Bekijk volle/desktop versie : Waarom gaan jongens van tegenwoordig naar hoeren???



Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

27-08-2004, 13:53

Citaat:
Origineel gepost door zwina_254
xxIdd waarom me nicht zou na 2 jaar verloofd gaan trouwen en wat doet hij, hij hield van de hxxrenxx

xxMensen vertelde het tegen me nicht maar zei dacht dat ze hun uitelkaar wilde halenxx

xxMoet je nagaan die jongen volgde de islam van top tot teenxx

xxHet is een schandexx xxDat een marokaanse jongen zoiets kan flikkenxx

Beslamma en Thalla

Nadia
stagfiroellah soooo sielig......

27-08-2004, 15:18


Citaat:
Origineel gepost door lalazina82
Ik hoor dit laatste tijd zo vaak he....gatverdamme zeg! ...hoe bedoel je geen geduld...ik bedoel ga trouwen ofzo...soms gaan er ook zelfs getrouwde mannen daarheen.........waar gaat dit heen met deze wereld??? Ik heb t natuurlijk niet over alle jongens...
.. de laatste tijd .. ? .. meid zolang als de hoeren bestaan worden ze ook bezocht en gebruik gemaakt van hun diensten .. dus zo nieuw is het allemaal niet .. ..

.. she ..

29-08-2004, 03:01

Citaat:
Origineel gepost door lalazina82
Ik hoor dit laatste tijd zo vaak he....gatverdamme zeg! ...hoe bedoel je geen geduld...ik bedoel ga trouwen ofzo...soms gaan er ook zelfs getrouwde mannen daarheen.........waar gaat dit heen met deze wereld??? Ik heb t natuurlijk niet over alle jongens...
misschien kan jij ze geven wat ze willen, zodat ze geen geld uit hoeven te geven.

29-08-2004, 03:02

Citaat:
Origineel gepost door OuJdIa_L
hoeren zijn ook mensen en als die"hoeren"er niet waren dan had je meer verkrachtingen. ze moeten zelf weten en doen wat ze willen
hmmmm shi ervaring met die buisniss?

30-08-2004, 01:30

Het is volgens mij het oudste beroepop aarde waarom zou daar nu een eind aan moeten komen. Omdat wij effe om de hoek komen kijken me.

30-08-2004, 12:01
hoeren zijn niet iets van tegenwoordig die waren er altijd al.

03-09-2004, 10:04
ik ben ook een paar keer naar de hoeren geweest ik ga niet liegen..weet je wel..maar wat ik daar zag
saaa, mokers van 60 met baarden...wajoooo
ik moest doodlachen...
maar jah dat was vroeger
nu ga ik niet meer...

04-09-2004, 00:10
Ik heb liever dat ze naar de hoeren gaan zodat hun behoeften bevredigd worden dan dat ze een of ander meid bespringen op straat als je begrijpt wat ik bedoel. Dan maar naar dat vrouwtje dat weet wat haar te doen staat voor dat beetje poen.

Maar ja beste is natuurlijk niet naar de hoeren gaan...
BD

04-09-2004, 00:12
ik ben nog steeds MAAGD en nooit een vriendin gehad

04-09-2004, 00:17
ik ben nog maagd ik wil maagd blijven ik heb wel een vriendin gehad maar niet zo close dus niet van zoenen tongen sexueel aanrakken en geloof me ik zal maagd blijven ik wil het maar Allah 3alem dat Allah een ander qadr voor mij heeft

05-09-2004, 16:55
omdat jullie marokkaanse meisjes, jullie k.u.t geven aan negers en niet aan ons!!!

En wij moeten ook aan onze trekken komen!!!

Snap je!!!

Trouwens ik zag je zusje nog achter de ramen, dus ik ging effe naar binnen en ik mocht gratis!!!

08-10-2004, 11:38
Heeyyy boubkerC j JIJ BENT DE MANNNNN!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!

tbarkallah 3liek

08-10-2004, 12:41

ik wil even reageren op het feit dat mannen naar de hoeren gaan! maar zo raar is dat toch niet die vrouwen bestaan er niet voorniks ze zijn er al vanaf de eerste eeuw dus kwa dat is de wereld nooit anders geweest. je moet er niet teveel overna denken vind ik als een man of je man er naar toe gaat dan komt hij tochv iets tekort denk ik. en praten helpt want een man gaat er echt niet zommar naartoe!!! JAJA EN DAT ZEGD EEN VROUW!!

08-10-2004, 12:45
begin a.u.b jullie bekken te houden ofzo , ga iets nuttigs doen ofzo a 3ibbadellah

mensen gaan al naar de hoe-ren sinds de mensheid is ontstaan .
mij lijkt het persoonlijk kk goor om mn pik in een xxxx-tje te steken.maar je kan beter een xxxx-tje pakken dan een marokkaans meisje gek te maken met tazlikka en hem dan opeens van alle geilheid gewoon in haar te steken .

ps. jullie allemaal zijn echt vreemd enzo

08-10-2004, 12:52
die zijn goedkoper dan een vriendin!!!!!!

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14