Bekijk volle/desktop versie : Welke bruidje heeft haar cateraar al?



Pagina's : [1] 2

17-09-2010, 09:40
Ik heb volgende week WEEEEEER een afspraak met een cateraar. Waar moet ik op letten en welke vragen zijn handig??? Alles is welkommmmmmmmmmm!!!!



17-09-2010, 10:09


prijzen, eten, hoeveel serveersters, kleur deco, opruimen aan het einde, en het restant..

17-09-2010, 10:57
thanksssssssssssssss girls!!

17-09-2010, 10:57
Hebben jullie een proefdiner gevraagd?

17-09-2010, 10:59


ik had onlangs een soortgelijke topic geopent hier en volgens de reacties stelt een betrouwbare cateraar altijd voor om het eten te komen proeven..

17-09-2010, 11:02
oow en echt een gedetailleerde offerte vragen
wat zit er juist in de prijs inbegrepen en hoeveel?als er drank en brood all in zit vraag ik ook hoeveel stuks ze voorzien per tafel,van de koekjes hetzelfde..allemaal kleine details maar je hebt cateraars die 2 flessen drank en 2 brood per tafel voorzien en je hebt er die er 5 of 6 voorzien, maakt een groot verschil, dus hoe stom ook, alles in detail vragen en op papier laten zetten, voorkomt problemen!

17-09-2010, 11:03
http://www.partyservice-noumidya.nl

17-09-2010, 11:15

Citaat door mamaatjeS:
ik had onlangs een soortgelijke topic geopent hier en volgens de reacties stelt een betrouwbare cateraar altijd voor om het eten te komen proeven..


Dat klopt, mits de catering er ook bij vermeld dat het natuurlijk anders is als je voor meer mensen kookt maar dat het wel lekker zal zijn...

Want voor 2 mensen koken is toch iets anders dan voor 300.., snapte?

17-09-2010, 11:26

Citaat door mamaatjeS:
oow en echt een gedetailleerde offerte vragen
wat zit er juist in de prijs inbegrepen en hoeveel?als er drank en brood all in zit vraag ik ook hoeveel stuks ze voorzien per tafel,van de koekjes hetzelfde..allemaal kleine details maar je hebt cateraars die 2 flessen drank en 2 brood per tafel voorzien en je hebt er die er 5 of 6 voorzien, maakt een groot verschil, dus hoe stom ook, alles in detail vragen en op papier laten zetten, voorkomt problemen!



YOU're gooooooooooooooooooood!!!

17-09-2010, 11:45
Je moet ook aangeven of je de hele tijd koffie en thee wil laten serveren of doe je dat maar 1x. Kies je koekjes zelf uit (als je deze bij hun laat doen). Dat ze wel aan t einde opruimen en alles netjes achterlaten. Uiteindelijk ben jij eindverantwoordelijke voor de zaal, tenzij de zaal inbegrepen zit bij de catering (zoals ik heb) Dan is het allemaal aan hun ... Wees duidelijk over je decoratie en je servies. Dat je niet een goedkope uitstraling krijgt, terwijl jij er een bedrag voor hebt uitgegeven waar je U tegen zegt hahahaha...

Heb je al een catering in gedachte???

17-09-2010, 13:36

Citaat door misssNaoual:
Je moet ook aangeven of je de hele tijd koffie en thee wil laten serveren of doe je dat maar 1x. Kies je koekjes zelf uit (als je deze bij hun laat doen). Dat ze wel aan t einde opruimen en alles netjes achterlaten. Uiteindelijk ben jij eindverantwoordelijke voor de zaal, tenzij de zaal inbegrepen zit bij de catering (zoals ik heb) Dan is het allemaal aan hun ... Wees duidelijk over je decoratie en je servies. Dat je niet een goedkope uitstraling krijgt, terwijl jij er een bedrag voor hebt uitgegeven waar je U tegen zegt hahahaha...

Heb je al een catering in gedachte???



Dank je wel lieverd. Ik heb inshallah asala in gedachten. Ik wist niet dat je de koekjes zelf mocht uitkiezen!! Schrijf ik even op! Ik wil dat ze op zn minst met THEE 3 keer rondgaan!! Thee is gewoon lekker niet als koffie. Koffie is lekker bij gebak.

Ik wil hem eerst vragen welke datum hij in mijn woonplaats is en in mijn zaal, dan wil ik een afspraak voor een proefsessie.


Welke cateraar heb jij?

17-09-2010, 13:44
heeft er iemand ervaring met volgende cateraars:

Shaharazade (mechelen) en lella leroussa uit den haag?

asila heb ik ook contact mee gehad,maar ik vond hun prijs gewoon waanzinnig,ze vroegen 42 euro per persoon en daar zat maar 1 warm hoofdgerecht bij

17-09-2010, 13:46


Mag ik jullie ook catering Afrah Beladie aanraden.., niet omdat ik zelf daar ooit heb gewerkt maar gewoon omdat ze goede kwaliteit en service leveren (en heel belangrijk ze zijn ook goedkoop)

17-09-2010, 14:02

Citaat door mamaatjeS:
heeft er iemand ervaring met volgende cateraars:

Shaharazade (mechelen) en lella leroussa uit den haag?

asila heb ik ook contact mee gehad,maar ik vond hun prijs gewoon waanzinnig,ze vroegen 42 euro per persoon en daar zat maar 1 warm hoofdgerecht bij



Asala bedoel je? Wat was je menu? Want ze zijn goedkoper dan Dia'monde. Beide van helmond

17-09-2010, 14:36

Citaat door Shourouq:
Asala bedoel je? Wat was je menu? Want ze zijn goedkoper dan Dia'monde. Beide van helmond


ja idd
kipbestilla en vlees met pruimen, vlees is van ons zelf (van de geboorte) en dan kwamen we nog uit op dat bedrag, dat is toch heel erg duur?

Pagina's : [1] 2