met donker bruin maar geen henna meer!bedankt voor de tips dames!



Nee nooit meer zwarte henna gebruiken!!

Graag gedaan meid