Bekijk volle/desktop versie : Lezers kom allemaal even hier. ^HULP^



18-09-2010, 19:00
Asalam oulaikoem beste leden,

Ik heb een vraagje aan jullie.


Citaat:
Ik ga inshAllah binnenkort beginnen met het schrijven van een 'echt' boek. Na veel complimenten te hebben ontvangen en adviezen dat ik dat moet gaan doen, heb ik besloten om er aan te werken.

Maar nu is mijn vraag aan jullie.
Ik als Marokkaanse ga een boek schrijven, dus wil ook dat veel Marokkaanse eigenlijk het gaan lezen.

Dus vertel mij:

Waar liggen jullie interesses?
Wat vinden jullie leuk om te lezen? Wat niet?
Houden jullie meer van roman(vast wel) of drama/actie etc?
Fictie of nonfictie?

Liefs,

Dichterr.
(Afgeronde verhaal hier op 't forum: De Player & De Playster'

18-09-2010, 19:14


Zou ik misschien een stuk eerst kunnen lezen? Wil graag weten wat voor vlees er in de kuip zit! Dus heb je een verhaal toevallig op m.nl?

18-09-2010, 19:29
Fictie is altijd leuker dan non-fictie, tenminste, dat vind ik zelf.
Ikzelf houd vooral van thrillers en historische romans, maar over het algemeen worden romantische en verhalen met drama, familie/relatieproblemen het meest gelezen.

18-09-2010, 19:33
Ik heb even net gekeken jouw verhaal, maar moet bekennen dat ik het niet echt fantastisch vind. Misschien zal het hard aan komen, maar je moet nou eenmaal realistich blijven.

Wat kritieke punten;

A) Veel Marokkaanse woorden tussen de zinnen door. Wat erg tergend is.
B) Het beschrijven van gevoelens doe je soms goed, meestal niet.
C) Het komt meteen zo onrealitisch over, en de verhaallijn is een beetje vreemd.
D) Titel is niet pakkend, maar wel al voorspelbaar.

Dus eigenlijk laat jouw verhaal veel te wensen over. Zie het niet als een aanval of een belediging, maar als opbouwend kritiek. Mocht je het wel erg vinden zal ik deze reactie ook gaan verwijderen.

Nog een vraag; Zou ik een paar titels van je mogen heb van verhalen die je leest en eigenlijk wel heel goed vindt?

Groeten,

Bailarina

18-09-2010, 19:40



Citaat door Bailarina:
Ik heb even net gekeken jouw verhaal, maar moet bekennen dat ik het niet echt fantastisch vind. Misschien zal het hard aan komen, maar je moet nou eenmaal realistich blijven.

Wat kritieke punten

A) Veel Marokkaanse woorden tussen de zinnen door. Wat erg tergend is.
B) Het beschrijven van gevoelens doe je soms goed, maar dan ook weer niet.
C) Het komt meteen zo onrealitisch over, en de verhaallijn is een beetje vreemd.
D) Titel is niet pakkend, maar wel al voorspelbaar.

Dus eigenlijk laat jouw verhaal aan de wensen over. Zie het niet als een aanval of een belediging, maar als opbouwend kritiek. Mocht je het wel erg vinden zal ik deze reactie ook gaan verwijderen.

Nog een vraag; Zou ik een paar titels van je mogen heb van verhalen die je leest en eigenlijk wel heel goed vindt?

Groeten,

Bailarina



Waarom hard? Het is jouw mening.
Nee, klopt. Het verhaal is snel geschreven en inderdaad met veel spellingsfouten. Het is meer een verhaal voor hier op 't forum en niet als voorbeeld voor een boek, vandaar (de marokkaanse woorden). En bovendien, heb ik ze bijna allemaal vertaal.

Blauwe plekken.
Paniek.
Amal&faisel.

-dit zijn echte boeken.

Een ander verhaal van mij, die meer serieuzer is. Heet: 'Onthullende pijn'.

18-09-2010, 19:52
Ok! Ik ben erg blij dat je het positief oppakt... Echt goed hoor, zie je niet vaak.

Die boeken en vooral dat boek dat geschreven is door een Marokkaan is zeer mooi! Zou ik link mogen van je nieuwe verhaal? Ben zeer benieuwd!

18-09-2010, 19:53

Citaat door Bailarina:
Ok! Ik ben erg blij dat je het positief oppakt... Echt goed hoor, zie je niet vaak.

Die boeken en vooral dat boek dat geschreven is door een Marokkaan is zeer mooi! Zou ik link mogen van je nieuwe verhaal? Ben zeer benieuwd!

Heb jij ook verhalen die ik kan lezen hier?

18-09-2010, 20:05

Citaat door Elegantly:
Heb jij ook verhalen die ik kan lezen hier?


Ja ik heb een verhaal dat ik had geplaatst, wegens een aantal redenen heb ik m tijdelijk weggehaald. Als je mij jouw mailadres kan pm'en, dan mail ik je het verhaal dat nog niet af is!!! Haha moet ik erbij zeggen natuurlijk. Het is wel een heel ander verhaal dat je waarschijnlijk bent gewend, maar ben benieuwd wat je ervan zal vinden ; )

18-09-2010, 20:06

Citaat door Bailarina:
Ok! Ik ben erg blij dat je het positief oppakt... Echt goed hoor, zie je niet vaak.

Die boeken en vooral dat boek dat geschreven is door een Marokkaan is zeer mooi! Zou ik link mogen van je nieuwe verhaal? Ben zeer benieuwd!



Denya henya.
Indeed. Dit is m
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3452094