Bekijk volle/desktop versie : Wat wil jij later worden ...



Pagina's : [1] 2 3

17-12-2002, 15:21
Ik wil conducteur worden, ik snap echt niet waarom

17-12-2002, 15:22


Internet-p.ooier. Weet je hoeveel die lui verdienen? Ik zag laatst op t.v. een vent die kreeg 12.000 per maand binnen.

17-12-2002, 15:22
haha spidey daar moet je zeker hoogopgeleid voor zijn he haha

17-12-2002, 15:23
Ik wil groot worden maar ben een echte dwergje

17-12-2002, 15:23


ik wil gelukkig worden met het meisje waarvan ik hou

17-12-2002, 15:24
ik wil insallah een goede dochter,moeder,echtgenote,vriendin zijn voor de mensen waarvan ik houd en insallah gezond en gelukkig zijn

17-12-2002, 15:29
een goede dochter, vrouw, moeder en... heb de job die ik wou adminstratief bediende-logistiek assistente!

17-12-2002, 15:32
Gigolo.


17-12-2002, 15:34
Internet p. spreekt nog het meest tot de verbeelding van alle reacties ...

Kom op mensen niet zo diepzinnig

Om heel eerlijk te zijn wil ik gewoon conducteur worden in de grote Conexxion bus. Ik heb gesolliciteerd maar ik kreeg een afwijzing. Ze zeiden dat ik psycholoog moest worden en dat ik te hoog opgeleid ben. Kwam volgens mij door die assesment onderzoek. Ze gaven zo een situatie zehma. Jij controleert het kaartje, maar die Marokkaanse jongen heeft geen kaartje bij zich. Hij verzet zich en provoceert jou. Wat doe je ...

Ik zij ik pak hem bij zijn nek en trek aan de noodrem, dan sleur ik em mee naar buiten en gaan we kijken of die op het weilandje nog steeds er zo over denkt. Zo ja, dan breek ik zijn armen en schop ik em in zijn kruis. Ik sleur em bij zijn flaporen mee en laat em bijna verdrinken in het boerenslootje, waarna ik em eruit trek en 'm op de rails leg met een koe boven hem, waardoor die niet kan bewegen.

Ineens zag ik de twee interviewers hun benen (alla Speedy Gonzales) in een dollevaart kruizen en dwars door de muur heen rennen.

17-12-2002, 15:59

Citaat:
Origineel gepost door BaByCaKe
I want 2 be rich.. Cause Im already Famous!!
O ja ...

Famous ... tell us more

17-12-2002, 16:06

Citaat:
Origineel gepost door BaByCaKe
In het dagelijkse leven ben ik beroemd.. iedereen kent me
ik ben zooo lief dat iedereen me wil kennen ensjow..
hihiii
en ik ben het zusje van katja en birgit schuurman.. wahhahah
kidding
Het is maar dat je zei dat het een gein was anders ging ik het nog echt geloven ook

17-12-2002, 16:11
BabyCake LIAR LIAR

Tell us the truth ...

17-12-2002, 16:53


president van KAC
KENITRA
ATLETHIC
CLUB
en dan van dit clubje een wereld beroemde club maken nog beroemder dan ac milan en boca junior

dima kac

17-12-2002, 17:41
ik wil Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent van de Assistent

VAN DE CONDUCTEUR WORDEN!

17-12-2002, 17:45

Citaat:
Origineel gepost door Da_flow
Ik wil conducteur worden, ik snap echt niet waarom
Moderator op Marokko.nl

Pagina's : [1] 2 3