Bekijk volle/desktop versie : Wat is de bestraffing van zina??



Pagina's : [1] 2 3 4

19-09-2010, 14:45
Mensen weten jullie wat de bestraffing is van zina voor het huwelijk??
Wat is de straf voor de man? En voor de vrouw??
Is de bestraffing voor de man groter als hij zijn vriendin verlaat?? Nadat hij haar heeft ontmaagd??

Meiden wat zouden jullie doen als je word gedumpd door je vriend? En hij heeft je ontmaagd?? PM mag ook..

Graag serieuze reacties aub

19-09-2010, 14:48


Al zou je weten wat de straf er voor is, dan zou je je het nog niet kunnen voorstellen..

Wij zijn slechts mensen.


Maar oke, je bent ontmaagd door je ex vriendje. Deal with it. Ga huilen in een hoekje ofzo.

19-09-2010, 14:49
jeh verloren mens.

19-09-2010, 14:50

Citaat door Marokkaantje001:
Al zou je weten wat de straf er voor is, dan zou je je het nog niet kunnen voorstellen..

Wij zijn slechts mensen.


Maar oke, je bent ontmaagd door je ex vriendje. Deal with it. Ga huilen in een hoekje ofzo.


Ik wil weten wat de straf is..
En nee ik ben niet gedumpd door me ex of wat dan ook maar dat doet er nu niet toe..

19-09-2010, 14:50


Bestraffing is voor man en vrouw gelijk. 100 zweep- of stokslagen elk. Beter vraag je elke dag om vergeving aan Allah en toon je berouw.

19-09-2010, 14:52

Citaat door Ricky_3allal:
Bestraffing is voor man en vrouw gelijk. 100 zweep- of stokslagen elk. Beter vraag je elke dag om vergeving aan Allah en toon je berouw.


Alleen 100 zweepslagen??
Ik wil deze info niet voor mij maar alsnog bedankt..

19-09-2010, 14:53

Citaat door Ricky_3allal:
Bestraffing is voor man en vrouw gelijk. 100 zweep- of stokslagen elk. Beter vraag je elke dag om vergeving aan Allah en toon je berouw.


op aarde, Allahua3lam wat de bestraffing zou zijn in het hiernamaals.

19-09-2010, 14:54
Jahenamma insha allah a rakheb.

19-09-2010, 14:54

Citaat door El_3ayla:
Alleen 100 zweepslagen??
Ik wil deze info niet voor mij maar alsnog bedankt..


stelt niets voor joh, dus je kan nog een paar keer rond gaan n.euken

19-09-2010, 14:55

Citaat door El_3ayla:
Alleen 100 zweepslagen??
Ik wil deze info niet voor mij maar alsnog bedankt..




Denk je diezelfde stokslagen vroeger @ moskee?
Allah je7fadna!

19-09-2010, 14:57

Citaat door killer-instinct:
stelt niets voor joh, dus je kan nog een paar keer rond gaan n.euken



Voor de derde keer het is niet voor mij.. En ik ga geen uitleg geven hoe en wat uit respect voor iemand.
Ik wil de juiste info hebben zodat ik geen verkeerde dingen ga zeggen. En ik dacht dat het veel erger zou zijn dan 100 zweepslagen..

19-09-2010, 14:57

Citaat door Angelwings.:

Denk je diezelfde stokslagen vroeger @ moskee?
Allah je7fadna!


Wat bedoelen ze dan??

19-09-2010, 15:00


Soerah an-Noer vers 2. Geselt iedere echtbreekster en echtbreker met honderd slagen. En laat medelijden met hen u van de gehoorzaamheid aan Allah niet afhouden indien gij in Allah en de Laatste Dag gelooft. En laat een groep gelovigen getuige zijn van hun bestraffing.

Ik denk als jij 100 zweepslagen met de volle furie van shi gast op je rug ontvangt, ik betwijfel of je het zou overleven. En dan zegt ze maar..

19-09-2010, 15:00

Citaat:

Allah de Verhevene zegt (Nederlandstalige interpretatie van de betekenis): “De ontuchtige vrouw en de ontuchtige man (het woord zinaa wordt hier vertaald met ontucht, omdat het in deze aayah gaat over ongetrouwde personen. Zinaa door getrouwde personen wordt als overspel vertaald), slaat hen ieder met honderd slagen. En laat medelijden met hen jullie niet treffen in de godsdienst van Allah, indien jullie in Allah en de Laatste Dag geloven. En laat een groep van de gelovigen getuige zijn van hun bestraffing.” [Soerat an-Noer (24), aayah 2.]

De juristen zeggen dat deze laatste aayah de bestraffing is voor de ontuchtplegers die nog nooit getrouwd zijn geweest. Als een persoon al eens getrouwd is geweest voordat hij deze misdaad van zina pleegde, dan dient hij of zij bestraft te worden met steniging tot de dood. (Alle straffen die opgelegd worden door de islamitische wetgeving worden alleen uitgevoerd onder het bewind van een islamitische staat en uitgesproken door een islamitische rechtbank.) Dit is vastgesteld door het gebruik van de profeet (Allah's vrede en zegeningen zijn met hem). Als zij niet bestraft worden in dit leven en sterven zonder berouw te tonen (door spijt te hebben, er afstand van te nemen enz.), dan zullen zij bestraft worden in de Hel met zwepen van vuur.



-

19-09-2010, 15:03

Citaat door El_3ayla:
Voor de derde keer het is niet voor mij.. En ik ga geen uitleg geven hoe en wat uit respect voor iemand.
Ik wil de juiste info hebben zodat ik geen verkeerde dingen ga zeggen. En ik dacht dat het veel erger zou zijn dan 100 zweepslagen..


neuk ze he

Pagina's : [1] 2 3 4