Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Snellere wenkbrauwgroei [KLIK A.U.B. AND HELP ME]



Pagina's : [1] 2

19-09-2010, 11:20
Hallo dames, wie heeft der tips zodat mijn wenkbrauwen sneller aangroeien. Ik heb ze vroeger boven weggehaald. Aan één kant is het hamdoulillah aangroeit, maar aan de ander kant alleen hele dunne haartjes. Wat ik dus jammer vind, want ze kloppen nu niet meer. (je ziet kale plekken) Alle tips zijn welkom! Je hoeft niet aan te komen zetten van haram dit dat zo, want dat weet ik al.

19-09-2010, 11:49


Ik had gehoord dat echt amandelolie wel werkt,maar heb het zelf niet geprobeerd...

19-09-2010, 12:15

Citaat door nikita87:
Ik had gehoord dat echt amandelolie wel werkt,maar heb het zelf niet geprobeerd...


Oh jammer, maar toch bedankt voor je tip! Up voor meer info.

19-09-2010, 12:20
wonderolie bij de drogist halen en erop smeren het helpt heel goed bij mij

19-09-2010, 12:27



Citaat door Halima_Metalsia:
wonderolie bij de drogist halen en erop smeren het helpt heel goed bij mij


Ik heb hier een klein plastic flesje van de etos toevallig al staan. De logo van etos staat er op, wonderolie en er onder met kleine letter 'Helpt de ontlasting op gang te brengen' Gebruik jij deze, of een ander? Zo niet, heb je dan een foto?

19-09-2010, 13:11
schat hier nog een dat komt omdat we het vaak hebben weggehaald op bepaalde plekken groeit het niet meer. maar ik zit er niet mee. hoop dat het je lukt kus

19-09-2010, 13:15

Citaat door kleine_rachida:
schat hier nog een dat komt omdat we het vaak hebben weggehaald op bepaalde plekken groeit het niet meer. maar ik zit er niet mee. hoop dat het je lukt kus


Ja deh ziet er ook niet uit. Oké het valt niet zo heel erg op bij mij maar dan nog, wil het perfect hebben. Wat doe jij dan, gewoon die plek zo laten ofwat?

19-09-2010, 14:07
hahaha ja schat zoals ik al zei heb ermee leren leven er zijn ergere dingen. was wel balen hahha ik denk ik laat ze groeien zie ik op bepaalde plekken dat er geen haar meer groeit. dat komt ervan he. wat doe jij er tegen dan

19-09-2010, 14:12

Citaat door kleine_rachida:
hahaha ja schat zoals ik al zei heb ermee leren leven er zijn ergere dingen. was wel balen hahha ik denk ik laat ze groeien zie ik op bepaalde plekken dat er geen haar meer groeit. dat komt ervan he. wat doe jij er tegen dan


Ja olie en knoflook smeren. Maar ik weet niet zeker of nog alles wel of niet aangroeit. Want ik ben net uhmm +/- twee weken alles aan het aangroeien dus....

22-09-2010, 18:07
hey ik zag je pm, er staat gewoon wonderolie op niet voor ontlasting gewoon voor je haar of huid je kan het hale bij de tuinen die is heel goed!

22-09-2010, 18:46

Citaat door Halima_Metalsia:
hey ik zag je pm, er staat gewoon wonderolie op niet voor ontlasting gewoon voor je haar of huid je kan het hale bij de tuinen die is heel goed!


Ja ik heb die van de etos, maar staat er dan onder. Dus deh is niet de goede?

22-09-2010, 18:56
Die wonderolie is goed, ik heb em voor me wimpers gebruikt en had me tog lange wimpers. Maar nou zijn ze er weer af ( nee niet door de oli)

22-09-2010, 18:58


Hoe zijn ze er dan af!?

22-09-2010, 18:58
Probeer knoflook eens.

22-09-2010, 19:01

Citaat door Limburgse_:
Hoe zijn ze er dan af!?




Ja ik weet niet, ze vallen er nou zo makkelijk af. Ook mede door die stomme wimpertang ik moet daar echt van afblijven, maar kan het niet.

Pagina's : [1] 2