Bekijk volle/desktop versie : Wat ik heb vannacht gedroomd(over mijn kinderwens)



Pagina's : [1] 2 3 4

19-09-2010, 16:43
Salam,

Ik heb al 10 jaar een kinderwens, heb zoveel onderzoeken gehad maar ze konden niks vinden, heb ook behandelingen gehad maar helaas zonder succes, el hamdoulillah.
Nou dus vannacht heb ik gedroomd dat ik was buiten in een wijk met veel flats en zag veel mensen om me heen en plotseling was ik in het ziekenhuis en een vrouw zei tegen me, we weten waarom je geen kinderen kan krijgen, en ik vroeg om meer duidelijkheid, en ze liet me foto's zien van mijn baarmoeder en zei kijk hier is ie dicht met een speld, die speld met rond kleurtjes die we gebruiken om ons hoofddoek vast te houden.
Dus ik zei tegen die vrouw, verwijder hem aub en toen was ik wakker

Is het misschien een teken dat iemand me wat heb aangedaan?
Allah ou rallem.

19-09-2010, 16:45


Zou kunnen allah ou a3lam, ghair ou salamat incha allah betekent deze droom dat het goed gaat komen

19-09-2010, 16:47
Rare droom. Allahoe Allem.

19-09-2010, 16:47
Ben je (medisch) niet nagekeken dan?
Ik ben ook helemaal binnenste buiten gekeerd en ook niets..?
Maar ghair inchAllah, misschien ben je er onbewust meer mee bezig dan je zelf wilt toegeven.
Ik geloof niet echt in dat soort dromen.

19-09-2010, 16:48


ik denk dat het tikaf is allah ou a3lam

19-09-2010, 16:49

Citaat door niesj:
Ben je (medisch) niet nagekeken dan?
Ik ben ook helemaal binnenste buiten gekeerd en ook niets..?
Maar ghair inchAllah, misschien ben je er onbewust meer mee bezig dan je zelf wilt toegeven.
Ik geloof niet echt in dat soort dromen.


Jawel heb veel onderzoeken gehad en hamdoulila was alles goed.
En nee ik ben er niet meer zo bezig, ik probeer te vergeten dat ik een baby wil
Ik heb heel veel raar dromen gehad van dat soort dat is niet de eerste keer.

19-09-2010, 16:49
Heb je dat in die 10 jaar dan nooit uitgezocht? Ik geloof er eigenlijk ook niet zo in.
Moge Allah je kinderwens uit doen komen.

19-09-2010, 16:50
Heb je al rouqia verricht dan? Dit komt nl heel vaak voor hoor, dhakkaf om kids tegen te gaan. Heb je hier nog nooit over gehoord dan?

Moge Allah swt jullie spoedig veel toekomstige moslims/as schenken, AMIEEEEEEEEEEEEEn!

19-09-2010, 16:51

Citaat door juno:
Heb je dat in die 10 jaar dan nooit uitgezocht? Ik geloof er eigenlijk ook niet zo in.
Moge Allah je kinderwens uit doen komen.


Ik heb al die onderzoeken die er bestaan gehad en ze konden niks vinden
Amien voor je douha

19-09-2010, 16:52
Ten eerste, je moet je dromen niet navertellen. Zeker wanneer het zoiets gevoeligs betreft.

En die 'speld" kan daar zitten omdat god dat wilde en niet perse dat iemand jou iets heeft aangedaan.

Mohiem, je moet jezelf niet geestelijk gaan verlammen met dit soort dingen. Je moet je energie sparen voor WEL kinderen te krijgen

19-09-2010, 16:52

Citaat door Sfinks:
Heb je al rouqia verricht dan? Dit komt nl heel vaak voor hoor, dhakkaf om kids tegen te gaan. Heb je hier nog nooit over gehoord dan?

Moge Allah swt jullie spoedig veel toekomstige moslims/as schenken, AMIEEEEEEEEEEEEEn!


Amien lieve schat
Roqya weet ik wat het is en luister wel eens, de eerste keer had ik een rare gevoel maar nu gaat wel beter hamdoulila.
En nee mijn man wil niet dat ik naar een imam ga voor roqya

19-09-2010, 16:53

Citaat door kouskous30:
Jawel heb veel onderzoeken gehad en hamdoulila was alles goed.
En nee ik ben er niet meer zo bezig, ik probeer te vergeten dat ik een baby wil
Ik heb heel veel raar dromen gehad van dat soort dat is niet de eerste keer.

Misschien moet je dan zoals mijn vriendinnetje Sfinks al zei roqia laten verrichten..
Maar zo blijven malen iedere keer haalt iig niks uit.

Heb trouwens ook heel raar gedroomd..

19-09-2010, 16:53



Citaat door kouskous30:
Ik heb al die onderzoeken die er bestaan gehad en ze konden niks vinden
Amien voor je douha


Ik bedoel onderzoek naar eventuele si7r.

Nicht van me is nu na 10 jaar zwanger. Meskiena woont in Marokko, helaas geen voldoende middelen om van alles op medisch gebied te proberen. Rabbi kbir!

19-09-2010, 16:54

Citaat door noona:
Ten eerste, je moet je dromen niet navertellen. Zeker wanneer het zoiets gevoeligs betreft.

En die 'speld" kan daar zitten omdat god dat wilde en niet perse dat iemand jou iets heeft aangedaan.

Mohiem, je moet jezelf niet geestelijk gaan verlammen met dit soort dingen. Je moet je energie sparen voor WEL kinderen te krijgen


Ik ben het met noona eens

Roqya is ook een optie om te verrichten..

19-09-2010, 16:55

Citaat door noona:
Ten eerste, je moet je dromen niet navertellen. Zeker wanneer het zoiets gevoeligs betreft.

En die 'speld" kan daar zitten omdat god dat wilde en niet perse dat iemand jou iets heeft aangedaan.

Mohiem, je moet jezelf niet geestelijk gaan verlammen met dit soort dingen. Je moet je energie sparen voor WEL kinderen te krijgen


Ik weet het dat het niet mag om je droom na te vertellen maar ik kon het niet voor mezelf houden, moge Allah mij geven voor dat inchallah.
Ik wil me niet geestelijk kapot maken voor z'n droom, geloof me ik heb veel erger meegemaakt en mijn depressie periode is al over hamdoulila, probeer te vergeten dat ik kinderen wil zodat het misschien me kan helpen wie weet.

Pagina's : [1] 2 3 4