Bekijk volle/desktop versie : Sex met 3-jarige



Pagina's : [1] 2 3 4

16-09-2010, 16:54
Wat de Talmoed zegt over sex met 3 jarigen


16-09-2010, 17:30

te erg voor woorden had nooit gedacht dat zoiets in welke godsdienst dan ook mogelijk zou kunnen zijn...

16-09-2010, 17:40
gatverdamme

16-09-2010, 19:06
zo erg ik kan mn ogen echt niet geloven

16-09-2010, 19:13

kankerziek als dat echt zo is.

ik ga een jodeboek opzoeken in de bieb, ik moet t gewoon weten. !

16-09-2010, 19:48

Citaat door RudeGiirll:
kankerziek als dat echt zo is.

ik ga een jodeboek opzoeken in de bieb, ik moet t gewoon weten. !



Op deze Christelijke site vind je een onderzoek hiernaar, gedaan door dominee Ted Pike.

http://www.truthtellers.org/alerts/pedophiliasecret.html

16-09-2010, 22:09

Citaat door RudeGiirll:
kankerziek als dat echt zo is.

ik ga een jodeboek opzoeken in de bieb, ik moet t gewoon weten. !


Let op, veel Talmoed exemplaren zijn alleen gedrukt voor de Goj (niet-joden),

Op de volgende link vind je een engels talige exemplaar van de Babylonische talmoed, welke is uitgegeven onder leiding van RABBI DR. I. EPSTEIN,
Wie is Epstein? -> http://en.wikipedia.org/wiki/Isidore_Epstein

En waarin Rabbi Dr Joseph Herman Hertz nog een aandeel in heeft,
Wie is Hertz? ->http://en.wikipedia.org/wiki/Joseph_H._Hertz

Link naar het online exemplaar:

http://www.come-and-hear.com/tcontents.html

16-09-2010, 22:40
k4anker j0den :S igggggggggggggggggggggggggg tfoe gwoon

17-09-2010, 13:38
joden dit joden dat je hebt ook goede joden
net als dat je ook slechte marokkanen hebt en slechte nederlanders en slechte surinamers en slechte chinezen en slechte etc...

k zie en hoor altijd opgefockte marokkanen en turken die boos worden over dat niet elke moslim een terrorist is .. terwijl de mensen die zichzelf opblazen in een groep mensen of whatever zeggen dat het in naam van allah is..

maar als er een aantal slechte joden zijn zijn gelijk alle joden slecht

ga dan niet janken als jullie weer als terrorist gezien worden :S

wie de bal kaatst kan hem terug verwachten niemand wilt gediscrimineerd worden discrimineer dan zelf ook niet

17-09-2010, 15:03
upp waar is iedereen die net zo grote mond had

17-09-2010, 15:15

Citaat door araroc:
Op deze Christelijke site vind je een onderzoek hiernaar, gedaan door dominee Ted Pike.

http://www.truthtellers.org/alerts/pedophiliasecret.html



Ja heb het gelezen echt ernstig, ik ga vragen aan een joodse leraar van mij hoe hij daarover denkt..
Maar de Talmoed is niet echt hun 'Koran''he, Dat is de Tora.. In de talmoed staan soort van verhalen (maar wel heilige verhalen) dus die je moet aanhouden, mohim ik ga ff info zoeken want ik vind dit echt freaky.

Voor die Fritzel gatver weetje wat ik bedoel ?

17-09-2010, 15:17

Citaat door MultiCultureel:
joden dit joden dat je hebt ook goede joden
net als dat je ook slechte marokkanen hebt en slechte nederlanders en slechte surinamers en slechte chinezen en slechte etc...

k zie en hoor altijd opgefockte marokkanen en turken die boos worden over dat niet elke moslim een terrorist is .. terwijl de mensen die zichzelf opblazen in een groep mensen of whatever zeggen dat het in naam van allah is..

maar als er een aantal slechte joden zijn zijn gelijk alle joden slecht

ga dan niet janken als jullie weer als terrorist gezien worden :S

wie de bal kaatst kan hem terug verwachten niemand wilt gediscrimineerd worden discrimineer dan zelf ook niet


Dit gaat niet om slechte joden of goede joden.
je hebt Joden met een hoofdletter.. Dat is het volk joden de israeliers.

en je hebt joden, dit zijn gewoon mensen die het jodendom aanhangen, de topicstarter bekritiseert het geloof, een van de heilige boeken waarin staat dat een rabijn sex mag hebben met meisjes van 3 jaar, en zelfs jonger!
Dat is gewoon ziek.. Of vind jij dat soms normaal

De mensen die met kk jood etc reageren zijn gewoon onwetend. Maar dat moet je niet met terrorisme vergelijken..

17-09-2010, 15:21

wat leuk, seks met een kind van 3

17-09-2010, 15:28

Citaat door RudeGiirll:
Dit gaat niet om slechte joden of goede joden.
je hebt Joden met een hoofdletter.. Dat is het volk joden de israeliers.

en je hebt joden, dit zijn gewoon mensen die het jodendom aanhangen, de topicstarter bekritiseert het geloof, een van de heilige boeken waarin staat dat een rabijn sex mag hebben met meisjes van 3 jaar, en zelfs jonger!
Dat is gewoon ziek.. Of vind jij dat soms normaal

De mensen die met kk jood etc reageren zijn gewoon onwetend. Maar dat moet je niet met terrorisme vergelijken..



tuurlijk is dat ziek en vind ik dat niet kunnen maar wat ik bedoelde was dat er ook mensen zijn die de koran willen verbranden omdat daar volgens hun dingen instaan die extremistisch of iets zijn en waarvan die mensen vinden dat dat niet hoort wat ik bedoel te zeggen is haal niet steeds geloven erbij tuurlijk in elk land gebeuren dingen die niet horen met kinderen etc. kijk daarnaar en probeer die kinderen enzo te helpen maar haal niet een heel geloof naar beneden omdat een paar slechten ertussen zitten die doen alsof ze dat moeten doen van hun geloof daarom haalde ik dat terrorisme erbij omdat normale goede moslims ook niet gezien willen worden als een terrorist maar dat gebeurd ook doordat slechte moslims zeggen dat ze alles doen in naam van allah als iedereen wat meer alleen het slechte probeert te stoppen inplaats vn een ander zijn geloof naar beneden te halen dan is er ook wat minder haat in deze wereld


zo zie ik dat

17-09-2010, 19:34








Pagina's : [1] 2 3 4