Bekijk volle/desktop versie : Ik vrees echt voor onze kinderen en kleinkinderen...

Pagina's : 1 [2]

18-09-2010, 23:23

Citaat door Supernovae:
Ik ben niet zo, mijn zusje is niet zo, in mijn familie zijn de jongeren niet zo. Het is een kwestie van opvoeding, maar ook als ze ouder zijn hun omgeving blijven controleren. Velen zijn goed opgevoed, maar ze laten alle remmen los als ze buiten zijn.

Schaamte, dat herken ik zo erg, je begint je bijna een freak te voelen als je het wel hebt..

maschallah

18-09-2010, 23:24

Citaat door miss_Yoyo:
Heb het wel goed begrepen, ook al staat het er verkeerd.. Waar je in je eerste reactie hebt staan ´op z´n minst´ bedoel je ´hoogstens´.. Denk ik..

Als je relatie-dingetjes gaat indelen van erg naar erger, dan is handjesgeven relatief gezien idd een braaf iets.. Ondanks dat, vind ik het niet oke om zoiets braaf te noemen.. Voorhuwelijkse relaties zijn gwn haram, of je het houdt bij vingers verstrengelen of all the way gaat..

Ik denk dat we het in kern wel met elkaar eens zijn

dat is ook zo meid...handjes geven is niet braaf maar je weet wat ik bedoel

18-09-2010, 23:25

Citaat door BeMySelf:
Juist omdat je weet hoe het er nu aan toe gaat en misschien in de toekomst erger zal worden, kan jij hier met je kinderen over praten en hun hier voor behoeden. Jij weet als ouder wel hoe computers/laptops en telefoons wel in elkaar zitten. Je kan al snel door hebben wanneer je dochter bijvoorbeeld bezig is met een jongen etc. Is een kwestie van opvoeden in mijn ogen.

dat is inderdaad zo.

18-09-2010, 23:27

Citaat door Chahid122:
je hebt zelf geen zelfrespect eh slet,begin je foto be3da weg te halen
haraam foto's in het openbaar
beter millieu begint bij jezelf
schijnheilige zeekoe

twee woorden voor jou

FUCK YOU!

18-09-2010, 23:28

Citaat door Mother_Scarface:
Nu ga je de mist in

Als je je kinderen goed opveod hoef je nergens vang voor te zijn.
Tegenwoordig is het normaal om make up te doen, nagellak, strakke kleding, zwempakjes en bikinis met of zonder ouders, laten overnachten bij familie/vriendiennen/buren, uit laten gaan in clubs.., gemengd naar feestjuhs gaan... hun kinderen als hoeren naar buiten laten gaan..bijbaantje tot in de laten uren..

De boys die vrijkaart hebben, en gewoon naar clubjes kunnen gaan, laten dealen als ze mar met dat geld thuis aankomen.

Tfoe op zulke ouders!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als je bovenstaande niet doet, geloof me.. MACHAALLAh kinderen krigj je dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

je hebt mij laten lachen schat

18-09-2010, 23:31

Citaat door sweetygurly:
dat is inderdaad zo.

Als jij dat bent op je avatar, heb je een heel mooi gezichtje Mascha'Allah!!

18-09-2010, 23:33

Citaat door sweetygurly:
je hebt mij laten lachen schat

Was niet mijn bedoeling

18-09-2010, 23:34
Dude, je bent op zaterdagavond op een forum met wildvreemden, en je wordt later een moeder. Maak je eerst daar druk om?

18-09-2010, 23:35

Citaat door coolbest1:
De ziekte aids kwam niet vaak bij ons voor, maar ik denk dat als deze trend zich blijft voortzetten dan houd ik mijn hart al vast.

Ik geef niet zo snel de vrouw de schuld, maar tegenwoordig als ik naar Marokkaanse meiden en vrouwen kijk dan verbaast het mij niet dat mannen vreemdgaan.

en andersom ook

18-09-2010, 23:36

Citaat door Topcat__:
Dude, je bent op zaterdagavond op een forum met wildvreemden, en je wordt later een moeder. Maak je eerst daar druk om?

SHIT MAN JE HEBT GELIJK!!!!!!

IK GA ME GELIJK AFMELDEN OP DEZE ZATERDAVOND SJIT SJIT SJIT..

DUDE...

18-09-2010, 23:37

Citaat door Mother_Scarface:
Was niet mijn bedoeling

18-09-2010, 23:44

Citaat door coolbest1:
Geldt ook voor jou! Of wacht voor de jongens gelden natuurlijk andere regels o chips helemaal vergeten !!

Pagina's : 1 [2]