Bekijk volle/desktop versie : 'Blond sletje' Barbie boeiender dan voetbal



Pagina's : [1] 2 3

17-09-2010, 12:05
HILVERSUM - Het nu al legendarische tv-programma Oh Oh Cherso van RTL 5 was donderdag weer platter dan plat en wist meer kijkers te boeien dan de verschillende voetbalwedstrijden die op tv waren.

Er werd weer zwaar gefeest en stevig gezopen door de acht Hagenezen in Chersonissos op Kreta. Ruim 1,2 miljoen mensen waren aan de buis gekluisterd. Weer 100.000 kijkers meer dan vorige week en ook meer dan de voetbalwedstrijden van PSV en AZ. Over een vervolg, in de sneeuw, wordt al nagedacht.

In de eerste aflevering van Oh Oh Cherso was Barbie aan het 'daggeren' met 'wereldgozer' Tony. Daggeren is dansen alsof je aan het seksen bent en daarmee werd de trend gezet.

In de aflevering van deze week zingt Barbie, terwijl ze met veel schuim traag het zwembad aan het boenen is, "Ik ben een klein blond sletje en ik zit aan jou". De andere meiden in de villa vinden dat Barbie te ver gaat.

Ongekend populair

Met ruim een miljoen kijkers is 'Oh Oh Cherso' ongekend populair. De Haagse jongelui weten niet wat hen overkomt. "Niet normaal," zegt Tony met z'n 'fuck me I'm famous' t-shirt aan in RTL Boulevard.


"M'n blackberry ging als een gek tekeer. M'n Hyves-pagina loopt vol. Je wordt herkend op straat. Onwijs wennen. Je bent in een keer popie jopie."


Er gaan zelfs geruchten dat de Haagse feestgangers een vervolgprogramma krijgen in de sneeuw.

"Ik denk dat we daar wel voor open staan: een groot feestje in de sneeuw. Ik kan niet skiën, maar alles valt natuurlijk te leren", zegt Sniper donderdag in RTL Boulevard. "Ik wil Barbie wel op die ski's zien staan als we gaan wintersporten", voegt Sterretje toe. Maar voorlopig zijn ze nog te bewonderen in de zon op Kreta.

Plaatsvervangende schaamte

Matthijs van Nieuwkerk liet deze week in 'De Wereld Draait Door' nog weten dat hij ,,plaatsvervangende schaamte'' krijgt bij het zien van Oh Oh Cherso. De Hagenezen waren bij hem op bezoek en hij vroeg zich af: ,,Jullie zijn allemaal jezelf, maar denk je af en toe niet van... doe het niet? Denk je wel eens na?"

"Nee, heel weinig," reageert de blonde bimbo Barbie. Van Nieuwkerk verbijsterd achterlatend. Giel Beelen wil weten wat er gescript is. "Het is allemaal echt,'' zegt Tony. "Wij zijn echt acht debielen die samen in een huis zijn gegooid." Giel gelooft het wel. "Je voelt dat het echt is. Misschien wat aangedikt, maar ze zijn zoals ze zijn. Heerlijk."

Plat en schaamteloos

De meningen over het programma zijn verdeeld. Voorstanders vinden het fantastische 'recht voor zijn raap' televisie, terwijl er ook stemmen opgaan die het te plat en schaamteloos vinden.

Hoe vinden de ouders het eigenlijk dat hun kroost feestend en zuipend op televisie verschijnt? De familie zou vanavond bij Paul de Leeuw op bezoek komen in de Madiwodoshow. Helaas ging dat feest niet door. Op de website laat Paul weten: "Ouders van Oh Oh Cherso komen opeens niet. RTL vindt het niet goed. Maar de jongeren komen wel volgende week woensdag.''

Ongetwijfeld zal ook deze aflevering van Oh Oh Cherso weer in de top 10 van de kijkcijfers terechtkomen. (AHA)






http://www.ad.nl/ad/nl/1025/TV-Radio/article/detail/512792/2010/09/17/Blond-sletje-Barbie-boeiender-dan-voetbal.dhtml

17-09-2010, 12:11


Jersey Shore 2..

17-09-2010, 12:11
Dan vind ik de domste onder de Marokkanen intelligenter dan deze dombo's

17-09-2010, 12:12

Citaat door missnador2:
Jersey Shore 2..


Wha.. say what?

17-09-2010, 12:14



Citaat door Dorian_Gray_:
Wha.. say what?


Je hebt een programma op MTV die zo heet, en bijna het zelfde is.. Daar van afgeleid is er '' Oh Oh Cherso'' op tv gekomen..

17-09-2010, 12:17

Citaat door missnador2:
Je hebt een programma op MTV die zo heet, en bijna het zelfde is.. Daar van afgeleid is er '' Oh Oh Cherso'' op tv gekomen..



Nederland is niet meer creatief sinds van gogh.


Ik heb de programma niet gezien, maar volgens die duindorpers zijn wij van de schoonmaak ploeg, aldus iemand die het wel heeft gezien.



Citaat:
Even voor de duidelijkheid, dit zijn scheveningers,duindorpers geen hagenaars of hagenezen.. Die barbie en jokertje zijn de ergste van allemaal.. de 1 is in een slechte trip blijven hangen en de ander tjaaaa het is niks, het was niks en het wordt niks... heeft ze het over schoonmaak turk of marokkaan..nou de turken en marokkanen die ik ken zij hoog gestudeerd en hebben een baan waar zij alleen van kan dromen... dus schoonmaken is waarschijnlijk het enige wat ze kan. ranzig programma

17-09-2010, 15:43

Citaat door Dorian_Gray_:
Nederland is niet meer creatief sinds van gogh.


Ik heb de programma niet gezien, maar volgens die duindorpers zijn wij van de schoonmaak ploeg, aldus iemand die het wel heeft gezien.



Inderdaad..
Haha ik heb het ook niet gezien, niet boeiend om naar een stel ontspoorde Hollanders te kijken.

17-09-2010, 15:51

Citaat door missnador2:
Inderdaad..
Haha ik heb het ook niet gezien, niet boeiend om naar een stel ontspoorde Hollanders te kijken.




Nee, als ik naar onstpoorde hollanders wil kijken dan ga ik naar scheveningen en duindorp

17-09-2010, 15:53

Citaat door Dorian_Gray_:
Nee, als ik naar onstpoorde hollanders wil kijken dan ga ik naar scheveningen en duindorp


Exactly.

17-09-2010, 16:55
oh oh chersooo

17-09-2010, 21:44
Jokertje is de man....

17-09-2010, 21:47
Dat zulke mensen bestaan, tot daar aan toe, maar dat daar een heel televisieprogramma over gemaakt wordt? Heb uit nieuwsgierigheid laatst een stukje gekeken... denk dat ik hier te oud voor ben, het is mij te platvloers... simpele zielen

17-09-2010, 21:51



Citaat door Thelxepeia:
Dat zulke mensen bestaan, tot daar aan toe, maar dat daar een heel televisieprogramma over gemaakt wordt? Heb uit nieuwsgierigheid laatst een stukje gekeken... denk dat ik hier te oud voor ben, het is mij te platvloers... simpele zielen


Ach, het is ook wel eens lekker om naar een stelletje te kijken dat net hun naam kunnen schrijven...

17-09-2010, 21:58

Citaat door Bada_Bing:
Ach, het is ook wel eens lekker om naar een stelletje te kijken dat net hun naam kunnen schrijven...



In dat korte stukje wat ik heb gezien, hebben ze voor mij nog niet bewezen dat ze überhaupt iets kunnen schrijven. Misschien net hun naam, laat ik ze het voordeel van de twijfel geven.

17-09-2010, 22:03
Zegt vooral iets over de mensen die ernaar kijken.

Pagina's : [1] 2 3