Bekijk volle/desktop versie : MWD Inholland



Pagina's : [1] 2

19-09-2010, 01:06
Wie?

19-09-2010, 14:40


Eerste jaars?

19-09-2010, 14:40
wel SPH inholland 4de jaar...

19-09-2010, 14:41
@ De Boelelaan toch?
Hoe is het daar? Een leuke school of..?

19-09-2010, 14:46


Ik zit in Rotterdam. Waar is de boelelaan??
Ken ook mensen van Amsterdam van Inholland

19-09-2010, 14:50

Citaat door duifje:
Ik zit in Rotterdam. Waar is de boelelaan??
Ken ook mensen van Amsterdam van Inholland
Ow, de Boelelaan is bij de VU in Amsterdam..

19-09-2010, 14:54
Ken er wel mensen van MWD, ze kwamen in Rotterdam een minor volgen en we hebben een half jaar met elkaar gezeten in dezelfde klas.
Ze vonden het altijd allemaal zo traag verlopen op die school en dat ze nooit op de hoogte gehouden werden.
Maar troost je, zo een drama als onze school in Rotterdam kan het niet zijn...
Ze zijn zeer traag met invoering van cijfers en daar moet je letterlijk alles zelfs uitzoeken en word je aan je lot over gelaten. Cijferlijst moet je altijd uitprinten, want voor je het weet hebben ze opeens wat aangepast en zeggen ze dat je niets behaald hebt.
En nog erger... docenten moet je te vriend houden.

19-09-2010, 14:58

Citaat door duifje:
Ken er wel mensen van MWD, ze kwamen in Rotterdam een minor volgen en we hebben een half jaar met elkaar gezeten in dezelfde klas.
Ze vonden het altijd allemaal zo traag verlopen op die school en dat ze nooit op de hoogte gehouden werden.
Maar troost je, zo een drama als onze school in Rotterdam kan het niet zijn...
Ze zijn zeer traag met invoering van cijfers en daar moet je letterlijk alles zelfs uitzoeken en word je aan je lot over gelaten. Cijferlijst moet je altijd uitprinten, want voor je het weet hebben ze opeens wat aangepast en zeggen ze dat je niets behaald hebt.
En nog erger... docenten moet je te vriend houden.
Oei, ik heb wegens omstandigheden 2 jaar lang geen school gehad. Een paar kleine probleempjes etc. Heb me nu ingeschreven voor BE @ INHolland, ben sinds de inschrijving niet geweest, heb mijn e-mail gechecked en daarin stond dat ik een economietoets moest maken (gemist dus).

Inholland is laks heb ik me laten weten, dus mwah, een voordeel en een nadeel aangezien je zelf verantwoordelijk wordt gehouden voor 't volgen van lessen etc.

Hahaha, 't laatste heb ik moeite mee. Een vraagje tussendoor, als je overgaat naar het tweede jaar en je switcht dan van opleiding, kom je dan in het 2e jaar terecht of begin je opnieuw..

19-09-2010, 15:03
Nee, wat ik weet moet je opnieuw beginnen. Misschien dat je enkele vrijstellingen kunt krijgen.
Was bij in in het eerste jaar een meisje had alles behaald en had sph gedaan, daarna wilde ze naar de tweede van mwd. Dit mocht niet, ze moest in het eerste jaar beginnen.
Dus ondanks dat je die propedeuse hebt kan het niet.
Weet natuurlijk niet hoe het bij jullie is geregeld, want wij mogen niet samen afstuderen en jullie weer wel.
Elke inholland heeft een beetje zijn eigen regels, is wel vervelend.

19-09-2010, 15:05

Citaat door duifje:
Nee, wat ik weet moet je opnieuw beginnen. Misschien dat je enkele vrijstellingen kunt krijgen.
Was bij in in het eerste jaar een meisje had alles behaald en had sph gedaan, daarna wilde ze naar de tweede van mwd. Dit mocht niet, ze moest in het eerste jaar beginnen.
Dus ondanks dat je die propedeuse hebt kan het niet.
Weet natuurlijk niet hoe het bij jullie is geregeld, want wij mogen niet samen afstuderen en jullie weer wel.
Elke inholland heeft een beetje zijn eigen regels, is wel vervelend.
O, dat is duidelijk. Haha, ik weet niet echt wat ik wil, vandaar..

Jammer, even goed nadenken, heb haast geen tijd meer..

19-09-2010, 21:38
Eerste jaars feb instroom.


Inholland Rotterdam is inderdaad een zooitje. Je moet overal zelf achteraan.

Ze doen wel moeilijk als je vaak afwezig bent. Veel klasgenoten zijn ook uitgesloten voor de toetsen.

Voor de rest is het wel te doen..
School=school

20-09-2010, 13:58
3de jaars Mwd. Inholland Amsterdam

20-09-2010, 14:06



Citaat door Oemniia:
Eerste jaars feb instroom.


Inholland Rotterdam is inderdaad een zooitje. Je moet overal zelf achteraan.

Ze doen wel moeilijk als je vaak afwezig bent. Veel klasgenoten zijn ook uitgesloten voor de toetsen.

Voor de rest is het wel te doen..
School=school


Feb. Instroom zie ik niet gebeuren haha.
Tjah, dat is volgens mij ook zo in Amsterdam..

Doen ze moeilijk? Ik dacht dat 't juist niet zo was.. ja, daar heb je gelijk in haha.

20-09-2010, 14:07

Citaat door LaLLa_SaRa:
3de jaars Mwd. Inholland Amsterdam
En bevalt het je?

MWD is toch @ de Boelelaan?

20-09-2010, 23:52

Citaat door Oemniia:
Eerste jaars feb instroom.


Inholland Rotterdam is inderdaad een zooitje. Je moet overal zelf achteraan.

Ze doen wel moeilijk als je vaak afwezig bent. Veel klasgenoten zijn ook uitgesloten voor de toetsen.

Voor de rest is het wel te doen..
School=school



Dat is dan nieuw dat ze je afwezigheid bijhouden. Ging anders bijna nooit in het tweede jaar naar school. Alleen toetsen en verslagen gemaakt en vooral laatste half jaar van het tweede met de diff minors ben ik niet 1x naar de les geweest.
Werd destijd ook gezegd dat je de toetsen anders niet mocht maken, maar dat kunnen zij niet maken zoals we vaak geroepen hebben. Je betaald toch immers collegegeld en het is jouw eigen verantwoordelijkheid. Misschien studeer jij op jouw eigen manier in die tijd dat jij niet naar school gaat. weten zij veel... Destijd hebben wij vaak geroepen dat de docenten echt geen les kunne geven en hebben wij vaak geklaagt.


Vage school hoor, verslagen worden allemaal hergebruikt van jaar op jaar door nieuwe studenten, snap niet dat die docenten dat nog steeds niet door hebben . en vooral mwd en sph die toetsen van de stageperiode zijn allemaal hetzelfde en verschillende docenten die het nakijken.

O ja niet te vergeten typisch inholland rotterdam .... zoveel computers overal te vinden op elke verdieping wel, maar vind er maar 1 die het ook echt doet.

Pagina's : [1] 2