Bekijk volle/desktop versie : Why Hijab



Pagina's : [1] 2

17-09-2010, 12:05
Salam 3alaikom zusters,

Ik wil graag hierbij zeggen: draag je HIJAB, de juiste hijab zuster en verzuiver je hart. Draag de juiste Hijab alleen omwille Allah niet voor je ouders of voor iemand anders. Ittaqi Allah zuster.

http://www.youtube.com/watch?v=CWsXlBUizTg&feature=related


Wa3alaikom assalam,


Je zuster fi dien.

17-09-2010, 12:27


Doe geen moeite oegti
Op deze rubriek zitten de meiden achter de jongens aan

17-09-2010, 12:31
Draag je Hijab met leggings en bedek alleen je ASS!

Na meer dan een jaar weggeweest te zijn van NL was ik echt in shock back in NL!

17-09-2010, 12:38

Citaat door BaNdEd_EsSiE:
Draag je Hijab met leggings en bedek alleen je ASS!

Na meer dan een jaar weggeweest te zijn van NL was ik echt in shock back in NL!





Dat is geen Hijab. Allah ihdihon wa ssalam. Je hebt wel gewoon meisjes die goede Hijaab dragen maar je ziet ook overal zulke meisjes met hele strakke kleren en een hoofddoek dat is echt heel erg en natuurlijk helemaal opgemaakt... Subhanallah

17-09-2010, 12:40



Citaat door Push-It:
Doe geen moeite oegti
Op deze rubriek zitten de meiden achter de jongens aan




Khair inchallah, ik hoop echt dat zusters wakker zullen worden... We zijn in een tijd van al fitna...

17-09-2010, 12:40

Citaat door larosedurif:
Dat is geen Hijab. Allah ihdihon wa ssalam. Je hebt wel gewoon meisjes die goede Hijaab dragen maar je ziet ook overal zulke meisjes met hele strakke kleren en een hoofddoek dat is echt heel erg en natuurlijk helemaal opgemaakt... Subhanallah



Amen!


17-09-2010, 12:41
Up voor jou! InchAllah zal de mens in gaan zien dat de Hijab een verplichting is van Allah !

17-09-2010, 12:43

Citaat door CreativeMind:
Up voor jou! InchAllah zal de mens in gaan zien dat de Hijab een verplichting is van Allah !



Dank je, en allahomma amien yarabbi

17-09-2010, 12:43
eerst hoertje zijn en dan hijaab dragen om te laten zien dat ze trouwmateriaal is...

17-09-2010, 12:45

Citaat door mohand_serieus:
eerst hoertje zijn en dan hijaab dragen om te laten zien dat ze trouwmateriaal is...





Subhanallah, Moge Allah je vergeven voor deze woorden broeder.

17-09-2010, 12:45
Baraka Allahoe feeki (L)

17-09-2010, 12:47

Citaat door Dienaresje17:
Baraka Allahoe feeki (L)




Wa2iyaki

17-09-2010, 12:51



Citaat door larosedurif:
Khair inchallah, ik hoop echt dat zusters wakker zullen worden... We zijn in een tijd van al fitna...


K wou dat Allah een supersize Koran vanuit de lucht laat neerdalen, tegenwoordig heb je satteliets/camera's om het vast te leggen dan worden ze zker overtuigd dat de islam het ware geloof is

17-09-2010, 13:01

Citaat door Push-It:
K wou dat Allah een supersize Koran vanuit de lucht laat neerdalen, tegenwoordig heb je satteliets/camera's om het vast te leggen dan worden ze zker overtuigd dat de islam het ware geloof is




Estaghfiru Allah!

Dan zou alles waar wij in geloven onwaar zijn?!

17-09-2010, 13:09

Citaat door Push-It:
K wou dat Allah een supersize Koran vanuit de lucht laat neerdalen, tegenwoordig heb je satteliets/camera's om het vast te leggen dan worden ze zker overtuigd dat de islam het ware geloof is




Maar ja, heel veel willen de waarheid niet zien of ze zien en ze negeren het. Islam is geloof van vrede al hamdlolillah. Allah ihdina jami3an

Pagina's : [1] 2