Bekijk volle/desktop versie : contact met een Italiaan



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

17-09-2010, 23:04
Ik bevind mij in een lastige situatie

Ik werk in een soort centrum waarbij ik mensen over de telefoon help; Nu niet zo lang geleden heb ik een Italiaanse man van in de 40 aan de telefoon gehad. Ik heb hem geholpen, het klikte goed, heel goed zelfs. We praatten en praatten en uiteindelijk wisselden we elkaar persoonlijke nummer.

Ik ben 21, hij is 40. Het zijn geen gevoelens ofzo, helemaal niet. MAar hij heeft mij net verteld dat hij getrouwd en en 3 kinderen heeft. Ik vroeg hem eerlijk of hij het niet raar vond dat hij met mij gesprekken voerde terwijl hij getrouwd is. Hij zei eerlijk dat hij dat niet vond. Nu, ik weet, hij is niet uit op seks ofzo, maar onze gesprekken zijn steeds serieuzer en ik denk dat hij verliefd op me wordt.

Nu weet ik niet wat ik kan doen. Ik wil het contact met hem niet verbreken omdat hij heel aardig, begrijpend en sympathiek is. Vooral het 'begrijpend' gedeelte dan. Wij vulllen elkaars zinnen zelfs aan enzo. Maar langs de andere kant heeft hij 3 kinderen en een vrouw en vind ik het toch wel 'fout". Maar we doen toch niks verkeerds?

17-09-2010, 23:05


Ik denk dat het uiteindelijk toch beter is om het contact te verbreken. Vooral omdat uit je verhaal blijkt dat je er echt mee zit en dat zal echt niet zomaar veranderen door een paar reacties, hier op m.nl. Verbreken dus!

17-09-2010, 23:06
Ik denk eerder, dat jij verliefd wordt meid.!

Waarom zou je geen afstand kunnen nemen? Alleen omdat hij aardig is? Bullshit.

Zet het stop meid.!

17-09-2010, 23:08
Meid, taki allah..
Iets kan onschuldig beginnen en fout eindigen..
Waarom moet je uberhaupt je nummer met hem wisselen? Wat was je doel hierbij? Je bent 21.. houd jezelf bezig met belangrijke zaken in plaats van met getrouwde Italianen van 40 jaar. Wat denk je dat hij van je wilt? Wees niet zo naief.

17-09-2010, 23:08


Gatver je bent niet goed wijs. Wat heb je contact met een getrouwde ongelovige man???

17-09-2010, 23:09
ey nijlpaardje, gedraag je

qa je wordt kilootjes lichter als je zo stout blijft..... op een manier die je niet wilt

17-09-2010, 23:15
ahhaha volgens mij is h et zo dat jij verliefd word

17-09-2010, 23:19

Citaat door Honnete:
Meid, taki allah..
Iets kan onschuldig beginnen en fout eindigen..
Waarom moet je uberhaupt je nummer met hem wisselen? Wat was je doel hierbij? Je bent 21.. houd jezelf bezig met belangrijke zaken in plaats van met getrouwde Italianen van 40 jaar. Wat denk je dat hij van je wilt? Wees niet zo naief.



WOllah ik weet niet wat me bezielde om mijn nummer te geven, maar ik had er blijkbaar een gerust gevoel bij want anders zou ik het nooit gedaan hebben. Nu, er is inets gebeurd en we zijn in een zekere mate nog altijd 'anoniem' voor elkaar, mss dat ik daardoor nog de moed vind om hem te spreken?
Dat hij 4 was, wist ik al, maar dat hij nog steeds getrouwd was, wist ik niet.

17-09-2010, 23:20

Citaat door m0cr0Chicka:
Ik denk dat het uiteindelijk toch beter is om het contact te verbreken. Vooral omdat uit je verhaal blijkt dat je er echt mee zit en dat zal echt niet zomaar veranderen door een paar reacties, hier op m.nl. Verbreken dus!


Het is gewoon dat ik mezelf niet kan inbeelden dat ik getrouwd ben en nog mysterieus met anderen mannen zit te praten via tel ofzo... Daar wringt het bij mij.

17-09-2010, 23:24

Citaat door Hippopotamusje:
Het is gewoon dat ik mezelf niet kan inbeelden dat ik getrouwd ben en nog mysterieus met anderen mannen zit te praten via tel ofzo... Daar wringt het bij mij.


Ja, maar dat moet eigenlijk al genoeg zijn he. En denk je eens in: Wat zou jij ervan vinden als je een getrouwde vrouw zou zijn, met 3 kinderen en je komt erachter dat je man met een meisje belt dat 20 jaar jonger is dan hij. Dat zou je ontzettend lullig vinden, toch?

17-09-2010, 23:26

Citaat door m0cr0Chicka:
Ja, maar dat moet eigenlijk al genoeg zijn he. En denk je eens in: Wat zou jij ervan vinden als je een getrouwde vrouw zou zijn, met 3 kinderen en je komt erachter dat je man met een meisje belt dat 20 jaar jonger is dan hij. Dat zou je ontzettend lullig vinden, toch?


JA, maar als ik dan iets erover wil zeggen, zegt hij dat het niets speciaals is, dat we gewoon elkaar als vrienden kunnen vbeschouwen... ZOu dat kunnen denk je? Een vriendschap tussen een 20jarige en een 40jarige

17-09-2010, 23:27

Citaat door Hippopotamusje:
WOllah ik weet niet wat me bezielde om mijn nummer te geven, maar ik had er blijkbaar een gerust gevoel bij want anders zou ik het nooit gedaan hebben. Nu, er is inets gebeurd en we zijn in een zekere mate nog altijd 'anoniem' voor elkaar, mss dat ik daardoor nog de moed vind om hem te spreken?
Dat hij 4 was, wist ik al, maar dat hij nog steeds getrouwd was, wist ik niet.

je wist het niet nu weet je het, is er wat veranderd?

17-09-2010, 23:28



Citaat door Hippopotamusje:
JA, maar als ik dan iets erover wil zeggen, zegt hij dat het niets speciaals is, dat we gewoon elkaar als vrienden kunnen vbeschouwen... ZOu dat kunnen denk je? Een vriendschap tussen een 20jarige en een 40jarige


Ik moet zeggen: Ik heb een vriendschappelijke relatie met een 34-jarige Nederlandse man, ook getrouwd. Maar hij is mijn trainer en ik praat heel veel met hem. Bellen, msnen, smsen en ook als we elkaar zien. Dus het kan aan de ene kant wel, maar deze man is mijn trainer en het is eigenlijk best normaal dat we met elkaar praten. En dat is weer anders in jouw geval, want jij kent die man nauwelijks..

17-09-2010, 23:29

Citaat door Hippopotamusje:
JA, maar als ik dan iets erover wil zeggen, zegt hij dat het niets speciaals is, dat we gewoon elkaar als vrienden kunnen vbeschouwen... ZOu dat kunnen denk je? Een vriendschap tussen een 20jarige en een 40jarige

je irriteert me nu echt, heb je geen andere vrienden om je heen dat je hopeloos nog aandringt om ''bevriend'' te blijven met deze man? die ooknog is 20jaar ouder is, hoe hopeloos ben jij? hoe lelijk moet je leven er wel niet uitzien?

tjeezuss

17-09-2010, 23:31
fout! heel fout!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6