Bekijk volle/desktop versie : Stel je draag nikaab...



Pagina's : [1] 2 3

19-09-2010, 11:09
En je bent getrouwd, en natuurlijk wil je er mooi uitzien voor je man, andere mannen die geen mahram zijn krijgen je niet tezien, want je draagt een nikaab.
Dus je wordt een jaar of 40, en je denkt eraan om botox te doen om aantrekkelijk te blijven voor je man.

Dus puur voor je man, want de islam zegt dat je je aantrekkelijk moet maken voor je man.

Denken julie dat dat mag?

19-09-2010, 11:18


hmmm daar zit wat in ben benieuwd

19-09-2010, 11:21
neee botox is niet nodig, waarom je rimpels weghalen, het is niet natuurlijk

19-09-2010, 11:22
wat denk je zelf ?

19-09-2010, 11:26


Ik weet het niet aan de ene kant denk ik nee het mag niet, aan de andere kant, je maakt je mooier voor je man, en botox vult je rimpels op, dus er gaat geen mes in ofzo.

19-09-2010, 11:43
Ontkennen van dat je ouder wordt?!

Ik weet niet of je dan the sense of life echt begrepen hebt.

19-09-2010, 11:44
Mag ik vragen wat botox is??

19-09-2010, 11:46
vloeistof inspuiten om rimpels weg te krijgen

19-09-2010, 11:48
Wat denk je zelf?

2010 feshkel

19-09-2010, 12:04
hoe veilig is die bototroep?
is bekend wat het doet in het lichaam na x jaar? hoe zeker ben je van al die feiten die jou moeten voorlichten over de veiligheid ervan? hoe belangrijk vind je het vermijden van die rimpels?

ik zal vrede hebben met mijn vrouw die veroudert in uiterlijk.

19-09-2010, 12:10
Islam zegt niet dat je Allah's schepping mag veranderen. In uitzonderlijke zaken is dit wel toegestaan.

19-09-2010, 12:17
het is toegestaan als je het voor jezelf doet of voor je man.
al draag je nou een boerka of niet.


en ik zal waarschijnlijk ooit ook botox doen.

19-09-2010, 12:21


Zoek de 10 verschillen:





Dan spuit je jouw gezicht met botox dan lach je net als the joker....

What beautiful

19-09-2010, 12:30

Citaat door LoveLove77:
het is toegestaan als je het voor jezelf doet of voor je man.
al draag je nou een boerka of niet.


en ik zal waarschijnlijk ooit ook botox doen.


Geen dingen halal verklaren die haram zijn.

Het fundamentele uitgangspunt is dat de dienaar de schepping van Allah accepteert, Allah zegt in de Qor'aan: "Voorzeker, Wij hebben de mens in de beste vorm geschapen." (soerat Attien aya 4). Vanuit dit uitgangspunt heeft Allah de Verhevene het veranderen van Zijn schepping verboden verklaard. Psychische stoornissen ontstaan als een persoon het lot van Allah niet accepteert en de schepping van Allah aan wil passen.

Allah de verhevene heeft de vrouw die haar wenkbrauwen epileert vervloekt. De profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) zegt in een hadith die overgeleverd door Abdoullah (moge Allah's tevredenheid met hem zijn):"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoe벥n, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moesliem 3966). Dit omdat desbetreffende persoon de schepping van Allah veranderd.

In een vers uit de Qor'aan vinden wij de oorzaak van het veranderen van de schepping van Allah waarbij de vervloekte shaytan zegt: "En ik zal hen doen dwalen en ik zal hun ijdelheid opwekken en ik zal hen bevelen de oren van het vee te snijden en ik zal hen bevelen de schepping van Allah te veranderen". En wie in plaats van Allah de Satan tot beschermer neemt, die zal waarlijk een duidelijk verlies lijden." (Soerat Anniessa' aya 119).

Islam staat geen enkele operatie toe, behalve als het omwille het veranderen van het kwade is, zoals wanneer een lichaamsdeel niet in zijn natuurlijke aanleg groeit (bijvoorbeeld wanneer de mond aan de wang gehecht is of andere verschijnselen die niet als normaal beschouwd worden). In dit geval is het dan wel toegestaan om een operatie te ondergaan. Hierbij dient de persoon wel het lot van Allah te accepteren.

19-09-2010, 12:35
Mag niet, je wordt niet alleen gekeken door je man maar ook door andere vrouwen en je mag jezelf niet veranderen je moet blij zijn met wat je hevt gekregen

Pagina's : [1] 2 3