Bekijk volle/desktop versie : leuk meisje leren kennen gisteren,begon goed tot..



17-09-2010, 20:37
tot we gingenwinkelen,ze had zogezegt nog een paar schoenen nodig,ik kon betalen,zag ze nog en leuk kleedtje,dus die ook er bij. ik dacht hier klopt iets niet.ze wauw op hotel slapen,en ik dacht waarom niet.kiest ze de duurste hotel uit.bij de inschrijving zij ik dat ik mijn indentiteitkaart niet bij had,dus gaf ze die van haar.ik heb de helle nacht gegeten en gedronken voor 650euro?en smorgens vroeg ben verdwenen toen ze lag te slapen,en mijn zusje heeft er en leuk kleedtje en een paar schoenen bij.wie denkt die trut dat die is. nog een paar schoenen nodig,ik kon betalen,zag ze nog en leuk kleedtje,dus die ook er bij.ja ik dacht hier klopt iets niet.ze wauw op hotel slapen,ik dacht waarom niet.kiest ze de duurste hotel uit.bij de inschrijving zij ik dat ik mijn indentiteitkaart niet bij had,dus gaf ze die van haar.ik heb de helle nacht gegeten en gedronken voor 650euro?en s'morgens vroeg ben verdwenen toen ze lag te slapen,en mijn zusje heeft er en leuk kleedtje en een paar schoenen bij.wie denkt die trut dat die is.

17-09-2010, 20:39



Citaat door tacmor:
tot we gingenwinkelen,ze had zogezegt nog een paar schoenen nodig,ik kon betalen,zag ze nog en leuk kleedtje,dus die ook er bij. ik dacht hier klopt iets niet.ze wauw op hotel slapen,en ik dacht waarom niet.kiest ze de duurste hotel uit.bij de inschrijving zij ik dat ik mijn indentiteitkaart niet bij had,dus gaf ze die van haar.ik heb de helle nacht gegeten en gedronken voor 650euro?en smorgens vroeg ben verdwenen toen ze lag te slapen,en mijn zusje heeft er en leuk kleedtje en een paar schoenen bij.wie denkt die trut dat die is. nog een paar schoenen nodig,ik kon betalen,zag ze nog en leuk kleedtje,dus die ook er bij.ja ik dacht hier klopt iets niet.ze wauw op hotel slapen,ik dacht waarom niet.kiest ze de duurste hotel uit.bij de inschrijving zij ik dat ik mijn indentiteitkaart niet bij had,dus gaf ze die van haar.ik heb de helle nacht gegeten en gedronken voor 650euro?en s'morgens vroeg ben verdwenen toen ze lag te slapen,en mijn zusje heeft er en leuk kleedtje en een paar schoenen bij.wie denkt die trut dat die is.



Je praat dubbel, jongen.

17-09-2010, 20:40
Heb je haar niet gekrikt dan in die dure hotel?

17-09-2010, 20:40
So ze heeft je wel genakt!

17-09-2010, 20:43


Hahahahhahahahahaha kapot grappige mensen hierrrzo.

17-09-2010, 20:45
Weirdasssssssssssssssssssss. :/

17-09-2010, 20:48
waarom wou jij voor die schoenen abe3da betalen
en daarna gaan jullie ze3ma klagen dat meiden golddiggers zijn
come on... een meisje is een golddigger alleen als je het zelf toe laat

ze houdt heus geen pistool tegen je hoofd

idotassss

17-09-2010, 20:54
1x schrijven was genoeg, hij is begrepen.

17-09-2010, 20:56
waar haal je dit verhaaltje vandaan.. hij heeft waarschijnlijk per ongeluk twee keer tekst plakken gedaan ofzo

17-09-2010, 20:59
Dit komt blijkbaar vaker voor.

Twee jaar geleden had ik een bijbaantje in een hotel. Ik had de ontbijtdienst. Om 6uur kwamen 2 Marokkaanse meiden met 2 mannen, in dure pakken en dure autos zich aanmelden. Het was duidelijk dat ze de hele nacht gefeest hadden in een club. Ze deden heel arrogant toen ze merkten dat ik ook Marokkaans was, alsof het me wat kon schelen. Mais bon, ze wouden de duurste kamers. Die mannen deden er heel luchtig over, maar ik zag aan ze dat er iets niet klopte want die mannen 'spraken' met hun ogen, je kent dat wel.

Dus ze gingen naar hun kamers en een tweetal uur later, zag ik die 2 mannen naar buiten lopen. Ok niets aan de hand, een uur daarna hoorden we geschreeuw van bovenaf. Die 2 meiden helemaal hysterisch. Blijkbaar hadden die mannen niets betaald en moesten ze alles zelf betalen.

Wat schaamde ik me toen in hun plaats.

17-09-2010, 20:59
3la gekopieerd en geplakt!